برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

گوشت کوب چندکاره ناسا الکتریک مدل NS-903A

شناسه محصول :93571

ناموجود

لطفا از محصولات مشابه دیدن فرمایید

بازنگری سریع

گارانتی : 18 ماه ناسا الکتریک
توان 800 وات
بدنه با طراحی ارگونومیک و از جنس پلاستیک باکیفیت و مرغوب
دارای دو سرعت معمولی و توربو
محفظه خرد کن با ظرفیت 500 میلی لیتر
جنس تیغه و میله استیل ضد زنگ
دارای ضد لغزش بودن کفه محفظه خرد کن
لیوان شفاف با ظرفیت 800 میلی لیتر

نقد و بررسی

گوشت کوب چندکاره ناسا الکتریک مدل NS-903A

وشت کوب چند کاره ناسا الکتریک مدل NS-903A محصولی کاربردی و باکیفیت می باشد که به منظور سهولت انجام کارهای روزمره برای مصارف خانگی به تولید رسیده است. این دستگاه چند کاره با موتوری قدرتمند و کم صدا به بازار عرضه می گردد و با توان 800 وات مخلوط کردن، خرد کردن و همزدن انواع مواد غذایی را با سرعت عمل بالا در مدت زمانی کوتاه برای مصرف کنندگان امکان پذیر می کند. سرعت عمل بالا و قدرتمند بودن موتور این دستگاه چندکاره تاثیر بسزایی در کاهش میزان برق مصرفی دارد. بدنه این دستگاه با طراحی ارگونومیک و از جنس پلاستیک باکیفیت و مرغوب می باشد که در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد و با وزنی سبک امکان کارآیی راحت تر را برای مصرف کنندگان فراهم می سازد. طراحی و دیزاین مناسب این گوشت کوب همانند مدل 902A طرفداران زیادی دارد.

به منظور روشن کردن گوشت کوب چند کاره ناسا الکتریک مدل NS-903A دو کلید فشاری بر روی بدنه آن تعبیه شده است که دارای دو سرعت معمولی و توربو می باشد. مصرف کنندگان با توجه به نوع مواد غذایی و حجم آن می توانند سرعت دلخواه را جهت استفاده از دستگاه انتخاب کنند. گوشت کوب چند کاره ناسا الکتریک مدل NS-903A دارای یک محفظه خرد کن با ظرفیت 500 میلی لیتر می باشد که بدنه آن به صورت شفاف طراحی شده است و امکان مشاهده هنگام مخلوط کردن مواد غذایی مختلف را هنگام روشن بودن دستگاه برای مصرف کنندگان فراهم می سازد.

جنس تیغه و میله به کار گرفته شده برای ساخت این دستگاه چند کاره از جنس استیل ضد زنگ می باشد که در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد و با رنگ ثابت به تولید می رسد. مرغوب بودن جنس میله و تیغه این دستگاه علاوه بر افزایش زیبایی ظاهری دستگاه تاثیر بسزایی در طول عمر مفید دستگاه و ماندگاری آن دارد. سری همزن و گوشتکوب این دستگاه را می توانید پس از استفاده جدا کنید و به راحتی زیر شیر آب شستشو دهید یکی از مهم ترین مزیت های محفظه خرد کن ناسا الکتریک مدل NS-903A ضد لغزش بودن کفه آن می باشد که موجب حفظ ایمنی بیشتر دستگاه به هنگام روشن کردن آن می گردد.

ضد لغزش بودن کفه محفظه خرد کن این دستگاه از سرخوردن و حرکت دستگاه به هنگام کار جلوگیری می کند و موجب آرامش و امنیت خاطر مصرف کنندگان می گردد.

مشخصات

نام گوشت کوب چندکاره ناسا الکتریک مدل NS-903A
توضیح موجودی کالا N/A
کد کالا 93571
رنگ سفید
وزن تقریبی 0.0000
کشور سازنده چین
برند محصولات ناسا الکتریک / Nasa electric
مدل NS-903A
جنس بدنه استیل
دکمه توربو دارد
صفحه نمایش ندارد

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: گوشت کوب چندکاره ناسا الکتریک مدل NS-903A

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.