برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

مخلوط کن مولینکس مدل Moulinex LM23

شناسه محصول :3200

ناموجود

لطفا از محصولات مشابه دیدن فرمایید
محصولات مولینکس با گارانتی 24 ماهه شرکت مولینکس می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت مولینکس با خدمات پس از فروش (88810089) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند

بازنگری سریع

گارانتی: 18 ماهه بدرسان الکتریک

قدرت : 600 وات
سرعت : PULSE + 5
ظرفیت : 2 لیتر
تیغه : 6 تیغه با تکنولوژی Triplax
قابلیت جدا شدن تیغه : دارد
جنس پارچ : شیشه
جنس بدنه : پلاستیک
قابلیت جدا شدن تیغه مخلوط کن

نقد و بررسی

مخلوط کن

مخلوط کن جدید مولینکس مدل LM23 یک مخلوط کن زیبا و بسیار قدرتمند، مخلوط کن جدیدی از این برند خوشنام فرانسوی است. این مخلوط کن با داشتن پارچ شیشه ای، 2 لیتر گنجایش و موتور با قدرت 600 وات، میتواند براحتی تمام سلیقه ها را راضی کند.

مخلوط کن مولینکس مدل LM23 دارای 5 حالت تنظیم قدرت است و تیغه آن با بهره گیری از تکنولوژی انحصاری مولینکس (Triplax) خرد کردن مواد سخت مثل خرما، خشکبار، یخ و ... را در کمترین زمان ممکن و بدون آسیب به دستگاه ممکن کرده است.

علاوه بر دارا بودن 5 حالت تنظیم سرعت در این مخلوط کن، شما می توانید برای شروع به خرد کردن و یا مخلوط کردن مواد سخت تر و یا در حالت هایی که می خواهید قطعات مخلوط به صورت درشت تری در آن باقی بمانند، از حالت Pulse در این مخلوط کن استفاده کنید.

این مخلوط کن از آن گروه مخلوط کن هایی است که خیال شما را از جهت شستشوی آن بسیار آسوده خواهد کرد. این مخلوط کن مولینکس دارای قابلیت جدا شدن تیغه است که به شما امکان شستشوی کامل پارچ مخلوط کن و بخشهای زیرین تیغه مخلوط کن را خواهد داد. این موضوع یکی از دغدغه های بانوان را به جهت تمیز شدن پارچ مخلوط کن از بین خواهد برد.

شما می توانید انواع مخلوط های شامل شیر را درون این مخلوط کن تهیه نمایید بدون اینکه نگرانی ای از بابت باقی ماندن شیر و یا سایر مواد درون مخلوط کن باشید. رنگ مشکی/سیلور این مخلوط کن مولینکس نیز خاص افرادی است که علاقه به ست های مشکی و سیلور رنگ در آشپزخانه خود دارند. حجم پارچ این مخلوط کن را نیز نباید نادیده گرفت.

حجم پارچ این مخلوط کن مولینکس 2 لیتر می باشد که کمک خواهد کرد شما بتوانید 8 لیوان نوشیدنی لذیذ را برای دوستان و اعضاء خانواده تان فراهم نمایید

مشخصات

نام مخلوط کن مولینکس مدل Moulinex LM23
نام انگلیسی مخلوط کن / Blender
توضیح موجودی کالا محصولات مولینکس با گارانتی 24 ماهه شرکت مولینکس می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت مولینکس با خدمات پس از فروش (88810089) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند
توضیح گارانتی کالا N/A
کد کالا 3200
مدل LM233
برند محصولات مولینکس /Moulinex
تحت لیسانس فرانسه
با گارانتی دارد
مدت ضمانت 18ماه
شرکت سازنده مولینکس
کشور سازنده چین
رنگ مشکی و نقره ای
نوع کارکرد دستگاه خانگی
ابعاد ---
ظرفیت 2لیتر
وزن تقریبی 0.0000
وزن آسیاب ---
وزن مخلوط کن ---
میزان برق مصرفی ---
توان مخلوط کن 600
جنس مخزن آسیاب ---
جنس پارچ مخلوط کن شیشه ای
تعداد سرعت PULSE + 5
جنس بدنه پلاستیک

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: مخلوط کن مولینکس مدل Moulinex LM23

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.