برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

ساندویچ ساز ناسا الکتریک مدل NS-606

شناسه محصول :93581

ناموجود

لطفا از محصولات مشابه دیدن فرمایید

بازنگری سریع

گارانتی : 18 ماه ناسا الکتریک
قدرتی معادل 1500 وات
بدنه از استیل ضد زنگ
دسته های پلاستیکی به شکل عایق در برابر حرارت
دارای دو صفحه گریل ساز و مثلثی
دارای قفل داخلی
پایه های ضد لغزش
در دو رنگ نقره ای و مشکی
تحت لیسانس کشور صنعتی آلمان

نقد و بررسی

ساندویچ ساز ناسا الکتریک مدل NS-606

اگر به دنبال یک اسنک پز و ساندویچ ساز با صرفه اقتصادی می گردید تا انواع اسنک های خوشمزه گوشت و یا مرغتان را و یا ساندویچ های صبحانه تان را در آن به سرعت و سادگی طبخ کنید، ساندویچ ساز ناسا الکتریک مدل NS-606 یک پیشنهاد از طرف ماست، اسنک پز زیبا و با کیفیت که می تواند ساندویچ‌های گرم شما را آماده و یا مواد غذایی‌تان را گریل کند.

یک کیک خوشمزه و ساده اسنکی بهترین صبحانه برای کودکان شماست و یا بهترین لقمه همراه آن‌ها در ساعت های تفریح مدرسه شان؛ با یک اسنک پز و یا ساندویچ ساز خوب تخم مرغ های نیمرو را به همراه مخلفات آن به شکل اسنک آماده سازی کنید، عطر و طعم این ساندویچ خوشمزه هر صبح شما را به اشتها می کشاند.

یک دنیا ایده های جذاب با کمک این اسنک پز و ساندویچ ساز خوب قابل اجراست تا شما از داشتن آن لذت ببرید. دستگاه اسنک پز ندویچ ساز ناسا الکتریک مدل NS-606 دارای دسته های پلاستیکی به شکل عایق در برابر حرارت بوده و دسته ها در هنگام کار کردن داغ نمی شوند، به این شکل شما می توانید به راحتی و در هر لحظه درب دستگاه را باز نموده و ساندویچتان را کنترل کنید. بر روی دستگاه اسنک پز ناسا 606 چراغ توان و همچنین چراغ آماده شدن تعبیه شده که وضعیت دستگاه را به شما گزارش می دهد، زمانی که شما آن را به برق متصل می کنید چراغ قرمز روشن می شود و هنگام گرم شدن آن چراغ سبز روشن می شود، خاموش شدن چراغ سبز به معنای آماده به کاری دستگاه است و شما می توانید کارتان را شروع کنید.

دسته های دستگاه ساندویچ ساز ناسا الکتریک مدل NS-606 دارای قفل داخلی می باشد و باعث چفت شدن کامل دو صفحه دستگاه بر روی هم می شود، این قفل داخلی به روند پخت شما کمک می کند. ساندویچ ساز ناسا الکتریک مدل NS-606 دارای پایه های ضد لغزش بوده و در زمانی که دستگاه روشن است از لغزش دستگاه جلوگیری می کند. این دستگاه در دو رنگ نقره ای و مشکی طراحی و آماده شده است و خریداران محترم می توانند هر کدام از رنگهای این محصول را از نمایندگی های مجار ناسا الکتریک درخواست کنند.

مشخصات

نام ساندویچ ساز ناسا الکتریک مدل NS-606
توضیح موجودی کالا N/A
کد کالا 93581
برند محصولات ناسا الکتریک / Nasa electric
رنگ مشکی و نقره ای
وزن تقریبی 0.0000
کشور سازنده چین
مدل NS-606
قفل ایمنی N/A
صفحه نمایش ندارد
گریل دارد
قابلیت باز شدن درب دارد
نوع صفحه چدنی

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: ساندویچ ساز ناسا الکتریک مدل NS-606

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.

شما ممکن است به محصول(ات) زیر نیز علاقمند باشید