برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

مایکروویو سولاردم دلمونتی مدل DL700

شناسه محصول :93706

ناموجود

لطفا از محصولات مشابه دیدن فرمایید

بازنگری سریع

1.دارای قفل ایمنی کودک
2.دارای تنظیمات جوجه گردان
3.قابلیت پخت انواع غذاهای مختلف
4.دارای سینی گردان برای پخت یکسان
5.یخ زدایی اتوماتیک مواد غذایی منجمد
6.برنامه ترکیبی (کانوکشن) 2200 وات
7.دارای گریل ترکیبی و برنامه پخت سریع
8.دارای محفظه داخلی تمام استیل به ظرفیت 30لیتر
9.قدرت مایکروویو1400وات-قدرت گریل 1250 وات
10.گارانتی 18 مهه دلمونتی

نقد و بررسی

مایکروویو سولاردم دلمونتی مدل DL710

بهتر است که توضیحات در مورد این سولاردم را بدین شکل آغاز کنیم:

تفاوت سولاردم با مایکرویو چیست و چرا دلمونتی نام این محصول را در وب سایت رسمی خود، مایکروویو 30 لیتری سولاردم اعلام کرده است؟

سولاردم ها فرزندان مایکروویو هستند. همانطور که می دانید در مایکروویو ها از امواج الکترومغناطیسی جهت پخت مواد غذایی استفاده می شود. همچنین مایکروویو ها معمولا مجهز به عملکرد گریل و کانوکشن نیز می باشند، اما سولاردم ها ترکیبی از مایکروویو و پخت به وسیله المنت های نوری هستند یعنی علاوه بر اینکه در این دستگاه ها از امواج الکترومغناطیسی استفاده می شود، بلکه مجهز به لامپ هالوژنی یا تیوب های حرارتی به عنوان یک المنت تولید کننده حرارت با استفاده از تابش نور، هستند که ویژگی های خاصی به این دستگاه می دهد. در زیر به بررسی سولاردم دلمونتی مدل Dl 700 خواهیم پرداخت و همچنین با ویژگی های سولاردم ها بیشتر آشنا خواهیم شد:

  1. از آنجا که در این دستگاه هم از سیستم مایکروویو که امواج الکترومغناطیسی باشد و هم از المنت حرارتی نوری استفاده می شود، سرعت پخت 3 تا 4 برابر نسبت به دیگر دستگاه ها بیشتر است و این خود یک مزیت بزرگی محسوب می شود.
  2. دستگاه مجهز به برنامه پخت سریع است. با تست این ویژگی به نتایج زیر دست یافتیم: تعدادی سیب زمینی را با دستگاههای گریل عادی(مایکروویو و آون توستر) پخت کردیم که 45 دقیقه طول کشید اما با این سولاردم همین مقدار سیب زمینی حدود 15 دقیقه در برنامه پخت سریع، زمان برد.
  3. جهت پخت یکنواخت مواد غذایی تمهیداتی در سولاردم دلمونتی مدل Dl 700 صورت گرفته است. این دستگاه مجهز به سینی گردان است که منجر می شود که گرما به مواد غذایی به طور یکنواخت برسد و علاوه بر این دلمونتی برای این دستگاه عملکرد کانوکشن را تعبیه کرده است که حرارت را به صورت یکنواخت در کل فضای داخلی پخش خواهد کرد که به تکنولژی پخت 3 بعدی نیز مشهور است.
  4. محفظه داخلی تمام استیل است و همچنین ظرفیت آن 30 لیتر است که برای خانواده های 2 تا 4 نفره بسیار مناسب می نماید.
  5. سولاردم دلمونتی dl 700 مجهز به قفل کودک است که برای مایکروویو ها و سولاردم ها بسیار لازم و ضروری می نماید.
  6. همچنین می توان از این سولاردم جهت آب کردن یخ مواد غذایی منجمد نیز استفاده نمود. در نهایت بهتر است به سیستم جوجه گردان این سولاردم اشاره نماییم. به وسیله این سیستم براحتی می توان مرغ کنتاکی را آماده و سرو نمود. در کل می توان گفت که سولاردم های شرکت دلمونتی یکی از بهترین سولاردم های حال حاظر و موجود در بازار می باشد که با نهایت دقت طراحی و تولید شده اند.

شایان ذکر است که آف سیتی محصولات شرکت دلمونتی را با گارانتی مهر شده توسط نمایندگی مجاز این شرکت، عرضه می کند.

توانایی یخ زدایی سریع مواد غذایی منجمد و پخت انواع غذاهای مختلف مجهز به سیستم مایکرو – کانوکشن – گریل – جوجه گردان و قابلیت ترکیب این سیستم ها باهم مایکروویو سولاردم delmonti مدل DL 710 نکات مهم در خریدمایکروویو خوب: مایکروویوها به جهت سرعت در گرم کردن و پخت انواع مواد غذایی، محبوبیت بسیار زیادی در بین خانواده ها پیدا کرده اند. استفاده از مایکروویو علاوه بر سرعت در پخت، باعث کاهش مصرف انرژی خواهد شد. به عنوان مثال زمانیکه به یک لیوان آب جوش نیاز دارید لازم نیست که یک کتری آب را بر روی اجاق بجوشانید. هنگام خرید مایکروویو به موارد زیر دقت فرمایید: مورد1 توجه به ابعاد و حجم مفید آن می باشد که می باست آن را براساس نیاز خود و سایز ظروفی که می خواهید در داخل آن قرار دهید انتخاب کنید. حجم داخل مایکروویو را بر اساس لیتر تعیین می کنند که در بازه ای بین 17 تا حدود 50 لیتری در بازار موجود می باشند. مورد2 نکته قابل توجه دیگری که در ظاهر مایکروویو باید مورد توجه قرار گیرد، جهت باز شدن درب دستگاه می باشد. در برخی مدل ها درب به صورت چپگرد و یا راستگرد طراحی شده و در برخی دیگر به سمت روبرو باز میشوند؛ باید توجه داشت که نوع جهت باز شدن متناسب با محل قرارگیری مایکروویو باشد. مورد3 نکته دیگر، تعداد برنامه های پخت می باشد. باید توجه داشت که لزوماً تعداد زیاد برنامه ها به معنای بهتر بودن مایکروویو برای شما نیست، و باید مایکروویوی را خرید که تعداد و نوع برنامه های آن متناسب با نیازهای شما باشد. در ادامه به تشریح برخی از اصلی ترین عملکردهای مایکروویوها می پردازیم. مورد4 به غیر از عملکرد مایکروویو ، 2 قابلیت گریل و کانوکشن نیز از ویژگی های بکار گرفته شده در این دستگاه می باشند. از سیستم گریل به منظور حرارت دادن سطح مواد غذایی استفاده می شود و عملکرد سیستم کانوکشن نیز بوسیله ایجاد هوای گرم توسط فن های داخل محفظه به پخت بهتر و سریع تر مواد غذایی کمک می کند. عملکرد پخت ترکیبی که در برخی مدل ها بکار رفته است به این صورت می باشد که عملیات پختمایکروویو با یکی از سیستم های گریل و یا کانوکشن جهت بهبود پخت ادغام می شوند. سایر ویژگی هایی که در مایکروویوها به کار گرفته می شوند شامل: قابلیت یخ زدایی، جوجه گردان و قابلیت بخارپز کردن می باشد

مشخصات

نام مایکروویو سولاردم دلمونتی مدل DL700
توضیح موجودی کالا N/A
کد کالا 93706
وزن تقریبی 0.0000
رنگ مشکی
برند محصولات دلمونتی / Delmonti
کشور سازنده چین
مدل DL730
شناسه کالا N/A
ظرفیت 30 لیتری
جنس بدنه استیل
یخ زدایی دارد
گریل دارد
کانوکشن دارد
ساعت دارد
تعداد جوجه گردون 1
قفل کودک دارد
میزان مصرف انرژی N/A

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: مایکروویو سولاردم دلمونتی مدل DL700

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.

شما ممکن است به محصول(ات) زیر نیز علاقمند باشید