برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K717

شناسه محصول :6588

ناموجود

20٬490٬000 تومان
فروش ویژه با قیمت مصوب نمایندگی
گارانتی 24 ماهه گلدیران

بازنگری سریع

یخچال فریزر ساید بای ساید 2 درب
مجهز به کمپرسور هوشمند اینورتر
دارای 5 سال گارانتی موتور
رده انرژی ++A
دارای دستگیره مخفی Hidden Handle
دارای آبریز Water Dispenser
دارای تکنولوژی بدون برفک NO FROST
مجهز به سیستم گردش هوای چندگانه Multi Air Flow
سرمایش سریع در یخچال و فریزر Quick Cooling / Quick Freezing
دارای محفظه جهت تازه ماندن بیشتر و بهتر مواد غذای
مجهز به نمایشگر LED لمسی
ظرفیت کل 555 لیتر
ظرفیت خالص 507 لیتر
ابعاد (عرض * عمق * ارتفاع ) 90/5*67*177 سانتی متر

نقد و بررسی

یخچال فریزر ساید‌بای‌ساید جی‌پلاس مدل K717

محصول دیگری از برند جی پلاس است که با طراحی زیبا و ظرافت خاص خود علاوه بر ابعاد مناسب، فضای داخلی جاداری برای نگهداری موادغذایی دارد. از مشخصات ظاهری این محصول می‌توان به تنوع رنگ(سفید،نقره ای،تیتانیومی)اشاره کرد. در نگاه به داخل یخچال فریزر ساید‌بای‌ساید جی‌پلاس مدل K717  یخچال دارای 4 طبقه  با دو کشو و درب 4 طبقه است، بخش فریزر هم 4 طبقه با دو کشو و درب 4 طبقه دارد.

یخچال فریزر ساید‌بای‌ساید جی‌پلاس مدل K717 همراه با سیستم گردش هوای چندگانه (Multi Air Flow) باعث یکسان شدن دمای یخچال در همه قسمت ها و ماندگاری بیشتر مواد غذایی می‌شود.

یکنواختی دمای داخل یخچال و فریزر از مهمترین عوامل ماندگاری بالای مواد غذایی و فاسد نشدن آنها در زمان کوتاه است. تکنولوژی مدرن گردش هوای چندگانه یخچال و ساید بای ساید جی پلاس مدل K717 به گونه ای طراحی شده تا دمای محیط یخچال و محیط فریزر در تمام نقاط یکسان باشد یا اختلافی بسیار جزئی داشته باشد.

این محصول مجهز به سامانه سرمایش هوشمند است(SMART)  . این سامانه مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که با کمک آن کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز هر دو محفظه یخچال و فریزر را بصورت خودکار با توجه به دمای محیط تأمین می‌کند.بـا اسـتفاده از این قابلیت ، میـوه وسـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می‌مانــد.

سیستم سرمایش سریع  در یخچال و فریزر این امکان را فراهم میکند که مواد غدایی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن خنک و یا منجمد در اختیار داشته باشید. . (Quick Freezing / Quick Cooling)

تکنولوژی کمپرسور هوشمند اینورتر علاوه بر مدیریت هوشمندانه مصرف انرژی، مانع از خاموش و روشن شدن های مکرر کمپرسور شده و با تنظیم میزان فعالیت کمپرسور، با توجه میزان خروج هوای سرد و ورود هوای گرم، بر اساس نیاز دستگاه، فعالیت و مصرف موتور را تنظیم می کند. این بدان معناست که تکنولوژی اینورتر دمای یکنواخت فضای یخچال، استهلاک کمتر و طول عمر بیشتر کمپرسور را امکان پذیر نموده و بالاترین بازدهی را میسر می‌نماید در نتیجه کمپرسور اینورتر یخچال فریرزر ساید‌بای‌ساید جی‌پلاس مدل K717 باعث افزایش طول عمر دستگاه، صدای کمتر موتور و کاهش محسوس مصرف برق با کلاس انرژی  A++  و در نهایت کاهش هزینه قبض برق خواهد شد.

 به کمک عملکرد Holiday یخچال فریرزر ساید‌بای‌ساید جی‌پلاس مدل K717 در هنگام سفر، یخچال کمترین میزان مصرف انرژی را خواهد داشت. (لازم به ذکر است بخش فریزر فعالیت عادی خود را ادامه خواهد داد)

عایق بودن دیواره، بدنه یخچال و فریزرها از مهمترین عوامل ماندگاری بالای موا دغذایی، عدم ایجاد برفک، افزایش طول عمر موتور دستگاه و مصرف بهینه انرژی است. عایق بدنه یخچال فریرزر ساید‌بای‌ساید جی‌پلاس مدل K717  از بهترین و بروزترین مواد عایق حال حاضر دنیا و سازگار با محیط زیست بوده و بهترین عملکرد در جهت حفظ دمای داخل یخچال، جلوگیری از ورود هوای گرم و هدر رفت هوای سرد را داراست.

توجه به جزییات در طراحی محصول، آبریز دستی، تکنولوژی  No Frost یا بدون برفک ، کشوی Fresh Box و محفظه اختصاصی میوه و سبزیجات، قفل کودک ، هشدار باز بودن درب و نمایشگر لمسی این یخچال فریزر را تبدیل به یک کالای زیبا و منحصر به فرد با کاربری آسان و لذت بخش می کند.

شرکت گلدیران این محصول با کیفیت ایرانی را کمترین زمان ممکن (در مناطق تحت پوشش) به صورت رایگان ‌نصب و کیفیت آن را تا 24 ماه ضمانت‌ می‌کند. همچنین گارانتی موتور این دستگاه 5 سال از زمان نصب می‌باشد.

ضمنا در صورت خرید از این سایت علاوه بر پرداخت با قیمت مصوب شرکت گلدیران برای یخچال فریرزر ساید‌بای‌ساید جی‌پلاس مدل K717 ، حمل و نصب (در مناطق تحت پوشش) به صورت همزمان و کاملا رایگان صورت خواهد گرفت.

جهت دریافت مشاوره تلفنی و خرید این محصول می‌توانید با شماره تلفن 38951-021 تماس بگیرید.

مشخصات

نام یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K717
نام انگلیسی یخچال / Refrigerator
توضیح موجودی کالا فروش ویژه با قیمت مصوب نمایندگی
توضیح گارانتی کالا گارانتی 24 ماهه گلدیران
کد ملی کالا N/A
کد کالا 6588
رنگ سفید
وزن تقریبی N/A
برند محصولات جی پلاس / G Plus
کشور سازنده ایران
مدل GSS-K717
شناسه کالا 2900317805849-2900317805832-2900317805856
نوع یخچال ساید بای ساید
تحت لیسانس ایران
سیستم نوفراست (برفک زدایی) دارد
صفحه نمایش لمسی دارد
سیستم کنترل الکترونیکی دارد
سیستم سرمایش و انجماد سریع دارد
صدای بسیار کم دارد
جریان هوای خنک چندگانه دارد
سیستم مصرف اقتصادی دارد
فیلتر بوگیر و ضدباکتری دارد
دستگیره دارد
رتبه مصرف انرژی ++A
گنجایش یخچال 332
گنجایش فریزر 175
ظرفیت کلی 507
ارتفاع 177 سانتی‌متر
عمق 67 سانتی‌متر
پهنا 90.5 سانتی متر
تعداد طبقات 4
تعداد طبقات درب 4
یخساز دارد
آبسرد کن دارد
مدت ضمانت 24 ماه
نوع نصب رایگان
نوع کمپرسور کمپرسور هوشمند اینورتر
کشوی نگهدارنده میوه و سبزیجات دارد
فیلتر تصفیه آب دارد
بار دارد
محافظ برق N/A

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-K717

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.