برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

تلویزیون 49 اینچ ایکس ویژن مدل X.Vision 49XKU635

شناسه محصول :94280

ناموجود

لطفا از محصولات مشابه دیدن فرمایید
فروش ویژه با قیمت مصوب نمایندگی
محصولات ایکس ویژن با گارانتی 36 ماهه مادیران می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت گرمان گاز با شماره (82266) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند

بازنگری سریع

گارانتی : 24 ماه مادیران
تلویزیون هوشمند
تکنولوژی صفحه: LED
کیفیت تصویر: Ultra HD - 4K
صفحه تخت
HDR دارد
قابلیت اتصال به دیوار
سیستم صوتی بسیار قدرتمند harman/kardon
مجهز به پنل IPS LED با درجه كیفی +A
سیستم عامل اندروید ورژن 6
8 گیگا بایت حافظه داخلی

نقد و بررسی

با توجه به نوسانات اخیر در بازار لوازم خانگی و ایجاد تنش در واردات لوازم برقی خارجی به کشور، راهی جدید جهت خودنمایی برندهای داخلی فراهم شده ک شرکت های بزرگی این فرصت را غنیمت شمرده و در پی این موقعیت در صدد آمدند تا خود را به مصرف کنندگان نشان دهند.

برند ایکس ویژن زیرمجموعه شرکت بزرگ مادیران که در بین ایرانیان شناخته شده است، در این روزهای ناآرام بازار با بالابردن کیفیت محصولات تولیدی خود ، و همچنین قیمت مقرون به صرفه آنان توانسته در میان مشتریان و مصرف کنندگان خوب ایرانی به محبوبیت برسد وبالاترین میزان فروش تلویزیون در سال 1398 را در حوزه تلویزیون به خود اختصاص داده است.

این برند با به کارگیری فناوری ها و تکنولوژی های نوین در تلاش است تا بهترین محصول را به بهترین نحو ممکن تولید کرده و به دست مصرف کننده برساند .

در اینجا به بررسی یکی از مدل های تولیدی این برند ایرانی خواهیم پراخت :

مشخصات اصلی تلویزیون ایکس ویژن مدل 49XKU635

همواره مهترین معقوله در انتخاب هر نوع نمایش دهنده تصویر کیفیت تصویر است.

بنابر تکنولوژی های به وجود آمده مسئه مهم بکارگیری این فناوری ها در نسل جدید و تولیدات تازه شرکت های سازنده است که با توجه به نوع محصول در اختیار فناوری مناسب را در ساخت آن پیاده می کنند.

در تلویزیون 49 اینچ مدل XKU635 فناوری بکار رفته 4K می باشد که در نسل خود جدیدترین نوع حالت نمایش می باشد.

حالت نمایش 4K با رزولوشن 3840 × 2160 پیشکسل قوی ترین و شفاف ترین تصاویر را با بالاترین کیفیت موجود به شما نمایش می دهدو به زبان ساده تر این حالت نمایشی 4 برابر حالت FULL HD قادر است تصاویر با کیفیت تری را به شما نمایش دهد.

یکی از بخش های مهم در خرید دستگاه دیجیتال ، کیفیت و حالت پخش صدای آن می باشد که ایکس ویژن با به کار بردن بهترین سیستم های صوتی در محصولات تولیدی خود توانسته این نیاز مشتریان را پاسخ داده و همچنین با پشتیبانی ازبهترین فرمت های پخش،لذت تجربه شنیدن یک صدای طبیعی و واضح را برای شما به ارمغان می آورد.

طراحی این تلویزیون به طوری انجام شده که بهترین ظاهر و نما را از این محصول شاهد خواهید بود،بدنه شکیل و باریک،صفحه نمایش تخت این تلویزیون می تواند هارمونی و هماهنگی خاصی وویژه ای را با دیگر لوازم منزل شما ایجاد کرده و به زیبایی هر چه تمام تر محیط شما می افزاید.

مشخصات فنی مدل 49XKU635 ایکس ویژن

اسمارت،واژه آشنا و پرکاربرد دنیای هوشمند امروزه که در اکثر زمینه های تولید ورود کرده و باعث شده تا تفاوت قیمتی در فروش این دسته محصولات احساس شود.

تلویزیون ایکس ویژن سری 635 مجهز به سیستم عامل اندروید می باشند که می توانند رابط کاربری مناسب و جذابی برای شما باشد.

با در اختیار داشتن این ویژگی شما می توانید از برنامه و اپلیکیشن های محبوب خود در این تلویزیون نیز استفاده کرده و از دستیابی به آن ها لذت ببرید.

دارا بودن حافظه داخلی 8 گیگابایت در این محصول توانسته بر محبوبیت آن در میان هم رده های خود بیافزاید و آن را مورد توجه همگان سازد.

شما می توانید علاوه بر استفاده از حافظه داخلی این تلویزیون،با قرار دادن حافظه خارجی همانند فلش مموری در یکی از 2 پورت USB آن بهره ببرید.

علاوه بر درگاه های USB،این تلویزیون 2 درگاه HDMI رانیز داراست که به شما این امکان را می دهد تا دستگاه های خارجی و همچنین پخش کننده های دیگر با این ورودی را به آن متصل کنید.

پنل IPS در ساخت این نوع تلویزیون یک ویژگی فوق العاده و ویژه می باشد که خاصیت ارزنده و قابل توجهی دارد.این ویژگی خیال شما را از بابت آسیب رسیدن به صفحه نمایش تلویزیون راحت کرده ک در صورت برخورد هر شی یا جسم خارجی با این مانیتور ، خیالتان راحت باشد که تلویزیون شما آسیب جدی نمی بیند.

در گذشته و با وجود پدیدآمدن تلویزیون های LCD نبود دستگاه دیجیتال در داخل دستگاه و تهیه کردن آن به صورت جداگانه،سبب عدم ترغیب مصرف کنندگان به سمت این دسته تولیدی می شد. اما اکنون با به وجود آمدن فناوری های نوین شرکت ایکس ویژن با تعبیه دستگاه گیرنده دیجیتال در داخل تلویزیون ، مشکل و دغدغه خرید دستگاه گیرنده به صورت جداگانه را حل کرده و تمامی کانال های تلویزیونی و رادیویی را برای شما با بالاترین کیفیت به ارمغان آورده است.

گارانتی مادیران تضمین مطمئن تلویزیون 49XKU635

شرکت تولید کننده ماشین های اداری با عنوان تجاری مادیران در طی سالهای فعالیت خود توانسته نقش بسزایی در بخش صنعت و تولید لوازم مختلف از جمله لوازم برقی خانگی داشته است.

شرکت مادیران ارائه دهنده خدمات پس از فروش به مشتریان خود و خریداران محصولات ایکس ویژن همواره در تلاش است تا بهترین خدمت را به هموطنان خود ارائه کند.

از جمله خدمات مادیران گارانتی 24 ماهه آن می باشد که در صورت برزو هرگونه مشکل فنی در ساخت آن تلویزیون شما تعمیر و در صورت عدم امکان تعمیر با مورد مشابه تعویض می گردد.

در صورت هرگونه خراشیدگی و یا شکستگی در بدنه و یا صفحه نمایش تلویزیون توسط مصرف کننده گارانتی هیچ گونه خدماتی را عرضه نمی دارد.

و اما خرید مطمئن ایکس ویژن از کجا صورت گیرد:

دیدبازار پل ارتباطی با ایکس ویژن و خرید آسان 49XKU635

فروشگاه اینترنتی دیدبازار زیر مجموعه شرکت صفابازار که نماینده رسمی و معتبر شرکت ایکس ویژن در تهران می باشد ، شما را به تجربه ی خریدی راحت و مطمئن دعوت می کند.

دیدبازار روش های مختلفی برای خرید شما اتخاذ کرده است که خریدار گرامی می تواند بنابر خاسته خود سفارش مورد نظرش را ثبت کند.

شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی دیدبازار کالای مورد نظر خود را ثبت کرده و آن را در مقصد دلخواه تحویل بگیرید.

همچنین می توانید با شماره گیری 38951-021 با کارشناسان فروش تماس گرفته و علاوه بر مشاوره رایگان خرید ، کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید.

نحوه پرداخت دیدبازار بنابر اعتمادسازی مشتری بدین صورت است که شما در هنگام تحویل کالا در تهران وجه آن را پس از دریافت پرداخت کرده و خیالتان نیز از بابت هزینه کالا راحت خواهد بود.

 

مشخصات

نام تلویزیون 49 اینچ ایکس ویژن مدل X.Vision 49XKU635
نام انگلیسی تلویزیون / TV
توضیح موجودی کالا فروش ویژه با قیمت مصوب نمایندگی
توضیح گارانتی کالا محصولات ایکس ویژن با گارانتی 36 ماهه مادیران می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت گرمان گاز با شماره (82266) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند
کد ملی کالا N/A
کد کالا 94280
رنگ مشکی
مدل 49XKU635
شناسه کالا 2900993700209
اندازه صفحه(اینچ) 49
اندازه صفحه نمایش تلویزیون 49 اینچ
نوع صفحه نمایش تخت
تلویزیون هوشمند (smart) دارد
سیستم عامل N/A
پردازنده دو هسته ایی
حافظه N/A
برند محصولات ایکس ویژن / X.vision
شرکت سازنده ایکس ویژن
کشور سازنده ایران
تحت لیسانس کره
با گارانتی مادایران
مدت ضمانت 24ماه
فناوری صفحه نمایش OLED
نمایش سه بعدی ندارد
فناوری کوآنتوم ندارد
قابلیت اتصال به دیوار دارد
وزن تقریبی 15.0000
وزن تقریبی با پایه (کیلوگرم) 15.8
ابعاد تلویزیون (cm ) 1137×727×262
ابعاد تلویزیون با پایه ( cm) 1137×735×262
نوع پایه رومیزی
کیفیت صفحه نمایش ULTRA HD- 4K
رزولوشن تصویر ×21603840
تصویر در تصویر ندارد
رنگ مشکی عمیق دارد
تنظیم نقطه نور دارد
بیشترین میزان روشنایی دارد
قفل کودک دارد
قابلیت ارتقا دارد
انعکاس هوشمند (قابلیت اتصال به تلفن همراه) دارد
توان خروجی (وات) 2×12
حالت ورزشی دارد
صدای دالبی دارد
حالت صدای فراگیر surround دارد
اتصال به wifi دارد
انعکاس صدای هوشمند ( HI-FI) دارد
بلوتوث ندارد
تعداد پورت USB 2
تعداد ورودی HDMI 2
ورودی و خروجی LAN دارد
جک هدفون 8
رابط کامپوننت دارد
رابط کامپوزیت دارد
ورودی کابل RF دارد
خروجی صدای دیجیتال_Optical دارد
کنترل تلویزیون کنترل ساده و کنترل هوشمند
کنترل تلویزیون با حرکت دست ندارد
گیرنده دیجیتال (STB) دارد
بازی دارد

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: تلویزیون 49 اینچ ایکس ویژن مدل X.Vision 49XKU635

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

دیگران این محصول را با این برچسب‌ها نشانه گذاری کرده‌اند:

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.