برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

مینی واش تمام اتوماتیک فریدولین مدل SWT-35

شناسه محصول :94039

کالاهای موجود

3٬840٬000 تومان
فروش ویژه با قیمت مصوب نمایندگی
محصولات فریدولین با گارانتی 24 ماهه شرکت فریدولین می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت فریدولین با خدمات پس از فروش (88249010) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند
یا

بازنگری سریع

مدل: SWT-35
شرکت سازنده: فریدولین FERIDOLIN
ساخت: ایران
توان: 230 وات
برق مصرفی: 220 ولت و 50 هرتز
نوع دستگاه: مینی واش اتوماتیک
ابعاد: طول 42، عرض 40 و ارتفاع 75 سانتی متر
وزن: 20 کیلوگرم
رنگ بدنه: سفید
رنگ درب: سفید
حالت دستگاه : درب از بالا

نقد و بررسی

‎مینی‌واش فریدولین Feridolin مدل SWT35 محصولی بسار ساده و شیک میباشد که با رنگبندی های متنوع و منحصر به فرد به بازار عرضه میشود و شما میتوانید براساس سلیقه و نیازتان آنها را تهیه کنید، با توجه به مشغله های زندگی امروزی و خانه های کوچکی که وجود دارند به نظر من وجود همچین وسیله ای با وجود حجم کم کارایی بالا دارد برای هر منزلی مناسب است حال میخواهیم باهم به بررسی این مینی واش با کیفیت بپردازیم.

امکانات مینی واش فریدولین swt35

مینی واش فریدولین با طراحی ساده و وزن بسیار کم و ظرفیت نسبتا بالا همراه با لوله ی ورودی آب سرد و گرم طراحی شده، درب این محصول از بالا باز و بسته میشود و علاوه بر آن ظرفیت دیگ آن 3.5 کیلوگرم است که قابل استفاده برای خانواده های کم جمعیت و یا افرادی که به تنهایی زندگی میکنند خواهد بود البته ناگفته نماند که اسم دیگر مینی واش کهنه شورمیباشد و همانطور که از اسمش پیداست برای البسه کودکان و نوزادان نیز استفاده میشود.

‎از دیگر امکانات این مینی واش میتوان به بخارشور آن اشاره کرد که تا حد خیلی زیادی شستشو را آسان میکند و دیگر نیازی نیست ساعت های طولانی لباس هارا پهن کنید تا خشک شوند با وجود بخارشور این مینی واش در مدت زمان کوتاهی لباس ها خشک میشوند. همچنین این محصول دارای پمپ تخلیه، فیلتر پرزگیر و سوییچ ایمنی میباشد.

شرکت فریدولین

فریدولین یک برند کاملا ایرانی و با کیفیت است که با بیش از ۳۵ سال سابقه در این عرصه توانسته مینی واش ها و لباسشویی هایی با کارایی و تنوع بسیار بالا و با بهره گیری از فناوری روز دنیا تولید کند. محصولات این شرکت علاوه بر صرفه جویی در آب و مواد شوینده، زنان شستشو البسه را نیز کاهش میدهند که همین موضوعات سبب شده محصولات این شرکت پرطرفدار باشد.

مشخصات

نام مینی واش تمام اتوماتیک فریدولین مدل SWT-35
توضیح موجودی کالا فروش ویژه با قیمت مصوب نمایندگی
کد کالا 94039
رنگ سفید
وزن تقریبی 20.0000
کشور سازنده ایران
مدل SWT-35
برند محصولات فریدولین / Feridolin
کد ملی کالا N/A
شناسه کالا N/A
موتور با تکنولوژی اینورتر N/A
توضیح گارانتی کالا محصولات فریدولین با گارانتی 24 ماهه شرکت فریدولین می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت فریدولین با خدمات پس از فروش (88249010) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: مینی واش تمام اتوماتیک فریدولین مدل SWT-35

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

دیگران این محصول را با این برچسب‌ها نشانه گذاری کرده‌اند:

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.