برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

توستر نان ناسا الکتریک مدل NS-2038

شناسه محصول :93576

ناموجود

لطفا از محصولات مشابه دیدن فرمایید

بازنگری سریع

گارانتی : 18 ماه
قدرت موتور 1000 وات
وزن 1.6 کیلوگرم
ابعاد آن 260*160*190 میلی متر
طول سیم 0.8 متر می باشد
بدنه توستر از استیل مرغوب و ضد زنگ
بدنه ضد خش
دستگاه تایمر و ولوم کنترلی با حرکت چرخشی
تنظیم درجه دلخواه از 1 تا 7 میزان برشتگی نان تست

نقد و بررسی

توستر نان ناسا الکتریک مدل NS-2038

وستر نان ناسا الکتریک مدل NS-2038 به عنوان یک وسیله کارآمد با ظاهری شیک و مدرن می باشد که جهت مصارف خانگی به تولید رسیده است. این نوع توستر نان با اشغال فضای کم قابلیت استفاده در آشپزخانه های بزرگ و کوچک را دارد. با استفاده از این دستگاه می توانیدانواع نان گرم و برشته را برای خوردن صبحانه ای دلپذیر آماده کنید.

توستر نان ناسا الکتریک مدل NS-2038 با قدرت موتور 1000 وات به تولید می رسد و با سرعت عمل بالایی که برای تست کردن نان صبحانه دارد موجب کاهش مصرف انرژی می گردد. وزن این توستر نان 1.6 کیلوگرم و ابعاد آن 260*160*190 میلی متر می باشد از این رو ابعاد و وزن مطلوبی دارد. در بدنه ظاهری این توستر نان می توان دو عدد درگاه را برای قرارگیری نان مشاهده نمود.

طول سیم این دستگاه 0.8 متر می باشد از این رو قابلیت استفاده و جابجایی مناسبی دارد. رای ساختار بدنه توستر نان ناسا الکتریک مدل NS-2038 از استیل مرغوب و ضد زنگ استفاده شده است که ضد خش نیز می باشد و در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد.

علاوه بر این بدنه این دستگاه را می توان به راحتی تمیز کرد بدون آن که کوچکترین اثری از لک و چربی بر روی آن باقی بماند. توستر ناسا الکتریک مدل NS-2038 مجهز به دو دهانه ورودی برای تست کردن و برشته کردن نان می باشد که موجب افزایش سرعت عمل دستگاه شده است. بر روی بدنه این دستگاه تایمر و ولوم کنترلی با حرکت چرخشی تعبیه شده است که این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم می سازد تا با تنظیم درجه دلخواه از 1 تا 7 میزان برشتگی نان تست را تعیین کنند. به نسبتی که میزان درجه تنظیم شده افزایش یابد نان برشته تری خواهید داشت.

زمانی که نان را جهت تست شدن در دهانه ورودی قرار می دهید پس از تعیین تنظیم زمان برشتگی نان و اتمام کار، اهرمی که در قسمت زیر دستگاه تعبیه شده است به سمت بالا حرکت کرده و موجب خارج شدن نان می شود. مهم ترین مزیت توستر نان ناسا الکتریک مدل NS-2038 مجهز بودن به 3 کلید فشاری می باشد که بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده است و علاوه بر تست کردن عملیات مختلفی از قبیل یخ زدایی نان، گرم کردن و لغو عملکرد دستگاه در زمان کارکرد را انجام می دهد. این دستگاه در نوع مرغوب علاوه بر کیفیت متمایز از قطعات و جنس بدنه خوب و مقاوم در برابر عوامل محیطی طراحی شده است. در توستر نان ناسا الکتریک می توان مجموعه ای از این ویژگی ها را به بهترین شکل ممکن مشاهده کرد.

مشخصات

نام توستر نان ناسا الکتریک مدل NS-2038
توضیح موجودی کالا N/A
کد کالا 93576
رنگ استیل
وزن تقریبی 0.0000
کشور سازنده چین
مدل NS-2038
برند محصولات ناسا الکتریک / Nasa electric

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: توستر نان ناسا الکتریک مدل NS-2038

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.

شما ممکن است به محصول(ات) زیر نیز علاقمند باشید