برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

جاروبرقی کرال مشکی مدل Coral VS-2467

شناسه محصول :3451

کالاهای موجود

2٬800٬000 تومان
فروش ویژه با قیمت مصوب نمایندگی
محصولات کرال با گارانتی 24 ماهه شرکت پاک سرویس می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت پاک سرویس با شماره (1608) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند
یا

بازنگری سریع

گارانتی : 18 ماه پاک سرویس

لوله تلسکوپی: دارد
فیلتر بهداشتی: دارد
نوع فیلتر خروجی: HEPA
قابلیت جذب مایعات: خیر
سیم جمع کن خودکار: دارد
کنترل روی دسته: ندارد
محدوده توان مصرفی: 2000 تا 2500 وات
قابلیت فشرده‌سازی زباله: ندارد
ترموستات موتور: ندارد
تعداد پارویی: 1 عدد
تعداد سری: 2 عدد
سری جمع‌آوری مو: ندارد
تعداد چرخ: 3 عدد

نقد و بررسی

جاروبرقی کرال مشکی مدل Coral VS-2467

این جاروبرقی برای شرکت کرال است که تحت نظر شرکت پاکشوما قرار دارد و از برند های مطرح و با کیفیت ایرانی است.

جارو برقی مدلCoral VS-2467 در یک رنگ مشکی موجود است که دارای قدرت 2400وات می باشد دارای فیلتر هپای قابل شستشو,دارای کیسه 6 لیتری دائمی و دارای لوله تلسکوپی و صفحه نمایش LED است.

از مزایای این مدل قیمت مناسب نسبت به کارکرد عالی آن است و طرفدارای خاص خود را دارد.

نقد و بررسی اجمالی Coral VS- 2406 Vacuum Cleaner

جارو برقی مدل VS- 2406 محصولی از برند کرال است. این جارو برقی کیسه‌دار با وزن 5 کیلوگرم و قدرت موتور 2400  محصولی دیگر از شرکت پاکشوما می باشد . این مدل  دارای سیم جمع کن خودکار 2406 و  فیلتر بهداشتی HEPA می باشد که قابلیت شستشو دارد. از مشخصات این مدل می‌توان به پاکت جاروبرقی دائمی 6 لیتری و 11 متر شعاع کارکرد آن اشاره کرد. برای استفاده راحت‌تر این مدل به نشانگر پر بودن مخزن مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به لوله خرطومی با چرخش 360 درجه، برس کوچک مخصوص مبلمان، برس مخصوص پارکت و سرامیک و سری مخصوص جمع آوری گرد و غبار اشاره کرد.

نقد و بررسی تخصصی

اگر قصد تهیه جاروبرقی برای خانه‌تان یا اداره‌تان دارید ویژگی‌های بسیاری است که باید هنگام خرید آن‌ها را مدنظر داشته باشید، برای تهیه جارو‌برقی یکی از گزینه‌هایتان، جارو برقی کرال مدل VS- 2406  است. در ادامه بیشتر با این مدل آشنا می‌شویم.

طراحی

این مدل در 3 رنگ مشکی، قرمز و آبی تیره به بازار عرضه شده است. این مدل دسته‌ای برای راحت‌تر شدن جابه‌جایی این مدل از اتاقی به اتاق دیگر دارد ، طراحی این مدل به صورتی بوده تا فشاری بر روی ستون‌فقراتتان هنگام نظافت وارد نشود. کرال به آناتومی بدن توجه بسیاری داشته و همین باعث شده تا استفاده از این جارو‌برقی شما را خسته و اذیت نکند. استفاده از لوله تلسکوپی باعث شده تا شما کارتان برای تمیز کردن تمام گوشه‌های خانه آسان‌تر باشد. با کم و زیاد کردن طول این لوله دسترسی‌تان به تمامی نقاط فراهم می‌شود و به کمرتان هنگام نظافت آسیبی وارد نمی‌شود.

امکانات

 یکی از ویژگی‌های این مدل استفاده از سیستم سیم جمع کن خودکار است. سیم این جارو پس از اتمام کار با فشار دادن دکمه‌ای به درون جارو می‌رود و دست و پایتان را نمی‌گیرد. قدرت موتور این مدل توسط شرکت سازنده، 2400 وات اعلام شده است. این میزان برای استفاده مصارف خانگی میزان مطلوبی است. گنجایش مخزن جارو برقی 6 لیتر است و این میزان برای مصارف خانگی، میزان مطلوبیست. یکی از ویژگی‌هایی که کارتان را آسان‌تر کرده مجهز شدن این مدل به نشانگر پر بودن مخزن است. با استفاده از این ویژگی شما بدون باز کردن مخزن متوجه زمان تعویض یا خالی کردن کیسه جارو می‌شوید. کابلی که برای این مدل در نظر گرفته شده متر طول دارد. این میزان باعث شده تا شعاع فعالیت‌‌تان گسترش یابد و برای تمیز کردن خانه یا اداره‌تان کمتر احتیاج به نعویض پریز داشته باشید. این سیم و استفاده از لوله تلسکوپی باعث شده تا شعاع عملکرد این جارو تا 11 متر افزایش یابد.

HEPA

فیلتر هپا از درهم تنیده شدن نامنظم و کاملاً تصادفی الیاف‌های فایبرگلاس، پوشال یا حصیر و فشردن آن‌ها ساخته می‌شود. قطر الیاف‌های فوق بین ۰/۵ تا دو میکرون است. هدف استفاده از فیلتر هپا جذب ذرات فوق العاده ریز است. جارو برقی کرال مدل VS- 2406 به این فیلتر مجهز شده است.

جارو کیسه دار

این مدل از نوع جاروهای کیسه‌دار است. جاروبرقی های کیسه ای نوع متداول جاروبرقی ها هستند. آشغال ها و خاکروبه ها در کیسه این نوع جاروبرقی ها جمع می شوند و پس از پر شدن می توان به راحتی کیسه آن ها را تعویض کرد. شما این قابلیت را دارید تا از کیسه‌های دائمی برای این ماشین استفاده کنید. این نوع جاروبرقی برای افرادی که آلرژی دارند کارایی بسیاری دارد. کیسه این نوع از جاروبرقی ها بسته است و همین مانع باز گشتن گرد و غبار به هوا می‌شود. از فیلتر هپا در هر دو نوع جاروبرقی استفاده می شود اما این جاروبرقی های کیسه دار هستند که سازگاری بیشتری با فیلتر هپا دارند. این مدل به پاکت جاروبرقی دائمی 6 لیتری مجهز شده است.

سایر ویژگی‌ها

یکی از ویژگی‌های این مدل، صدای کم است. در بیشتر مواقع جاروبرقی‌ها صدای گوش‌خراشی تولید می‌کنند، طبق اعلام برند سازنده، جارو برقی کرال مدل VS- 2406 تنها 45 دسی‌بل صدا تولید می‌کنید. برای اینکه شما قادر باشید خانه‌تان را بهتر و آسان‌تر نظافت کنید، این مدل قابلیت‌هایی نظیر  لوله خرطومی با چرخش 360 درجه و سری‌‌های مخصوص تعبیه کرده است. با استفاده از این سری‌های شما قادرید مبلمان، پارکت و سرامیک و  گرد و غبار را جمع‌آوری کنید. این سری‌ها به صورتی طراحی شده تا مناسب با مکان خاص باشد و در عین حال آسیبی به آن وارد نکند. برای مثال سری مبلمان به صورتی طراحی شده تا  روان روی مبلمان حرکت کند و قابلیت تمیز کردن درزهای مبل را داشته باشد و از همه مهمتر، آسیبی به آن وارد نکند.

جاروبرقی کرال یک جاروی پرقدرت در عین حال کم صدا است. این مدل با استفاده از لوله تلسکوپی و لوله خرطومی با چرخش 360 درجه تلاش کرده تا کمترین فشار به کمر وارد شود. اگر قصد تهیه جاروبرقی با کیفیت دارید این مدل گزینه مناسبی است.

 

مشخصات

نام جاروبرقی کرال مشکی مدل Coral VS-2467
نام انگلیسی جاروبرقی / Vacuum Cleaner
توضیح موجودی کالا فروش ویژه با قیمت مصوب نمایندگی
توضیح گارانتی کالا محصولات کرال با گارانتی 24 ماهه شرکت پاک سرویس می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت پاک سرویس با شماره (1608) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند
کد ملی کالا خیر
کد کالا 3451
رنگ مشکی
مدل VS-2467
شناسه کالا 2900949005082-2900949004986
با گارانتی پاک سرویس
مدت ضمانت 18 ماه
برند محصولات کرال / Coral
تحت لیسانس پاکشوما
شرکت سازنده پاکشوما
کشور سازنده ایران
خدمات پس از فروش خیر
نوع جاروبرقی کیسه ای
نوع کیسه جاروبرقی کیسه دائمی
ظرفیت کیسه / مخزن 6 لیتری
قدرت موتور (وات) 2400 وات
ابعاد 32*28*28
وزن تقریبی 5.0000
جنس چرخ پلاستیک
کنترل روی بدنه دارد
کنترل روی دسته ندارد
نوع لوله جاروبرقی لوله تلسکوپی
جنس لوله خرطومی معمولی
تعداد فیلتر خیر
فیلتر قابل شستشو دارد
مخزن سایکلون خیر
قابلیت مکش مایعات ندارد
سیم جمع کن دارد
تعداد سری جاروبرقی 2 عدد
رتبه مصرف انرژی خیر
میزان صدای موتور (db) 45 دسی بل
طول سیم 5 متر

نظرات کاربران

نظرات مشتری

خیلی خوب قیمت عالی .کمک به تولید ملی نظر توسط A -piri
من این جارو برقی کرال 2500وات خریدم خیلی مکشش عالی کم صدا و خیلی شیک جم جور هست خیلی راضی هستم. (ارسال شده در 2022/1/13)

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: جاروبرقی کرال مشکی مدل Coral VS-2467

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.

شما ممکن است به محصول(ات) زیر نیز علاقمند باشید