برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

آب مرکبات گیری ناسا الکتریک مدل NS-911

شناسه محصول :93531

ناموجود

لطفا از محصولات مشابه دیدن فرمایید

بازنگری سریع

گارانتی : 18 ماه
قدرت موتور 100 وات
دارای بدنه استیل
طراحی زیبا
اهرم پلاستیکی از جنس مرغوب
عملکرد آرام وبی صدا و کارایی ساده
دارای دو کله مخصوص گرفتن آبِ مرکبات ریز و درشت
شیر قطع و وصل خروج آبمیوه
قطعات : (توری ، مخروطی ، کله و تمام اجزا ) به منظور جلوگیری از خیس شدن موتور هنگام شستشو و تمیز نمودن ، به آسانی از هم جدا می شوند.

نقد و بررسی

آبمیوه گیری ناسا الکتریک مدل NS-911

آب مرکبات گیر ناسا الکتریک مدل Ns-911 وسیله ای پرکاربرد برای مصارف خانگی در آشپزخانه های امروزی می باشد. این نوع آب مرکبات گیر عملکرد ساده و مطلوبی برای آبگیری را فراهم می کند و به دلیل سر و صدای کم از نوع مناسب آب مرکبات گیر محسوب می شود. قیمت خرید آبمیوه گیری 911 ویژگی های فنی آب مرکبات گیر مدل Ns-911 این دستگاه کاربردی با قدرت موتور 85 وات به تولید می رسد که عملکردی بی صدا و با قدرت را به هنگام کار برایتان فراهم می کند. جنس بدنه این آب مرکبات گیر از نوع مرغوب و از استیل ضد زنگ می باشد که با اهرم از جنس آلمینیوم و روکش کروم ساخته شده است که علاوه بر زیبایی ظاهری نقش مهمی در افزایش مقاومت محصول دارد. اهرم دستگاه از جنس مرغوب بودده و عملکردی مناسب دارد. مهم ترین مزایای آب مرکبات گیر ناسا الکتریک مدل Ns-911 مجهز بودن به سیستم ضد چکه مجهز بودن به پایه های ضد لرزش و عملکرد ثابت دستگاه در حین کار قابلیت جدا شدن قطعات مختلف دستگاه برای شستشوی راحت و قابلیت شستشوی قطعات دستگاه با استفاده از ماشین ظرفشویی می باشد. در این مدل آب مرکبات گیر می توان شیر قطع و وصل برای خروج آب میوه را مشاهده نمود. این مزیت به عنوان یک ویژگی خوب در آب مرکبات گیری کار آبگیری را سهولت می بخشد.

کاربرد آب مرکبات گیر مدل Ns-911 این دستگاه قابلیت آب گیری انواع مرکبات را در مدت زمانی کوتاه و به شیوه ای مطلوب برایتان مهیا می سازد. وجود قطعات جدا شدنی در این مدل آب مرکبات گیر امکان کار کردن راحت را فراهم می سازد. ابعاد این مدل آب مرکبات گیر در شکل مطلوب و وزن آ در حدود 2 کیلوگرم است از این رو قابلیت جابجایی آن راحت است. نحوه کار با آب مرکبات گیر مدل Ns-911 عملکرد آب مرکبات گیر ناسا الکتریک مدل NS-911 ساده، آرام و بی صدا می باشد و برای استفاده از دستگاه کافیست میوه دلخواه را به دو نیم تقسیم کنید و آن را بر روی مخروطی دستگاه که از دو مخروط در سایزهای مختلف ساخته شده است و دارای 8 زائده کوچک و بزرگ می باشد قرار دهید و با فشار دادن اهرم دستگاه شروع به کار می کند و عصاره میوه دلخواه به صورت طبیعی و خوش طعم مهیا می شود.

برای عملکرد مطلوب این دستگاه از صفحه صافی که با جنس استیل ضد زنگ می باشد استفاده شده است که امکان جداکردن هسته میوه های مختلف نظیر لیمو شیرین، پرتقال، گریپ فروت و غیره را به هنگام کار برایتان مقدور می سازد و پالپ میوه را از خود عبور می دهد. برای ایجاد زیبایی ظاهری در ساخت دستگاه جایگاه مخصوص قرارگیری سیم در آن تعبیه شده است که پس از استفاده می توانید سیم را در این قسمت قرار دهید. بهترین مارک آب مرکبات گیر خرید آب مرکبات گیر مدل Ns-911 پیشرفت تکنولوژی امکان خرید انواع محصولات لوازم خانگی را برای افراد راحت تر کرده است هنگام خرید دستگاه می توان برای صرفه جویی در زمان و هزینه آب مرکبات گیر ناسا الکتریک مدل Ns-911 را به صورت اینترنتی سفارش داده و آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. طراحی زیبا و شکل ظاهری مناسب در این مدل آب مرکبات گیر سبب شده که علاقمندان زیادی برای خرید آن وجود داشته باشد. این دستگاه در دو رنگ مشکی و نقره ای مطابق با سلایق گوناگون عرضه می گردد. آب مرکبات گیر خوب آب مرکبات گیر خوب در برندهای مختلف از جمله برند ناسا امکان آب گیری میوه های مختلف را فراهم می کند و از جنس بدنه و تیغه های مرغوب و باکیفیت ساخته شده است تا ضمن کارکرد طولانی مدت دستگاه آسیب نبیند. طول عمر طولانی همراه با حفظ کیفیت در حد مطلوب برای آب مرکبات گیر خوب از جمله آب مرکبات گیر مدل Ns-911 وجود دارد.

فرو ش آب مرکبات گیر مدل Ns-911 فروش انواع آب مرکبات گیر از جمله این مدل از محصول در فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های لوازم خانگی موجود است که برای تهیه برندهای خاص می توان به نمایندگی فروش محصول مراجعه نمود و محصولی باکیفیت را با قیمت مناسب خریداری کرد. قیمت آب مرکبات گیر قیمت دستگاه با توجه به ویژگی های خاصی که دارند در هر برند متفاوت است اما آب مرکبات گیر مدل Ns-911 به دلیل ویژگی های خاص قیمتی مناسب داشته از این رو طرفداران زیادی دارد.

مشخصات

نام آب مرکبات گیری ناسا الکتریک مدل NS-911
توضیح موجودی کالا N/A
کد کالا 93531
برند محصولات ناسا الکتریک / Nasa electric
تعداد سرعت 3
ظرفیت پارچ 1/5 لیتر
با گارانتی ناسا الکتریک
مدت ضمانت 18ماهه
نوع کارکرد دستگاه خانگی
وزن تقریبی 2.0000
توان (وات) 100
جنس فیلتر استیل
شرکت سازنده ناسا الکتریک
کشور سازنده چین
تحت لیسانس آلمان
مدل NS-911
شناسه کالا N/A
جنس بدنه استیل
رنگ سفید و مشکی
ابعاد N/A

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: آب مرکبات گیری ناسا الکتریک مدل NS-911

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.