برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

یخچال فریزر کمبی پلادیوم مدل پلادی کارا PD14

شناسه محصول :94014

کالاهای موجود

13٬600٬000 تومان
فروش ویژه با قیمت مصوب نمایندگی
محصولات پلادیوم با گارانتی 40 ماهه الکترواستیل ( الکترو پشتیبان طوس ) می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت الکترواستیل با شماره (3132) (051) (98+) تماس حاصل فرمایند

* فیلدهای الزامی

13٬600٬000 تومان

بازنگری سریع

خدمات گارانتی چهل ماه پس از تولید (الکترواستیل)


رتبه مصرف انرژی ++A
لاستیک دو درب ضد باکتری
دستگیره اهرمی
طبقات شیشه ایی مقاوم در برابر حرارت و ضربه
بدنه آنتی باکتریال
ارتفاع: 1650 میلیمتر
عمق: 720میلیمتر
عرض: 600 میلیمتر
حجم فریزر: 76 لیتر
حجم یخچال: 234 لیتر
وزن : 63 کیلوگرم

نقد و بررسی

یخچال فریزر کمبی پلادیوم مدل پلادی کارا PD14

یخچال فریزر پلادیوم مدل کارا (PD14) یکی دیگر از محصولات الکترواستیل می باشد که به بازار عرضه گردیده است. یخچال فریزر پلادیوم مدل کارا از نوع از یخچال دیفراست (با برفک ) و از نسل یخچالهای قدیمی می باشد. در مقایسه با یخچالهای هم نوع خود مثل ایستکول  و امرسان و هیمالیا ازقدرت موتور بالاتر و از سیستم صدای کم 38 db برخوردار است . در یخچال 14 فوت الکترواستیل از موتور SECCOP اتریش و ACC ایتالیا استفاده شده است .و رتبه مصرف انرژی ++A همراه با صدای کم و کمپرسور ایتالیایی است. این محصول با 40 ماه گارانتی الکتروپشتیبان توس عرضه می شود.

اگر به دنبال یک یخچال با قیمت پایین و امکانات معقول و کیفیت مناسب می باشید، احتمالا این یخچال، یخچال شماست!

 

معرفی یخچال فریزر 14 فوت پلادیوم مدل PD14W سفید چرمی

یخچال فریزر پلادیوم مدل کارا (PD14)، از نوع های دیفراست یا با برفک به حساب می اید. این یخچال از نوع کمبی فریز است. کمپرسور ایتالیایی یخچال فریزر پلادیوم کارا با استفاده از تکنولوژی (Drict Path) یا جریان مستقیم باعث افزایش کارایی و کاهش مصرف انرژی ست تا جایی که گرید مصرف برق این محصول ++A است یعنی تا 45% کاهش مصرف برق. یخچال فریزر پلادیوم مدل کارا (PD14) کمترین صدای ممکن را تولید می کند! بابت همین اصلا فکر نکنید این یخچال عین یخچال خونه مادربزرگتان صدای غرش می دهد و ارامش را از شما می گیرد.
یخچال فریزر کارا پلادیوم دارای چهار طبقه در یخچال و دو کشور مخصوص نگه داری میوه و سبزیجات است و دو طبقه در فریزر است.

دستگیره های این یخچال از نوع اهرمی ست که در باز کردن درب یخچال به شما کمک میکند با کمترین فشار به دستگیره درب را باز کنید که این در طول عمر دستگیره ها و حفظ ظاهر بسیار موثر است.

نوار دور درب یخچال قابل تعویض است یعنی پس سال های استفاده از این محصول میتوانید با عوض کردن نوار دور درب خیال خود را از بابت نظافت و کیفیت ظاهری یخچال حفظ کنید.
یخچال فریزر پلادیوم مدل کارا (PD14) از نانو ذرات ساخته شده و برای همین با جلوگیری از رشد میکروب های مختلف درون و حتی روی یخچال هم از زیبایی و نظافت ظاهری یخچال شما را دارد هم اینکه در داخل یخچال از ارزش غذایی و ظاهری میوه ها تا حد امکان محافظت میکند. خوبی این نانو ذرات این است که در طول سالیان مداوم استفاده از محصول و شست و شو های مکرر این نانو ذرات از بین نخواهند رفت.

شیشه های این یخچال از نوع مقاوم است بنابراین میتوانید با خیال راحت هر نوع ظرف غذایی که دارید را بدون نگرانی از شکستن شیشه ها طبقه ها داخل یخچال قرار بدید.

مشخصات یخچال فریزر پلادیوم مدل PD14W:

  • لاستیک دور درب ضدباکتری با قابلیت تعویض

  • رتبه مصرف انرژی ++A

  • دستگیره آسان بازشو

  • دستگیره اهرمی

  • طبقات شیشه ای مقاوم در برابر حرارت و ضربه

  • بدنه آنتی باکتریال

A++ ENERGY EFECIENCY EATE

ظرفیت ( Liter )

وزن (kg)

ابعاد (ارتفاع ، عمق ، عرض ) (mm)

رنگ

310

63

1650*570*600

سفید چرمی

تیتانیومی

 

 

آیا این محصول، ارزش خرید دارد؟

بله! محصولات شرکت پلادیوم از کیفیت ساخت مناسب و قیمت مناسب در بازار کنونی بهره می برند. محصولات شرکت پلادیوم از برند دیگر الکترواستیل می باشد و همانطور که اطلاع دارید الکترواستیل، از قدیمی ترین های حوزه محصولات برودتی در ایران است. پس با خیال راحت می توانید به محصولات این شرکت اعتماد کنید.

کیفیت ساخت یخچال فریزر های پلادیوم

موقع خرید این یخچال ها همه سوال می پرسند که موتور های این یخچال ها کجایی است. برای پاسخ به این سوال باید گفت که یخچال فریزر های پلادیوم همه از موتور های خارجی Acc و Secop برخوردارند که هر دو اروپایی هستند. (هر دو موتور تولید ایتالیا و اتریش هستند)

دومین تکنولوژی که در این یخچال ها به کاربرده شده است تکنولوژی  MUFFLER است که جهت بالا بردن راندمان و کاهش ورودی مایع به کمپرسور و زیاد شدن طول عمر مفید آن می باشد. همینطور از تکنولوژی روز Direct path و کاهش 20 درصدی صدا در ازای حداکثر سرعت و قدرت و برای بالا بردن درخشندگی و مقاومت از ورق های الکترو گالوانیزه پیش رنگ کره ای با درخشندگی با درخشندگی بالا استفاده می شود و همینطور از مقاومت 15 ساله از خوردگی در آن وجود دارد. 

پس با توجه به بازه قیمتی این محصول، میتوانیم بگوییم از کیفیت خوبی برخوردار هست.

نمایندگی محصولات یخچال فریزر های پلادیوم

دیدبازار به عنوان مرجع رسمی خرید اینترنتی لوازم خانگی، زیر مجموعه شرکت صفابازار می‌باشد ، شرکت صفابازار نماینده رسمی برندهای پلادیوم ( الکترواستیل ) ، گرمان گاز (GHM ) ( قبلا با نام تجاری الکترواستیل تولید می شده ) ، کرال (Coral)، ایکس ویژن (X.Vision) ، فیلیپس (Philips) می باشد ، دیدبازارعلاوه بر فروش محصولات برندهای شرکت صفا بازار پارس با سایر برندها معتبر لوازم خانگی همکاری در فروش به صورت آنلاین دارد با مقایسه دقیق مشخصات و ویژگی‌های این بسته متنوع لوازم خانگی به راحتی می‌توانید به انتخاب هوشمندانه انواع لوازم خانگی مورد نیاز خود بپردازید و صرفا با چند کلیک کالای منتخب در محل مورد نظر دریافت کنید. دیدبازار به عنوان یک ویترین متنوع از انواع برندها و لوازم خانگی داخلی و بین‌المللی فرصت‌های خرید شگفت‌انگیز و جذابی را به شکل ماهیانه، هفتگی و روزانه در اختیار شما خریداران عزیز قرار می‌دهد تا حس خوب یک تجربه متفاوت در خرید لوازم خانگی را داشته باشید.

برای بررسی کامل محصولات پلادیوم و خرید، می توانید به دید بازار که نمایده های رسمی این برند می باشند و بدون هیچ واسطه ای محصولات پلادیوم را به طور مستقیم در اختیار مصرف کننده و فروشگاه ها، میگذارند اعتماد کنید! پلادیوم شاپ هم نماینده رسمی الکترواستیل برای پخش محصولات پلادیوم که محصولی از الکترواستیل هست، هستند.

ادرس خرید حضوری: میدان قیام – خیابان ری – نرسیده به زیر گذر امیر کبیر – روبروی پاساژ سهامی – پلاک 742 – طبقه اول – فروشگاه صفابازار

تلفن های تماس: 38951-021 - 33521812-021

شماره واتس اپ جهت دریافت مشاوره: 09026351677

ساعات كار فروشگاه: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17 عصر به جز روزهای جمعه و تعطيلات رسمی

همچنین اگر سوالی در مورد محصولات پلادیوم و یخچال فریزر PD14 دارید ، می توانید با بخش فروش سایت 38951 - 021 دید بازار تماس حاصل نمایید.

مشخصات

نام یخچال فریزر کمبی پلادیوم مدل پلادی کارا PD14
نام انگلیسی یخچال فریزر /Freezer fridge
توضیح موجودی کالا فروش ویژه با قیمت مصوب نمایندگی
توضیح گارانتی کالا محصولات پلادیوم با گارانتی 40 ماهه الکترواستیل ( الکترو پشتیبان طوس ) می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت الکترواستیل با شماره (3132) (051) (98+) تماس حاصل فرمایند
کد ملی کالا N/A
کد کالا 94014
رنگ سفید چرم
وزن تقریبی 67.3000
برند محصولات پلادیوم / Pladium
کشور سازنده ایران
مدل PD14W - Cara
شناسه کالا 2900394400142
نوع یخچال یخچال فریزر (فریزر بالا )
تحت لیسانس الکترواستیل
سیستم نوفراست (برفک زدایی) ندارد
صفحه نمایش لمسی ندارد
سیستم کنترل الکترونیکی ندارد
سیستم سرمایش و انجماد سریع ندارد
صدای بسیار کم 38 db
جریان هوای خنک چندگانه دارد
سیستم مصرف اقتصادی ندارد
فیلتر بوگیر و ضدباکتری دارد
دستگیره اهرمی
رتبه مصرف انرژی A++
گنجایش یخچال 234 لیتر
گنجایش فریزر 76 لیتر
ظرفیت کلی 310 لیتر
ارتفاع 165 سانتی متر
عمق 57 سانتی متر
پهنا 60 سانتی متر
تعداد طبقات یخچال 4 طبقه شیشه ای و دو کشو مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات و فریزر 2 طبقه
تعداد طبقات درب 3 طبقه بر روی یخچال
یخساز ندارد
آبسرد کن ندارد
مدت ضمانت 40 ماه
نوع نصب N/A
نوع کمپرسور SECOP اتریش و ACC ایتالیا
کشوی نگهدارنده میوه و سبزیجات دارد
فیلتر تصفیه آب ندارد
بار ندارد
محافظ برق N/A

نظرات کاربران

نظرات مشتری

.. نظر توسط سعید
یخچال خیلی خوبی مصرف برقشم پایین که خیلی خوبه (ارسال شده در 2021/1/5)
وو نظر توسط وو
از نظر کیفیت واقعاً کیفیت عالی داره و خیلی یخچال کار راه اندازی هستش ولی اگر بخواهی حساب کنیم برای زندگی ۲ ۳ ۴ نفره خوبه به نظر من ولی فریزرش از نظر جایی یکم کوچیکه (ارسال شده در 2020/12/26)
پپ نظر توسط سلام
از نظر حمل و نقل خیلی راحته چون تو وزنش هم زده خیلی وزنش کمه و از نظر ابعاد خیلی راحت مخصوصا برای کسایی که مثل من توی آپارتمان زندگی میکنن و مستاجر و حداقل سالی یکبار باید جابه جا بشن (ارسال شده در 2020/12/26)
خوبه نظر توسط مریم
من از این یخچال داشتم کلا مارک های پالادیوم خیلی خوبند خوب ویژگی همشون دارن لاستیک دور درشون ضد باکتری هست و این باعث میشه مواد غذایی کپک نزنن (ارسال شده در 2020/12/26)
خوبه نظر توسط مریم
من از این یخچال داشتم کلا مارک های پالادیوم خیلی خوبند خوب ویژگی همشون دارن لاستیک دور درشون ضد باکتری هست و این باعث میشه مواد غذایی کپک نزنن (ارسال شده در 2020/12/26)

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: یخچال فریزر کمبی پلادیوم مدل پلادی کارا PD14

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

دیگران این محصول را با این برچسب‌ها نشانه گذاری کرده‌اند:

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.

کاتالوگ

pd14 (257.95 KB)