برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

همزن کنوود مدل KENWOOD HM430

شناسه محصول :3298

کالاهای موجود

890٬000 تومان
یا

بازنگری سریع

گارانتی:18 ماه

خمیرزن:دارد
محدوده توان مصرفی:300 تا 400 وات

نقد و بررسی

همزن کنوود مدل KENWOOD HM430 کنوود سرعت و عملکرد خودش را با ارائه راهکارهایی برای تسریع بخشیدن به امورات آشپزخانه و خانه با طیف وسیعی از ابزار و دستگاه که برای استفاده طولانی مدت طراحی شده اند، تنظیم می کند.

یکی از این لوازم خانگی، همزن کاسه دار اچ ام 430 «HM430 » می باشد که دستگاهی است کوچک اما فوق العاده کاربردی! این دستگاه سفید رنگ با توان 250 وات را می توان در دو حالت جداگانه و یا متصل به پایه مورد استفاده قرار داد که با میله های استیل خودش، مواد را در هر اندازه که شما بخواهید به هم می زند و مخلوط می کند. در طراحی ساده و کاربردی همزن برقی HM430 کنوود از مواد پلاستیک با کیفیت استفاده شده که حتی با استفاده روزانه از این دستگاه هم، افت کیفیت و یا خراب شدن بدنه را شاهد نخواهید بود و این، به کارگیری همزن را برای کاربر آسان و راحت ساخته است.

همانطور که در ابتدا هم اشاره کردیم، وجود کاسه و پایه، یکی از مزیت هایی است که این دستگاه در برابر برخی دیگر از همزن های دستی به همراهش دارد.

به وسیله دکمه قابل تنظیم موجود روی دسته این همزن، امکان برگزیدن هر کدام از 6 حالت سرعت برای هم زدن مواد در اختیارتان قرار می گیرد و مهمتر از این ها، دکمه فعال سازی حالت Turbo جهت افزایش سرعت نیز به راحتی قابل استفاده است.

جهت استفاده راحت تر از این هم زن برقی کنوود، کاسه پلاستیکی آن قابل چرخش بر روی پایه نگهدارنده است و این به طور خودکار، یکنواحتی هم زدن مواد را تضمین می کند.

سایر امکانات این همزن شامل یک دکمه رها کننده میله (eject) و دکمه آزاد کننده می باشند که هر کدام به نوبه خود، کاربر را در تهیه مواد غذایی که می خواهد، یاری می دهند.

مشخصات

نام همزن کنوود مدل KENWOOD HM430
نام انگلیسی همزن / Mixer
توضیح موجودی کالا N/A
کد کالا 3298
رنگ سفید
ابعاد 50 × 33 × 30
وزن تقریبی 2.2000
مدت ضمانت 18 ماه
با گارانتی N/A
تعداد سرعت N/A
ظرفیت کاسه N/A
برند محصولات کنوود / Kenwood
میزان برق مصرفی 300 تا 400 وات
میله خمیرزن دارد
نوع کارکرد دستگاه خانگی
شرکت سازنده N/A
کشور سازنده N/A
تحت لیسانس N/A
مدل HM430
جنس بدنه پلاستیک
دکمه توربو N/A

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: همزن کنوود مدل KENWOOD HM430

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.