برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

یخچال فریزر پلادیوم Pladium مدل استار PD27T تیتانیوم

شناسه محصول :92317

ناموجود

21٬370٬000 تومان
فروش ویژه با قیمت مصوب نمایندگی
محصولات پلادیوم با گارانتی 40 ماهه الکترواستیل ( الکترو پشتیبان طوس ) می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت الکترواستیل با شماره (3132) (051) (98+) تماس حاصل فرمایند

بازنگری سریع

گارانتی : 40 ماه الکترواستیل

سیستم نوفراست (بدون برفک)
رتبه مصرف انرژی A
لامپ LED
لاستیک دور درب ضد باکتری
صفحه نمایش لمسی
سیستم کنترل الکترونیکی
سیستم سرمایش و انجماد سریع
آبسردکن
صدای بسیار کم
جریان هوای خنک چندگانه
سیستم مصرف اقتصادی
فیلتر بوگیر و ضدباکتری
دستگیره اهرمی
عرض: 655میلیمتر
عمق: 713میلیمتر
ارتفاع: 2090 میلیمتر
وزن: 88کیلوگرم
حجم فریزر: 123 لیتر
حجم یخچال: 229 لیتر
میزان صدا: 38 دسیبل

نقد و بررسی

یخچال فریزر کمبی پلادیوم Pladium مدل استار PD27T تیتانیوم

یخچال فریزر کمبی پلادیوم Pladium مدل استار PD27T تیتانیوم یکی دیگر از محصولات  الکترواستیل می باشد که به بازار عرضه گردیده است. 

این محصول یک محصول خوب با امکانات بسیار خوب و کافی برای خانواده ایرانی قیمت معقول و مناسب می باشد که چند وقته به بازار ایران عرضه شده است. همانطور که می دانید، برند پلادیوم یک برند جدید و نوظهور در زمینه تولید محصولات برودتی و یخچال فریزرهای خانگی است. این برند از پشتوانه علمی و عملی شرکت بزرگ الکترواستیل بهره می برد به همین دلیل خاطر شما می تواند کاملا آسوده باشد از بابت کیفیت این یخچال فریزر!

یخچال فریزر کمبی پلادیوم مدل استار، با قیمتی مناسب، دارای امکانات کاملا مناسب می باشد. برای مثال بدنه آنتی باکتریال، دستگیره آسان بازشو، فیلترهای بوگیر و ضد باکتری، سیستم کنترل الکتریکی، صفحه نمایشی هوشمند و لمسی، آب سرد کن نیمه اتوماتیک با مخزن آب، همچنین یخ ساز نیمه اتوماتیک داخلی و مخزن آب. همچنین با رده انرژی A+ دستگاهی شیک و مدرن مناسب برای خانواده های ایرانی است که در اندازه ای با گنجایش خوب طراحی شده و می توان انواع مواد غذایی را به راحتی در آن جای داد. به دلیل داشتن آبریز خارجی روی بدنه و جلوگیری از باز و بسته شدن مکرر درب یخچال، طول عمر دستگاه افزایش یافته و موجب کاهش مصرف برق می گردد. 

این محصول دارای ۴۰ ماه گارانتی و پشتیبانی توس می باشد که خیال شما را از بابت خدمات پس از فروش راحت می کند.

ظرفیت گل یخچال مدل pd۲۷ ۳۵۰ لیتر است و فریزر ان در قسمت پایینی آن قرار گرفته است. این یخچال دارای سیستم نوفراست است که یک سیستم بدون برفک برای شما ایجاد می کند تا خیالتان از بابت برفک‌زدن در طبقات فریزر راحت باشد. این یخچال با دارا بودن تکنولوژی به روز و جدید دایرکت پچ دارای صدای کارکرد کمپرسور بسیار کم می باشد این صدای کم به دلیل جلوگیری از حرکات اضافی و افزایش کارایی یخچال و کاهش مصرف برق در آن است.

اگر به دنبال یک یخچال با قیمت مناسب و امکانات عالی و کیفیت مناسب می باشید و همچنین اشپزخانه شما فضای محدودی دارد، احتمالا این یخچال، یخچال شماست!

معرفی یخچال فریزر کمبی پلادیوم Pladium مدل استار PD27T 

یخچال فریزر کمبی پلادیوم Pladium مدل استار PD27T ، از نوع های دیفراست یا با برفک به حساب می اید. این یخچال از نوع کمبی فریز است. کمپرسور ایتالیایی یخچال فریزر پلادیوم کارا با استفاده از تکنولوژی (Drict Path) یا جریان مستقیم باعث افزایش کارایی و کاهش مصرف انرژی ست.

دستگیره های این یخچال از نوع اهرمی ست که در باز کردن درب یخچال به شما کمک میکند با کمترین فشار به دستگیره درب را باز کنید که این در طول عمر دستگیره ها و حفظ ظاهر بسیار موثر است.

خچال فریزر پلادیوم مدل استار (PD27) با تکنولوژی سوپر کولینگ (Super cooling) با سرعت بیشتری مواد غذایی و نوشیدنی های شما را خنک میکند.جریان هوای چندگانه این محصول هوای سرد را در 4 جهت داخل یخچال و فریزر حرکت میدهد که این باعث بهنیه سازی مصرف انرژی و کارآمدی بالاتر این محصول میشود. این محصول داری آلارم هشدار درب باز است.

یخچال فریزر پلادیوم مدل استار (PD27) دارای فیلتر بوگیر و ضد باکتری هست که از مواد غذایی شما محافظت بهتری دارد و باعث حفظ کیفیت ظاهری و ارزش غذایی مواد غذایی شما می شود.

این یخچال تقریبا مشابه مدل یخچال فریزر پلادیوم مدل هارمونی (PD20) است با این تفاوت که مدل حال حاضر از حجم بیشتری دارد (32 لیتر) و هر دو اکثر ویژگی های فنی شان شبیه به یکدیگر است فقط در شکل ظاهری و همانطور که اشاره شد در حجم اندکی تفاوت دارند. پس اگر بودجه ای متناسب دارید به خوبی فکر کنید که کدام یک از دو مدل یخچال بیشتر به کارتان می‌آید.

نوار دور درب یخچال قابل تعویض است یعنی پس سال های استفاده از این محصول می توانید با عوض کردن نوار دور درب خیال خود را از بابت نظافت و کیفیت ظاهری یخچال حفظ کنید.
یخچال فریزر پلادیوم مدل استار (PD27) از نانو ذرات ساخته شده و برای همین با جلوگیری از رشد میکروب های مختلف درون و حتی روی یخچال هم از زیبایی و نظافت ظاهری یخچال شما را دارد هم اینکه در داخل یخچال از ارزش غذایی و ظاهری میوه ها تا حد امکان محافظت میکند. خوبی این نانو ذرات این است که در طول سالیان مداوم استفاده از محصول و شست و شو های مکرر این نانو ذرات از بین نخواهند رفت.

شیشه های این یخچال از نوع مقاوم است بنابراین میتوانید با خیال راحت هر نوع ظرف غذایی که دارید را بدون نگرانی از شکستن شیشه ها طبقه ها داخل یخچال قرار بدید.

مشخصات یخچال فریزر پلادیوم مدل PD14T:

  • سیستم نوفراست (بدون برفک)

  • رتبه مصرف انرژی +A

  • لامپLED

  • صدای بسیار کم

  • کندانسور مخفی

  • بدنه آنتی باکتریال

  • دستگیره آسان باز شو

  • سیستم مصرف اقتصادی

  • فیلتر بوگیر و ضد باکتری

  • سیستم کنترل الکترونیکی

  • جریان هوای خنک چندگانه

  • لاستیک دور درب ضد باکتری

  • صفحه نمایش هوشمند لمسی

  • سیستم سرمایش و انجماد سریع

  • آب سردکن نیمه اتوماتیک با مخزن آب

  • یخساز نیمه اتوماتیک  داخلی با مخزن آب

  • سامانه کنترل سرمایش الکترونیک (Digital Cooling)

A+ ENERGY EFECIENCY EATE

ECONOMIC CONSUMPTION SYSTEM

آیا این محصول، ارزش خرید دارد؟

بله! محصولات شرکت پلادیوم از کیفیت ساخت مناسب و قیمت مناسب در بازار کنونی بهره می برند. محصولات شرکت پلادیوم از برند دیگر الکترواستیل می باشد و همانطور که اطلاع دارید الکترواستیل، از قدیمی ترین های حوزه محصولات برودتی در ایران است. پس با خیال راحت می توانید به محصولات این شرکت اعتماد کنید.

کیفیت ساخت یخچال فریزر های پلادیوم

موقع خرید این یخچال ها همه سوال می پرسند که موتور های این یخچال ها کجایی است. برای پاسخ به این سوال باید گفت که یخچال فریزر های پلادیوم همه از موتور های خارجی Acc و Secop برخوردارند که هر دو اروپایی هستند. (هر دو موتور تولید ایتالیا و اتریش هستند)

دومین تکنولوژی که در این یخچال ها به کاربرده شده است تکنولوژی  MUFFLER است که جهت بالا بردن راندمان و کاهش ورودی مایع به کمپرسور و زیاد شدن طول عمر مفید آن می باشد. همینطور از تکنولوژی روز Direct path و کاهش 20 درصدی صدا در ازای حداکثر سرعت و قدرت و برای بالا بردن درخشندگی و مقاومت از ورق های الکترو گالوانیزه پیش رنگ کره ای با درخشندگی با درخشندگی بالا استفاده می شود و همینطور از مقاومت 15 ساله از خوردگی در آن وجود دارد. 

پس با توجه به بازه قیمتی این محصول، میتوانیم بگوییم از کیفیت خوبی برخوردار هست.

نمایندگی محصولات یخچال فریزر های پلادیوم

دیدبازار به عنوان مرجع رسمی خرید اینترنتی لوازم خانگی، زیر مجموعه شرکت صفابازار می‌باشد ، شرکت صفابازار نماینده رسمی برندهای پلادیوم ( الکترواستیل ) ، گرمان گاز (GHM ) ( قبلا با نام تجاری الکترواستیل تولید می شده ) ، کرال (Coral)، ایکس ویژن (X.Vision) ، فیلیپس (Philips) می باشد ، دیدبازارعلاوه بر فروش محصولات برندهای شرکت صفا بازار پارس با سایر برندها معتبر لوازم خانگی همکاری در فروش به صورت آنلاین دارد با مقایسه دقیق مشخصات و ویژگی‌های این بسته متنوع لوازم خانگی به راحتی می‌توانید به انتخاب هوشمندانه انواع لوازم خانگی مورد نیاز خود بپردازید و صرفا با چند کلیک کالای منتخب در محل مورد نظر دریافت کنید. دیدبازار به عنوان یک ویترین متنوع از انواع برندها و لوازم خانگی داخلی و بین‌المللی فرصت‌های خرید شگفت‌انگیز و جذابی را به شکل ماهیانه، هفتگی و روزانه در اختیار شما خریداران عزیز قرار می‌دهد تا حس خوب یک تجربه متفاوت در خرید لوازم خانگی را داشته باشید.

برای بررسی کامل محصولات پلادیوم و خرید، می توانید به دید بازار که نمایده های رسمی این برند می باشند و بدون هیچ واسطه ای محصولات پلادیوم را به طور مستقیم در اختیار مصرف کننده و فروشگاه ها، میگذارند اعتماد کنید! پلادیوم شاپ هم نماینده رسمی الکترواستیل برای پخش محصولات پلادیوم که محصولی از الکترواستیل هست، هستند.

ادرس خرید حضوری: میدان قیام – خیابان ری – نرسیده به زیر گذر امیر کبیر – روبروی پاساژ سهامی – پلاک 742 – طبقه اول – فروشگاه صفابازار

تلفن های تماس: 38951-021 - 33521812-021

شماره واتس اپ جهت دریافت مشاوره: 09026351677

ساعات كار فروشگاه: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17 عصر به جز روزهای جمعه و تعطيلات رسمی

همچنین اگر سوالی در مورد محصولات پلادیوم و یخچال فریزر PD27 دارید ، می توانید با بخش فروش سایت 38951 - 021 دید بازار تماس حاصل نمایید.

مشخصات

نام یخچال فریزر پلادیوم Pladium مدل استار PD27T تیتانیوم
نام انگلیسی یخچال فریزر /Freezer fridge
توضیح موجودی کالا فروش ویژه با قیمت مصوب نمایندگی
توضیح گارانتی کالا محصولات پلادیوم با گارانتی 40 ماهه الکترواستیل ( الکترو پشتیبان طوس ) می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت الکترواستیل با شماره (3132) (051) (98+) تماس حاصل فرمایند
کد ملی کالا N/A
کد کالا 92317
رنگ تیتانیوم
وزن تقریبی 88.0000
برند محصولات پلادیوم / Pladium
کشور سازنده ایران
مدل PD27T - Star
شناسه کالا 2900394400319
نوع یخچال یخچال فریزر (فریزر پایین )
تحت لیسانس الکترواستیل
سیستم نوفراست (برفک زدایی) دارد
صفحه نمایش لمسی دارد
سیستم کنترل الکترونیکی دارد
سیستم سرمایش و انجماد سریع دارد
صدای بسیار کم دارد
جریان هوای خنک چندگانه دارد
سیستم مصرف اقتصادی دارد
فیلتر بوگیر و ضدباکتری دارد
دستگیره دارد
رتبه مصرف انرژی +A
گنجایش یخچال 229 لیتر
گنجایش فریزر 123 لیتر
ظرفیت کلی 352 لیتر
ارتفاع 208سانتی متر
عمق 57 سانتی متر
پهنا 65 سانتی متر
تعداد طبقات 4 طبقه در یخچال و 2 کشوی سبزیجات , فریزر 2 محفظه کنار هم و 3 کشو
تعداد طبقات درب 3 طبقه بر روی درب یخچال , 1 طبقه بر روی درب فریزر
یخساز دارد
آبسرد کن دارد
مدت ضمانت 40 ماه
نوع نصب رایگان
نوع کمپرسور SECOPاتریش/ACC/ایتالیا
کشوی نگهدارنده میوه و سبزیجات دارد
فیلتر تصفیه آب ندارد
بار ندارد
محافظ برق N/A

نظرات کاربران

نظرات مشتری

سایز نظر توسط مینا
از این نظر که در عین جادار بودن جای کمی رو از خونه میگیره خیلی خوبه مخصوصا برا خونه های آپارتمانی که اشپزخنشون کوچیک (ارسال شده در 2021/1/2)
م نظر توسط کیان
خرید یخچال یه چیزی که خیلی مهمه اینه که یخچال موتور خوبی داشته باشه یخچال موتورش خوب نباشه به درد نمیخوره موتورش ایتالیایی تا جایی که من می دونم و الان چند ساله دارم هیچ مشکلی نداشتیم من پیشنهاد می کنم (ارسال شده در 2021/1/2)
.. نظر توسط مهری
یخچال خوبیه من از مصرف برق شم راضی یم نسبت به یخچال قبلی که داشتم خیلی مصرف برقش پایینه (ارسال شده در 2021/1/2)
.. نظر توسط عباس
یخچال خوبیه مخصوصا بخاطر لاستیک ضد باکتری که داره باز میشه مواد غذایی که تو شن کپک نزنند و خیلی خوب و سالم بمونه (ارسال شده در 2020/12/26)
جاداره نظر توسط .....
خیلی خوب جا داره راحت میشه جابجا کرد مشکلی نداشته تا الان چند وقته داریم استفاده می کنیم مشکلی براش پیش نیومده (ارسال شده در 2020/12/26)

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: یخچال فریزر پلادیوم Pladium مدل استار PD27T تیتانیوم

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

دیگران این محصول را با این برچسب‌ها نشانه گذاری کرده‌اند:

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.

کاتالوگ

PD27 (287.98 KB)