برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

تلویزیون 55 اینچ ایکس ویژن مدل X.Vision 55XTU615

شناسه محصول :94297

ناموجود

لطفا از محصولات مشابه دیدن فرمایید
فروش ویژه با قیمت مصوب نمایندگی
محصولات ایکس ویژن با گارانتی 36 ماهه مادیران می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت گرمان گاز با شماره (82266) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند

بازنگری سریع

گارانتی : 24 ماه مادیران
وضوح تصویر بسیار بالا (Ultra HD (3840x2160
مجهز به تكنولوژی HDR 10 بر روی پورت USB
دارای سیستم عامل اندروید ورژن 5.1
دارای حافظه داخلی 8 گیگا بایتی
دارای تیونر دیجیتال داخلی DVB-T2
مجهز به پردازشگر دو هسته ای
سیستم صوتی فراگیر DOLBY
دارای قابلیت LAN,WiFi ,Dlna
دارای قابلیت WiFi Screen Mirror
قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی (PVR)
مجهز به ماشین زمان(Time Shift)
قابلیت پخش تصویر، موزیك و فیلم از روی حافظه USB
3 ورودی HDMI و 1 ورودی USB2.0 و 1 ورودی USB3.0
قابلیت پخش تصویر با فرمت: H.264,H.265/MPEG2,MPEG4
قابلیت پخش عكس: GIF, BMP, PNG, JPEG
قابلیت پخش صدا با فرمت: MP3,AC3,HE-AAC,LPCM/WMA

نقد و بررسی

همانطور که می دانید برند ایرانی ایکس ویژن در سال 1398 توانسته رتبه نخست در بخش پرفروش ترین محصولات صوتی و تصویری به خود اختصاص دهد و برند بزرگ و خوش نامی همچون سامسونگ را کنار بزند.

ایکس ویژن عمده فعالیت خود را به تولید و ساخت تلویزیون در ابعاد و اندازه های مختلف معطوف کرده است که انصافا توانسته بخش عظیمی را از بازار لوازم خانگی به خود اختصاص دهد.

فعالیت ایکس ویژن در قسمت الکترونیک مادیران مهر تاییدی برای تضمین کیفیت و اصالت کالای تولیدی توسط این برند محسوب می شود.

این برند ایرانی طیف وسیعی از تلویزیون را با ویژگی های ویژه تولید کرده است که ما در اینجا به بررسی مدل 55XTU615 پرداخته و جزئیات ریز و اساسی این دستگاه را برای شما شرح خواهیم داد.

مشخصات فنی تلویزیون 55XTU615 ایکس ویژن

ویژگی 4K واژه ای آشنا که در هنگام خرید تلویزیون از فروشندگان خواهیم شنید.اما این ویژگی چیست و به چه دردی می خورد؟

این واژه به بخش تصویر و نمایش مربوط می شود؛حالت های مختلفی جهت نمایش تصاویر همچون SD-HD-FULL HD-4K وجود دارد که تولید کننده بنابر محصول تولید شده از تکنولوژی مناسب در نمایش تصاویر استفاده می کنند.

در تلویزیون 55XTU615 ایکس ویژن از بروزترین فناوری تصویر یعنی 4K استفاده شده است که شما شاهد نمایش بهترین تصاویر با بالاترین کیفیت خواهید بود،رزولوشن در این نوع تکنولوژی 384*2160 پیکسل به نمایش در آمده است.

میزان درخشندگی و شفافیت تصاویر قابل نمایش در این تلویزیون به بهترین و بالاترین حد ممکن می باشد که شما را به تجربه یک نمایش فوق العاده دعوت می کند.

سیستم صوتی تعبیه شده در این تلویزیون از جز بهترین مدل های سیستم صوتی می باشد که با توجه به دارا بودن حالت دالبی در این نوع،کیفیت صدایی طبیعی و خوب را تجربه خواهید کرد که شما را از خرید سیستم صوتی جداگانه بی نیاز می دارد.

شما می توانید با ویژگی های خاص تلویزیون ایکس ویژن سیستم صوتی تعبیه شده در این تلویزیون از جز بهترین مدل های سیستم صوتی می باشد که با توجه به دارا بودن حالت دالبی در این نوع،کیفیت صدایی طبیعی و خوب را تجربه خواهید کرد که شما را از خرید سیستم صوتی جداگانه بی نیاز می دارد.

شما می توانید با ویژگی های خاص تلویزیون ایکس ویژن فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را به بهترین حالت ممکن مشاهده کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

سایز 55 اینچی این تلویزیون مناسب برای محیط های متوسط و نسبتا بزرگ می باشد که با توجه به زاویه دید استانداردی که دارد قرار گیری آن در هر بخشی از محیط شما سبب می شود که تصویر نمایش داده شده را به خوبی مشاهده کنید.

ویژگی های خاص تلویزیون 55XTU615 ایکس ویژن

زیبایی در هر جایی حرف اول را می زند خصوصا در ظاهر؛طراحی جذاب و مناسب این تلویزیون سبب شده تا هماهنگی خاصی با محیط شما داشته باشد.

یکی از ویژگی های این تلویزیون امکان هوشمندی یا به اصطلاح اسمارت می باشد که سبب شده این تلویزیون به یک رابط هوشمند تبدیل شود.

سیستم عامل اندروید نسخه 5 در این تلویزیون باعث شده تا شما به راحتی به امکانات ویژه این فناوری دسترسی داشته و از آن بهره کافی را ببرید.امکان نصب انواع اپلیکشین ها و برنامه های مناسب اندروید در این تلویزیون،به شما این امکان را می دهد که در نمای بزرگتر از این امکانات استفاده کنید.

اتصال به اینترنت همواره برای کاربران آن امری مهم و ضروری می باشد که توسط این تلویزیون این امکان در اختیار شما خواهد بود و به راحتی می توانید دستگاه را به وای فای متصل کرده و از بستر اینترنت و فضای مجازی لذت ببرید.

و اما حافظه جهت ذخیره سازی نیاز مبرمی در دنیای دیجیتال امروزه به حساب می آید که ایکس ویژن این مشکل را نیز حل کرده و با در اختیار گذاشتن 8 گیگابایت حافظه داخلی و حافظه رم 1.5 گیگابایتی به شما این امکان را داده است که برنامه های مورد علاقه خود را بر روی سیستم داخلی تلویزیون ذخیره کنید و در زمان مورد نیاز از آن استفاده کنید.

شاید نام ماشین زمان را بیشتر انیمیشن ها و فیلم های تخیلی شنیده باشید و برایتان عجیب باشد که یا تلویزیون ماشین زمان داشته باشد اما نکته این است که این ویژگی ماشین زمان جهت ضبط برنامه های تلویزیونی در حال پخش می باشد که شما با فعال کرده آن قادر هستید زمان پخش برنامه مورد نظرتان را تنظیم و در حالت آف تلویزیون برنامه را ضبط کنید.

ویژگی pvr به شما این امکان را می دهد تا ضبط همزمان داشته باشید؛بدین گونه که در هنگام تماشای یک برنامه،برنامه دیگری را نیز بتوانید بدون به وجود آمدن اختلالی ضبط نمایید.

تلویزیون های ایکس ویژن مجهز به دستگاه گیرنده دیجیتال هستند که شما می توانید تمامی کانال های تلویزیونی و رادیویی را با بالاترین کیفیت ممکن مشاهده کنید و نیازی به خرید دستگاه گیرنده نداشته باشید.این هدیه ایکس ویژن به مشتریان خود است!

چگونگی خرید تلویزیون 55XTU615 از دیدبازار

فروشگاه اینترنتی دیدبازار یک از عاملین فروش محصولات برند ایکس ویژن با مالکیت شرکت صفا بازار در تهران می باشد که شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه محصولات ایکس ویژن ایرانی را به طور مستقیم و بی واسطه،با بهترین قیمت خریداری کنید.

روش های خرید از دیدبازار :

  1. ثبت سفارش مورد نظر در سایت فروشگاه اینترنتی دیدبازار
  2. تماس با شماره تلفن 38951-021 و دریافت مشاوره از کارشناسان مربوطه و اعلام سفارش کالا

گارانتی مادیران تضمین کیفیت تلویزیون 55XTU615 ایکس ویژن

شرکت تولیدکننده ماشین های اداری با عنوان مادیران در ایران سابقه ی درخشان و رزومه پرباری دارد که همین امر سبب شده تا تضمین و گارانتی ایکس ویژن با مادیران مهر تاییدی بر کیفیت و اصالت کالاهای این برند باشد.

مدت گارانتی اعلام شده توسط شرکت مادیران 24 ماه برای تمامی تلویزیون های برند ایکس ویژن می باشد که در صورت بروز مشکل فنی در تلویزیون و عدم تعمیر آن توسط تعمیرکاران مربوطه،کالای خریداری شده توسط مشتری پس گرفته شده و کالای دیگری با همان قیمت و امکانات در اختیار آن قرار خواهد گرفت.

اما در صورت بروز مشکل همانند شکستگی یا خراشیدگی صفحه نمایش یا بدنه تلویزیون،شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

مشخصات

نام تلویزیون 55 اینچ ایکس ویژن مدل X.Vision 55XTU615
نام انگلیسی تلویزیون / TV
توضیح موجودی کالا فروش ویژه با قیمت مصوب نمایندگی
توضیح گارانتی کالا محصولات ایکس ویژن با گارانتی 36 ماهه مادیران می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت گرمان گاز با شماره (82266) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند
کد ملی کالا N/A
کد کالا 94297
رنگ مشکی
مدل 55XTU615
شناسه کالا 2900993700759
اندازه صفحه(اینچ) 55
اندازه صفحه نمایش تلویزیون 55 اینچ
نوع صفحه نمایش تخت
تلویزیون هوشمند (smart) دارد
سیستم عامل N/A
پردازنده چهار هسته ایی
حافظه N/A
برند محصولات ایکس ویژن / X.vision
شرکت سازنده مادیران
کشور سازنده ایران
تحت لیسانس ایران
با گارانتی دارد
مدت ضمانت 24
فناوری صفحه نمایش LED
نمایش سه بعدی ندارد
فناوری کوآنتوم ----
قابلیت اتصال به دیوار دارد
وزن تقریبی 16.0000
وزن تقریبی با پایه (کیلوگرم) 16.4
ابعاد تلویزیون (cm ) 1242×775×.9
ابعاد تلویزیون با پایه ( cm) 1242×781×.9
نوع پایه رومیزی
کیفیت صفحه نمایش FULL HD
رزولوشن تصویر 2160 × 3840
تصویر در تصویر ندارد
رنگ مشکی عمیق دارد
تنظیم نقطه نور دارد
بیشترین میزان روشنایی دارد
قفل کودک دارد
قابلیت ارتقا دارد
انعکاس هوشمند (قابلیت اتصال به تلفن همراه) دارد
توان خروجی (وات) 2×12
حالت ورزشی دارد
صدای دالبی دارد
حالت صدای فراگیر surround دارد
اتصال به wifi دارد
انعکاس صدای هوشمند ( HI-FI) دارد
بلوتوث ندارد
تعداد پورت USB 2
تعداد ورودی HDMI 3
ورودی و خروجی LAN ----
جک هدفون 8
رابط کامپوننت دارد
رابط کامپوزیت دارد
ورودی کابل RF دارد
خروجی صدای دیجیتال_Optical دارد
کنترل تلویزیون کنترل ساده
کنترل تلویزیون با حرکت دست ندارد
گیرنده دیجیتال (STB) دارد
بازی دارد

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: تلویزیون 55 اینچ ایکس ویژن مدل X.Vision 55XTU615

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

دیگران این محصول را با این برچسب‌ها نشانه گذاری کرده‌اند:

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.