برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل Daewoo D4S-0034

شناسه محصول :3754

ناموجود

66٬000٬000 تومان
محصولات دوو با گارانتی 24 ماهه شرکت انتخاب می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت لنتخاب با خدمات پس از فروش (1699) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند

بازنگری سریع

گارانتی : 24 ماهه انتخاب سرویس

اخطار باز ماندن درب:بله
آبسردکن:بله
یخساز اتوماتیک (آب شهری):دارد
یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب):دارد
محدوده گنجایش کل به لیتر:551 تا 700
فیلتر تصفیه آب:دارد
امکان باز شدن درب از هر دو سمت:ندارد
نمایشگر:دارد

نقد و بررسی

یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل Daewoo D4S-0034

شرکت لوازم‌خانگی دوو در سال 1967 به مدیریت کیم وو چونگ در شهر سئول تأسیس ‌شده است. نام این شرکت از نام مدیرمسئول آن گرفته ‌شده است و به‌طورکلی از دو بخش به معنای عالی و woo تشکیل‌شده است. تا پیش از بروز بحران مالی در قاره آسیا در سال 1997 این شرکت پس از شرکت هیوندای به‌ عنوان دومین شرکت بزرگ در کره جنوبی شناخته ‌شده می‌شد. این شرکت دارای بیش از 20 زیرمجموعه و شرکت تابعه است که امروزه برخی از آن‌ها در زمینه‌های صنعتی مختلف به‌عنوان شرکت‌های مستقل شناخته ‌شده‌اند. یکی از شرکت‌های اقماری دوو، شرکت دوو الکترونیک است که برای شرکت‌های زیر مجموعه دوو در دهه 90 ، دهه حضور محصولات لوازم‌ خانگی با قدرت بالا در بازار بین‌المللی شناخته می‌شود.

این شرکت امروزه در کره جنوبی دارای سایت‌های تولیدی پیشرفته در سطح جهان و بسیاری از کشورها از جمله مکزیک، اسپانیا، لهستان، مالزی، چین و ویتنام می‌باشد. این امر بیانگر قدرت بالای رقابتی و محصولات لوازم‌خانگی دوو در سراسر جهان است. در ادامه به معرفی کامل برند دوو و محصولات مختلف آن خواهیم پرداخت.

 

معرفی کامل برند دوو و محصولات آن

پیش از خرید هر محصول کسب اطلاعات در رابطه با آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد، این جمع‌آوری اطلاعات زمانی اهمیت خود را واضح می‌سازد که محصول مورد نظر یکی از لوازم‌خانگی مهم باشد. جهت خرید لوازم‌خانگی نخستین چیزی که باید در نظر گرفته شود ویژگی‌های برند معتبر لوازم‌خانگی در سطح دنیا است. البته لازم به ذکر است که کسب اطلاعات در رابطه با خدمات پس از فروش و تعمیرات محصول مورد نظر نیز اهمیت دارند.

ویژگی یخچال و سایدبای‌ساید دوو

در صورت تمایل جهت معرفی کامل برند دوو باید با ویژگی تمامی محصولات موجود در سطح دنیا با این برند آشنا شوید. از مهم‌ترین ویژگی‌های یخچال فریزر و سایدبای‌ساید دوو می‌توان به پایین‌ترین میزان صدای آن اشاره کرد. یخچال‌های این برند اغلب کشوی مخصوص سبزیجات و میوه دارند و همچنین این محصولات دارای محفظه سردخانه مجزا با درب شفاف هستند. طبقات شیشه‌ای این یخچال‌ها نیز بسیار مقاوم بوده و همچنین قابلیت جابه‌جایی در کابین‌ها رادارند. تمامی یخچال‌ها با برند دوو به کنترل مکانیک دما نیز مجهز هستند.

 

ویژگی‌های منحصربه‌فرد ماشین لباسشویی دوو

برای معرفی کامل برند دوو در ادامه به بیان مهم‌ترین ویژگی‌های ماشین لباسشویی برند دوو خواهیم پرداخت. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ماشین لباسشویی با این برند صفحه‌نمایش بزرگ لمسی می‌باشد. این محصولات همچنین دارای موتور دایرکت درایو هوشمند هستند. یکی از برترین برنامه‌های ماشین لباسشویی با این مارک شستشوی سریع آن در 19 دقیقه می‌باشد که اغلب این ویژگی توسط تکنسین خدمات پس از فروش در هنگام نصب آن را به شما توضیح می‌دهد. این برنامه در صرفه‌جویی در زمان و انرژی تأثیر قابل‌توجهی دارد.

 

ویژگی‌های مهم ماشین ظرف‌شویی دوو

در ادامه این مطلب که در رابطه با معرفی کامل برند دوو بود به معرفی ماشین‌های ظرف‌شویی این برند خواهیم پرداخت. این ماشین‌ها اغلب دارای 8 برنامه شستشو مختلف هستند. از دیگر ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به 2 طبقه مجزا آن همراه با ارتفاع قابل تنظیم برای سبد بالایی به‌صورت اهرمی اشاره کرد. قابلیت شستشو با نصف ظرفیت نیز یکی دیگر از قابلیت‌های این ماشین ظرف‌شویی می‌باشد. ماشین ظرف‌شویی دوو در هنگام عملکرد دارای کمترین میزان صدا می‌باشد.

جالب است بدانید برند طراحی‌شده برای محصولات دوو چشم‌نواز و منحصربه‌فرد می‌باشد به‌طوری‌که باعث ایجاد تمایز بین این محصولات و دیگر برندهای لوازم‌خانگی شده است.

این محصول شامل مشخصات ذیل است :

ساید بای ساید دوو مدل D4S-0034ss سری پرایم 3 درب یکی از زیباترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت دوو است که وارد بازار شده است.

مجمموعه جدید Fresh Land سری پرایم ۳ درب که بصورت Door to Fresh Land است.

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک در این مدل از ساید بای ساید دوو مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند.

بـا اسـتفاده از این سـامانه در ساید بای ساید دوو مدلD4S-0034SS ، میـوه و سـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی ‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می‌مانــد.

طراحی نو آورانه درب سوم همراه با پنل استیل به کار رفته داخل دَر، باعث حفظ و نگهداری سرما و بازتابش آن به داخل محفظه شده و سبب حفظ تازگی هرچه بیشتر مواد غذایی در این یخچال فریزر می‌شود.

 

 

 

 

مشخصات

نام یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل Daewoo D4S-0034
نام انگلیسی یخچال ساید بای ساید / Side by Side fridge
توضیح موجودی کالا N/A
توضیح گارانتی کالا محصولات دوو با گارانتی 24 ماهه شرکت انتخاب می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت لنتخاب با خدمات پس از فروش (1699) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند
کد ملی کالا N/A
کد کالا 3754
رنگ سفید - نقره ای
وزن تقریبی 115.0000
برند محصولات دوو / Daewoo
کشور سازنده ایران
مدل D4S-0034
شناسه کالا 2900176501104
نوع یخچال ساید بای ساید
تحت لیسانس N/A
سیستم نوفراست (برفک زدایی) دارد
صفحه نمایش لمسی دارد
سیستم کنترل الکترونیکی دارد
سیستم سرمایش و انجماد سریع دارد
صدای بسیار کم دارد
جریان هوای خنک چندگانه دارد
سیستم مصرف اقتصادی دارد
فیلتر بوگیر و ضدباکتری دارد
دستگیره ندارد
رتبه مصرف انرژی +A
گنجایش یخچال 440 لیتر
گنجایش فریزر 244 لیتر
ظرفیت کلی 684 لیتر
ارتفاع 181.6
عمق 84
پهنا 91.6
تعداد طبقات 5 عدد+3 عدد
تعداد طبقات درب 2+3
یخساز اتوماتیک
آبسرد کن دارد
مدت ضمانت 24 ماه
نوع نصب باهزینه
نوع کمپرسور N/A
کشوی نگهدارنده میوه و سبزیجات دارد
فیلتر تصفیه آب دارد
بار ندارد
محافظ برق N/A

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل Daewoo D4S-0034

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.

شما ممکن است به محصول(ات) زیر نیز علاقمند باشید