برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

فر توکار تاکنوگلد برقی مدل Tacnogold O-107

شناسه محصول :3131

کالاهای موجود

15٬740٬000 تومان
محصولات تاکنوگلد با گارانتی 24 ماهه شرکت تاکنوگد می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت تاکنوگلد با شماره (6684626) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند
یا

بازنگری سریع

گارانتی : 18 ماه تاکنوگاز

تایمر فول تاچ 12 برنامه
لعاب ویژه تمیز کاری آسان تنوره
امکان تنظیم زمان پخت
مجهز به جوجه گردان
مجحز به فن خنک کننده و فن گردش هوای گرم
ریل تلسکوپی با 3 مفصل
سینی و شلف استیک پز
شلف ظروف پیرکس
ظرفیت 60 لیتر
گرمایش استاندارد
سیستم هوشمند مصرف بهینه برق
مجهز به سیستم ایمنی محصول
امکان یخ زدایی

نقد و بررسی

 فر توکار تاکنوگلد برقی مدل Tacnogold O-107

شرکت تاکنوگلد تولید کننده انواع لوازم خانگی به ویژه اجاق گازهای فردار رومیزی,فرهای برقی , فرهای برقی و گازی ,هود و سینک می باشد.

این شرکت به منظور توسعه صنعت اجاق گاز , با بکارگیری مهندسین و متخصصین مجرب و با هدف افزایش تولید داخلی و اشتغال زایی فعالیت خود را آغاز نموده است و به سبب دستیابی به تکنولوژی های مدرن و طراحی روز دنیا و خدمات رسانی سریع به مصرف کنندگان ,جایگاه ویژه ای را در بازار فروش به خود اختصاص داده است.

شرکت تاکنوگلد با بهره گیری از مجهزترین آزمایشگاه های فعال در زمینه صنعت اجاق گاز در نظر دارد رضایت مشتریان نهایی محصولات خود را در بلند مدت جلب نموده و با اراپه محصولاتی کاملا رقابتی با نمونه خارجی و حتی بالاتر از آن بتواند در رشد و اعتلای صنعت لوازم خانگی کشور نقش بسزایی داشته باشد, این شرکت با انتخاب مواد اولیه استاندارد و مرغوب بهره گیری از دانش فنی روز- کنترل و نظارت برکیفیت محصولات در آزمایشگاه های تخصصی مجهز و استفاده از کارشناسان مجرب همواره محصولات خود را مطابق با استاندارد ملی و بین المللی به بازار عرضه می نماید.

بنابر سیاست های شرکت تاکنو گلد در زمینه نوآوری و توسعه این شرکت حق هر گونه تغییر در مشخصات فنی یا سایر اطلاعات مندرج در این کاتالوگ را با حفظ ماهیت کلی آن و بدون اطلاع قبلی دارد .

تمامی این محصولات دارای  ویژگی های مشترک تاچ برد- سنسوردود و دما – قدرت مکش فوق العاده –مجهز به سیستم کنترل از راه دور نیز هستند.

محصولات تاکنو گلد و تاکنو گاز دارای ۱۸ ماه گارانتی شرکتی نیز می باشند.

شرکت تاکنوگلد به پشتوانه ی دانش و تجربه ی ۳۰سال حضور موفق و پرتلاش گروه صنعتی تولیدی تاکنوگاز در طراحی، تولید و عرضه لوازم خانگی گازسوز ایجاد و با هدف تولید و ارائه محصولات و لوازم آشپزخانه در سال حمایت از تولید ملی شروع به فعالیت نموده است.

هم اکنون محصولات این گروه شامل انواع فرهای آشپزخانه ی توکار و انواع هودهای آشپزخانه و همچنین انواع اجاق گازهای صفحه ای توکار بر مبنای نیاز مصرف کنندگان با طراحی شکیل و بسیار ایمن در کشور عرضه میشود.

شبکه گسترده خدمات پس از فروش در کلیه استان های کشور آماده خدمت رسانی به مصرف کنندگان بوده و سیستم صدای مشتریان مستقر در دفتر مرکزی همواره در جهت رضایتمندی مصرف کنندگان آماده دریافت نظرات و پیشنهادات میباشد.

زیبایی، کیفیت و ایمنی محصولات و رضایت مصرف کنندگان و مشتریان محور اصلی تمامی فرایند کاری و مدیریت این مجموعه می باشد.

در ساخت و تولید همه ی محصولات توکار از بهترین مواد اولیه مصرفی استفاده شده است. به روزترین دستگاه های کارخانه ای و کارگاهی پیشرفته و نیز نیروی انسانی آموزش دیده و متخصص با بالاترین دقت در تمامی مراحل تولید محصولات، استانداردهای جهانی را برای ما به ارمغان می آورند.

مدل  فر توکار تاکنوگلد برقی مدل Tacnogold O-107 دارای ویژگی های ذیل است : 

همان طور که می توان از نام این نوع فر توکار نیز برداشت کرد این فرها از انرژی برق استفاده می نمایند و برای پخت اصلی غذا و گرمای تکمیلی آن تنها از طریق این انرژی کار می کنند.

شکل گیری حرارت در این نوع فر توکار توسط المنت ها حرارتی صورت می گیرد که این المنت ها در برخی از مدل ها در قسمت بالایی دستگاه قرار دارند و در برخی از مدل ها نیز در قسمت پایین.این نوع از فرهای توکار برای پخت خود به انرژی گاز احتیاج دارند و برای روشن شدن نیز با موتور جوجه گردان از انرژی برق بهره می گیرد.

از مزایای این نوع از فرها می توان به هزینه مصرفی پایین آن اشاره کرد، چرا که مصرف سوخت این نوع از فرها بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

در کنار این نیز از معایب فر توکار برقی می توان به ایجاد مشکلاتی در روند پخت غذا اشاره کرد.

حرارت بالای شعله های گاز باعث می شود که در بسیاری از موارد غذا بیش از حد داغ شده و ته بگیرد.

شرکت تاکنوگلد به پشتوانه ی دانش و تجربه ی ۳۰سال حضور موفق و پرتلاش گروه صنعتی تولیدی تاکنوگاز در طراحی، تولید و عرضه لوازم خانگی گازسوز ایجاد و با هدف تولید و ارائه محصولات و لوازم آشپزخانه در سال حمایت از تولید ملی شروع به فعالیت نموده است.

هم اکنون محصولات این گروه شامل انواع فرهای آشپزخانه ی توکار و انواع هودهای آشپزخانه و همچنین انواع اجاق گازهای صفحه ای توکار بر مبنای نیاز مصرف کنندگان با طراحی شکیل و بسیار ایمن در کشور عرضه میشود.

شبکه گسترده خدمات پس از فروش در کلیه استان های کشور آماده خدمت رسانی به مصرف کنندگان بوده و سیستم صدای مشتریان مستقر در دفتر مرکزی همواره در جهت رضایتمندی مصرف کنندگان آماده دریافت نظرات و پیشنهادات میباشد.

زیبایی، کیفیت و ایمنی محصولات و رضایت مصرف کنندگان و مشتریان محور اصلی تمامی فرایند کاری و مدیریت این مجموعه می باشد.

در ادامه به معرفی فر توکار تاکنوگلد مدل O-107 می پردازیم :

- تایمر فول تاچ ۱۲ برنامه

- لعاب ویژه تمیز کاری آسان تنوره

- امکان تنظیم زمان پخت

- مجهز به جوجه گردان

- مجهز به فن خنک کننده و فن گردش هوای گرم

- ریل تلسکوپی با ۳ مفصل

- سینی و شلف استیک پز

- شلف ظروف پیرکس

- سیستم هوشمند مصرف بهینه برق

- مجهز به سیستم ایمنی محصول

مشخصات

نام فر توکار تاکنوگلد برقی مدل Tacnogold O-107
توضیح موجودی کالا N/A
توضیح گارانتی کالا محصولات تاکنوگلد با گارانتی 24 ماهه شرکت تاکنوگد می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت تاکنوگلد با شماره (6684626) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند
کد کالا 3131
وزن تقریبی 0.0000
کشور سازنده ایران
شرکت سازنده تاکنو گاز
مدل O-107
نوع فر برقی
تعداد جوجه گردون 1
چراغ داخل فر دارد
ابعاد N/A
تعداد برنامه پخت 12 برنامه
رتبه مصرف انرژی ---
برند محصولات تاکنوگلد / Tacnogold
تحت لیسانس ایران
با گارانتی تاکنو گاز
مدت ضمانت 18 ماه
خود تمیزشوندگی دارد
خدمات پس از فروش دارد
زمانسنج ( timer ) دارد
توان (وات) ---
گریل دارد
فن کانوکشن ( فن داخل فر) ---

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: فر توکار تاکنوگلد برقی مدل Tacnogold O-107

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.