برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

جاروشارژی ناسا الکتریک مدل NS-2013

شناسه محصول :93544

ناموجود

لطفا از محصولات مشابه دیدن فرمایید

بازنگری سریع

گارانتی : 18 ماه ناسا الکتریک
بدون کیسه
باتری های لیتیومی 18 ولتی
مکش 105 واتی
دارای چراغ چشمک زن
دارای دکمه خاموش/روشن
دارای چراغ ال ای دی (LED)

نقد و بررسی

جاروشارژی ناسا الکتریک مدل NS-2013

جاروشارژی ناسا الکتریک مدل NS-2013 همان گونه که از نامش بر می آید یک جارو با قابلیت شارژ شدن است، نمونه ای بدون سیم که امکان جارویی آسان و راحت را در برای شما میسر می سازد. نمونه ای که به راحتی می توانید آن را به همه قسمت های خانه برده و شروع به جارو کشیدن کنید. بدون کیسه خوانده می شود بنابراین از تعویض مدام کیسه جدید راحت خواهید شد، یک محفظه برای همیشه نیازتان را پاسخ خواهد داد.

شما می توانید از این دستگاه هم به صورت ایستاده و هم به شکل دستی استفاده نمایید. زمانی که می خواهید از آن به صورت ایستاده استفاده کنید کافی است دستگاه را بر روی پایه ای با برس پایروبی قرار دهید با تغییر حالت دستگاه، جارو کردن برایتان لذت بخش تر خواهد بود. انرژی مورد نیاز برای جارو کردن از طریق باتری های لیتیومی 18 ولتی تأمین می شود برای شارژ چنین باتری ها جاروشارژی ناسا را به برق بزنید، روشن شدن چراغ چشمک زن به شما این اطمینان را می دهد که باتری ها در حال شارژ شدن هستند و همزمان با پرشدن باتری چشمک زدن چراغ پایان می یابد.

از ویژگی های بارز این باتری های لیتیومی شارژ می توان شارژ سریع را نام برد اگر باتری ها را کاملا شارژ کنید مدت ها خواهید توانست از آن استفاده نمایید. دکمه خاموش/روشن نه تنها بر روی بدنه دستگاه بلکه روی دسته این جاروشارژی قوی هم تعبیه شده است بنابراین بدون خم شدن می توانید هر زمان که نیاز داشتید دستگاه را روشن کرده یا آن را از حرکت بازدارید.

زمانی که به قسمت های تاریک خانه می رسید مانند زیر میز یا قست های زیر تخت چراغ ال ای دی (LED) موجود بر روی این جاروشارژی ناسا روشن می شود تا جارو کردن برای شما ساده تر گردد. مکش 105 واتی این دستگاه جاروشارژی را به نمونه ای قوی بدل ساخته و آن را در زمره قویترین جاروشارژی ها قرار داده است ضمن این که می توانید مکش جاروشارژی را برحسب نیاز خود تنظیم کنید.

مشخصات

نام جاروشارژی ناسا الکتریک مدل NS-2013
کد کالا 93544
رنگ سفید
وزن تقریبی 0.0000
برند محصولات ناسا الکتریک / Nasa electric
کشور سازنده چین
مدل NS-2013
توضیح موجودی کالا N/A
فیلتر قابل شستشو دارد
کارایی خانگی

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: جاروشارژی ناسا الکتریک مدل NS-2013

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.