برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

کتری برقی مولینکس مدل Moulinex BY282

شناسه محصول :3604

ناموجود

لطفا از محصولات مشابه دیدن فرمایید
محصولات مولینکس با گارانتی 24 ماهه شرکت مولینکس می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت مولینکس با خدمات پس از فروش (88810089) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند

بازنگری سریع

گارانتی : 18ماهه بدرسان الکتریک

محدوده ظرفیت:1.6 تا 2 لیتر
گرم نگهدار:ندارد
قطع کن خودکار:ندارد
قابلیت تنظیم دما:ندارد

نقد و بررسی

کتری برقی مولینکس مدل Moulinex BY282

مولینکس از برندهای قدیمی و معتبر فرانسوی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت دارد. مولینکس کلمه ی ترکیبی به معنای چرخ قدیمی است. بیشترین تولیدات این شرکت مربوط به لوازم خانگی کوچک میباشد که بیشتر خانم های خانه در آشپزخانه با آن سروکار دارند. غذا ساز، مخلوط کن، همزن، پلوپز، سرخ کن، چرخ گوشت ، اتو بخار، آبمیوه گیری، گوشتکوب برقی، آسیاب، کتری برقی، قهوه ساز خردکن و ماشین آشپزخانه و دیگر لوازم کوچک خانگی است.

 

مولینکس در سال 1937 توسط ژان مانتوله Jean Mantelet در فرانسه تاسیس شد. هدف ژان مانتوله این بود که برندش در اکثر نقاط دنیا گسترش یابد و بین مردم محبوب باشد. از امتیازهای این برندقیمت مناسب و کاهش هزینه ها در تمامی سالها بوده است تا  تمامی قشر جامعه بتوانند از برند مولینکس استفاده کنند.

 

آنچه این برند را از سایر برند های دیگر لوازم خانگی جدا میکند، اهمیت دادن و  توجه به تغییرات و سلیقه ی مردم جامعه است.


در اوایل دهه 1960 ژان مانتوله چند خردکن برقی مولینکس را به آمریکا فرستاد. و پاسخ نماینده ی آمریکایی در جواب این بود: این خردکن های فرانسوی مولینکس برای مردم فرانسه جذاب هستند و برای سلیقه مردم آمریکا جذاب نیست و تنها شکل ظاهریش است که باعث میشود این محصول در آمریکا به فروش نرسد! او به مانتوله پیشنهاد داد که از یک طراح خلاق و واقعی استفاده کند. پیشنهادی که باعث شد مولینکس در بازارهای جهانی محبوب شود.

 

مولینکس در طی چندین دهه فعالیت خود از رنگ های قهوه ای، نارنجی، سفید و قرمز استفاده کرده است که هر کدام از رنگ ها  بیانگر نوعی پیام به مصرف کننده است. از آن زمان به بعد محصولات مولینکس مورد توجه و سلیقه عموم مردم قرار گرفت و در بازار عرضه گردید. و همین طور به ایران هم راه پیدا کرد و مورد توجه مردم ایران نیز قرار گرفت.

 

لوازم خانگی مولینکس در ایران


در ایران مولینکس فعالیتش را با شرکت بدرسان الکتریک شروع کرد، که این شرکت در طی سال های متوالی از فعالیتش به عنوان نماینده انحصاری توزیع، فروش و خدمات پس از فروش لوازم خانگی مولینکس، کروپس، توشیبا و تک الکتریک در ایران است. که محصولات را با ضمانت نامه بدر عرضه میکند. همچنین این شرکت برای رضایت و راحتی مشتری، فروشگاه اینترنتی بدر 24 را راه اندازی کرد تا  کالای مولینکس را در کم ترین زمان و با مناسب ترین بسته بندی به صورت رایگان در سراسر ایران به دست مشتری برساند.

ضمانت نامه بدر 


شرکت بدرسان الکتریک در تلاش است با گسترش نمایندگی خدمات  پس از فروش در سراسر کشور موجب رضایت مشتریان شوند.
شما می توانید با خرید کالای مولینکس با ضمانت بدر، علاوه بر اصالت کالا، از  18 ماه ضمانت بدر و 10 سال خدمات پس از فروش مولینکس بهره مند شوید.

مدل کتری برقی مولینکس مدل Moulinex BY282 دارای ویژگی های ذیل است :

کتری برقی «مولینکس» مدل «BY282» محصولی کاربردی و خوش‌ساخت از این شرکت است که گزینه‌ی مناسبی برای تهیه‌ی سریع و آسان چای و انواع دمنوش محسوب می‌شود. بدنه‌ی کتری از پلاستیک مرغوب ساخته شده و استحکام زیادی دارد. موتور این کتری برقی با توان 2400 وات به سرعت المنت گرمایشی دستگاه را داغ کرده و آب را در مدتی کوتاه به جوش می‌آورد. مخزن دستگاه مدل BY282 گنجایش 1.7 لیتر آب را دارد و نوار شفاف مدرجی روی بدنه‌ی آن در نظر گرفته شده است. از مزایای این محصول می‌توان به قابلیت چرخش 360 درجه‌ی کتری روی پایه اشاره کرد که استفاده از این محصول را برای افراد چپ‌دست هم به راحتی ممکن کرده است. دستگاه BY282 محصولی کوچک و کاربردی است و دستیاری کارآمد در آشپزخانه شما خواهد بود. گفتنی است ظرفیت 1.7 لیتری‌ این دستگاه آن را در گروه کتری برقی‌های با ظرفیت متوسط رو به بالا قرار می‌دهد.

 

زمانی سماورها عضو اصلی آشپزخانه‌های ایرانی بودند. خانواده‌های پرتعداد و مصرف زیاد نوشیدنی محبوب ایرانی، چای، در دسترس بودن آب‌جوش در هر لحظه را به امری ضروری تبدیل کرده بود. با کم تعداد شدن خانواده‌ها کم کم سماورها هم از آشپزخانه‌ها جمع شدند اما کماکان، هرچند کم، تهیه‌ی آب‌جوش در آشپزخانه مورد نیاز بود. جوشاندن آب در کتری و روی شعله‌ی گاز هم کاری زمان‌بر است و هم خطر سررفتن آب وجود دارد. بهترین راه‌حل برای این مسئله استفاده از کتری برقی است که تنها در چند دقیقه آب را می‌جوشاند.

عملکرد

مولینکس یک شرکت تولید کننده فرانسوی لوازم خانگی کوچک است که نزدیک به یک قرن در این صنعت به تولید انواع کالاهای برقی خانگی می‌پردازد. شعار این شرکت «زندگی آسان می‌شود» است که به ایده پشت طراحی‌های خود اشاره دارد. محصولات این شرکت معمولاً بسیار ساده هستند و کاربرد آسانی دارند. کتری برقی مولینکس مدل BY282 با ظرفیت 1.7 لیتر قادر است تا آب را در کمترین زمان ممکن به جوش برساند. تنها کافی است کتری را روی پایه قرار دهید و کلید آن را فشار دهید تا تنها در چند دقیقه آب درون کتری به حالت جوش برسد. در این حالت دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد و خطرات ناشی از بالارفتن حرارت رخ نمی‌دهند. BY282، با توان 2400 وات آب را گرم می‌کند. این توان برای جوش‌آوردن کامل آب مناسب بوده و با سرعت مطلوبی این پروسه انجام می‌گیرد. با استفاده از این کتری می‌توانید آب‌جوش کافی برای چای، قهوه، دم‌نوش و نوشیدنی‌های گرم را فراهم کنید. المنت‌های این کتری قدرت زیادی دارند و سریعاً آب را به جوش می‌آورند. این کتری روی یک پایه قرار می‌گیرد که به برق متصل می‌شود و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد. به‌این‌ترتیب محدودیت استفاده از کتری برای افراد چپ‌دست یا راست‌دست حذف می‌شود.


 

 

 

 

 

مشخصات

نام کتری برقی مولینکس مدل Moulinex BY282
توضیح موجودی کالا محصولات مولینکس با گارانتی 24 ماهه شرکت مولینکس می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت مولینکس با خدمات پس از فروش (88810089) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند
کد کالا 3604
رنگ سفید
وزن تقریبی 1.0000
برند محصولات مولینکس /Moulinex
کشور سازنده ایران
مدل BY282
نمایشگر آب دارد
جنس بدنه پلاستیک
توان (وات) 2400
سیستم گرم نگه دارنده ندارد
ظرفیت کتری 1.7 لیتر
سیستم جوش آورنده ندارد
صفحه نمایش ندارد
سیستم قطع کن خودکار ندارد
قابلیت تنظیم دما ندارد

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: کتری برقی مولینکس مدل Moulinex BY282

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.