برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

فن هیتر برقی انرژی مدل EH0150 سه فاز Energy

شناسه محصول :3518

ناموجود

5٬940٬500 تومان
محصولات انرژی با گارانتی 36 ماهه انرژی می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت انرژی با شماره (61442244) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند

بازنگری سریع

گارانتی : 12 ماهه انرژی

دارای گواهینامه CEبه شماره :801382028494
دارای نشان استاندارد ملی ایران
کم حجم و قابل حمل
کنترل خودکار ما
فن آکسیال با صدای کم
بدنه مقاوم با عایق اپوکسی در مقابل زنگ زدگی
کارکرد فن بطور اتوماتیکپس از خاموش شدن هیتر تا خنکی کامل المنت
قابل نصب آسان بر روی دیوار و یا روی زمین
کاربرد ها: کارگاه-انبار-کیوسک-اتاق نگهبانی-ویلا-پارکینگ-خشک کن-ساختمان های درحال ساخت

نقد و بررسی

فن هیتر برقی انرژی مدل EH0150 سه فاز Energy

معرفی برند انرژی

کارخانه انرژی در 26 خرداد 1348 تأسیس و در سال 1350 با هدف تولید محصولات گرمایش صنعتی شروع به فعالیت نمود. در سال 1354 با توجه به استقبال و تقاضای فزاینده‌ی بازار، کارخانه به محل کنونی خود منتقل گردید. دامنه تولیدات این شرکت تا سال 1368 شامل: بخاری کارگاهی، آبگرمکن و هیتر نفتی بود. از ابتدای دهه 70 با انجام اقدامات بنیادی همچون تولید هیترگازی 640 برگرفته از تکنولوژیMODINE  آمریکا و همچنین ورود مهندسین و کارشناسان فنی به مجموعه ، جهت انجام تغییرات در خطوط و ساختار تولید نخستین گام‌های شرکت در جهت ورود به دنیای مدیریت علمی بود.این برند شامل بخاری کارگاهی ,آبگرمکن و هیتر نفتی می باشد.

هیتر گازی انرژی                                        

هیتر گازی یک نوع تجهیزات گرمایشی می باشد، که مستقل از سیستم موتورخانه مرکزی است، هوا را مستقیم گرم می کند و به نوعی ایجاد فضای گرم موضعی می کند. در بین روش هایی که برای گرمایش محیط های صنعتی وجود دارد هیتر گازی یکی از بهترین روش های گرمایشی برای گرم کردن محیط های صنعتی و تجاری می باشد. این دستگاه از طریق فن دمنده که در پشت آن قرار دارد باد گرم را به فضا پرتاب می کند و در برخی از آنها با کنترل اتوماتیک دما می تواند دمای فضا را کنترل کند. در هیترهای گازی به علت وجود فن انتقال حرارت انتقال گرما به سرعت و با مقدار بیشتری انجام می شود.

 

شرکت انرژی از جمله شرکت های پیشگام در حوزه تاسیسات (گرمایشی ,سرمایشی)صنعتی و خانگی است که از بدو حضور در این حوزه توجه خاصی به استانداردهای بین المللی داشته است اخذ استاندارد ISO 9001  از RWTUV آلمان توسط این شرکت و تدوین و تصویب پیش نویس استاندارد ملی محصولات گازی شرکت با کمک سازمان استاندار ملی ایران (ISIRI) از موارد قابل طرح می باشد.انرژی همیشه به تولید با کیفیت اهمیت داده است.کولر انژی اولین کولر سلولزی را روانه بازار کرد تا بهره وری کولرهای آبی را افزایش دهد.

انرژی همزمان با تولید با کیفیت به بازار فروش خارج از کشور هم نظر ویژه ایی داشته است.

به عنوان مثال در شرکت انرژی در سال ۱۳۹۵ در نمایشگاه تاسیسات و تهویه مطبوع فرانکفورت (ISH) که یکی از برجسته ترین نمایشگاه جهان در زمینه آب و انرژی شرکت کرد و حضور فعال داشت.

مدل فن هیتر برقی انرژی مدل EH0150 سه فاز Energy دارای ویژگی های ذیل است :

«هیتر (بخاری) برقی فن‌دار انرژی EH0150 سه فاز» در داخل محیط نصب می‌شود و برای فضاهایی با کاربری ویلا، پارکینگ، کارگاه، انبار، گرمایش موضعی، کیوسک، اتاق نگهبانی و به‌عنوان خشک‌کن در ساختمان‌های درحال ساخت با ارتفاع سقف تا حداکثر 3 متر مناسب است.

این دستگاه دارای استاندارد اتحادیه اروپا (CE) است و قابلیت تنظیم توان حرارتی در سه مرحله به میزان 5، 10 و 15 کیلووات را دارد.

این هیتر دارای حجم و وزنی کم (20 کیلوگرم) بوده و قابلیت حمل دارد. کنترل خودکار دما از طریق ترموستات داخلی صورت می‌پذیرد.

فن آکسیال دستگاه بسیار کم‌صداست. بدنه نیز توسط عایق اپوکسی در برابر زنگ زدگی محافظت می‌شود.

کارکرد فن به‌طور اتوماتیک پس از خاموش شدن هیتر تا خنکی کامل المنت ادامه پیدا می‌کند. قابل ذکر است که جهت راه اندازی این هیتر کنتور سه‌فاز با حداقل ظرفیت خالی 21.7 آمپر و کابل برق جداگانه 2.5×5 (پنج رشته با سطح مقطع 2.5 میلی‌متر) مورد نیاز است که کابل مذکور به‌طول 5 متر به‌صورت رایگان همراه با محصول ارایه می‌گردد. 

ضمن این‌که این هیتر مجهز به پریز مخصوص برق دارای اتصال به زمین ( ارث) است که در هنگام نصب توسط نماینده خدمات پس از فروش شرکت انرژی متصل می‌شود.

 در مکان‌هایی که ارث ندارند، استفاده از کلید حفاظت از جان الزامی‌ است.

این هیتر امکان نصب روی زمین و یا روی دیوار ( حداکثر تا ارتفاع 2 متر) را داراست. نکته مهم این‌که این محصول را نباید در محیط‌های حاوی مواد اسیدی و خورنده نصب نمود.

مشخصات

نام فن هیتر برقی انرژی مدل EH0150 سه فاز Energy
نام انگلیسی بخاری / Heater
مدل EH0150
برند محصولات انرژی / Energy
با گارانتی 12 ماهه انرژی
مدت ضمانت 12 ماهه
کد کالا 3518
توضیح موجودی کالا N/A
توضیح گارانتی کالا محصولات انرژی با گارانتی 36 ماهه انرژی می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت انرژی با شماره (61442244) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند
نوع استفاده صنعتی
ظرفیت 5-10-15کیلو وات
نوع سوخت N/A
کشور سازنده ایران
تحت لیسانس N/A
رنگ قرمز
طول ( سانتي متر ) 35
ارتفاع (‌سانتي متر ) 42
عرض ( ساني متر ) 53
وزن تقریبی 20.0000
نوع بخاری بدون دودکش
رده مصرف انرژی ----
جرقه زن ندارد
قطر دودکش -----
حداقل ظرفیت گرمایی 5000 وات
حداکثر ظرفیت گرمایی 15000 وات
راندمان حرارتی (%) N/A
سیستم ODS دارد
شیشه ایمن ندارد
امکان تنظیم شعله ندارد

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: فن هیتر برقی انرژی مدل EH0150 سه فاز Energy

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.

شما ممکن است به محصول(ات) زیر نیز علاقمند باشید