برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

تلويزيون 50 اینچ فیلیپس مدل Philips 50PUT6002

شناسه محصول :1964

ناموجود

12٬300٬000 تومان
فروش ویژه با قیمت مصوب
محصولات فیلیپس با گارانتی ۱۸ ماهه شکوفا الکتریک سرویس می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت شکوفا الکتریک سرویس با شماره (2865) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند

بازنگری سریع

گارانتی : 18 ماه شکوفا الکتریک
وزن : 13 کیلوگرم
ابعاد : 5.5 × 64.9 × 109.9 سانتی متر
رزولوشن : 2160 × 3840
حالت نمایشی : Ultra HD - 4K
دارای سیستم Pixel Plus Ultra HD
دارای سیستم‌های Auto Volume Leveller و Clear Sound
دارای رابطه هوشمند Philips Smart

نقد و بررسی

تلویزیون یکی از مجموعه اقلام مورد نیاز و ضروری در هر خانه به حساب می آید که امروزه با توجه به پدید آمدن فناوری ها و تکنولوژی های نوین ،دستخوش تغیراتی شده و آن را به جعبه ای شگفت انگیز و جادویی تبدیل کرده است.

به وجود آمدن ویژگی هایی همچون اسمارت ، حالت نمایشی 4K ، حالت پخش صوتی هوشمند و این دسته آپشن ها سبب شده تا برند های مختلف رقابت تنگاتنگی را برای تولید ایجاد کرده است.

برند فیلیپس متعلق به کشور هلند از جمله شرکت های تولید کننده با سابقه و خوش نام حوزه تولید لوازم خانگی و لوازم شخصی برقی می باشد که محبوبیت خاصی بنابر کیفیت بالای محصولات تولیدی خود به دست آورده که این امر در تجارت بزرگترین سرمایه محسوب می شود.

فیلیپس در صدد گسترش تولیدات خود بر آمده و به طراحی و ساخت تلویزیون با همکاری شرکت های زیر مجموعه خود در سراسر دنیا پرداخته است.

در این جا به توصیف یکی از تلویزیون های این برند خوش آوازه می پردازیم :

مشخصات اصلی تلویزیون فیلیپس مدل 50PUT6002

در دنیای دیجیتالی و هوشمند امروزه کیفیت نمایش دهنده تصاویر و کیفیت بصری آن از ویژگی های مهم و اساسی انتخاب این دسته محصولات به حساب می آید که بخش های مختلف و جذابی را برای مصرف کننده پدید آورده است.

در تلویزیون 50 سری 6002 فیلیپس حالت نمایشی بنابر تکنولوژهای ساخت و سایز کالا ، حالت 4K انتخاب شده است.

دراین حالت تصاویر با وضوح و کیفیتی چهار برابر حالت HD نمایش داده می شوند ؛ یعنی رزولوشنی برابر با 2160 × 3840 پیکسل در هر تصویر.

این بهترین حالت ممکن جهت نمایش تصاویر به حساب می آید و شما را به تماشای تصاویر با طیف رنگی وسیع و حالتی شفاف و درخشنده و همچنین طبیعی دعوت می کند که تجربه تماشای تصاویری جذاب و طبیعی را برای شما در کنار خانواده به ارمغان می آورد.

واژه اسمارت در دنیای دیجیتالی امروز به وفور به چشم می خورد که همین ویژگی دارای بخش ها و قسمت های مختلفی می باشد که امکانات ویژه و خاصی را برای کاربر به وجود آورده است.

هوشمند بودن تلویزیون فیلیپس به شما این امکان را می دهد که علاوه بر استفاده از امکانات عمومی تلویزیون ، قادر باشید به وسیله آن به اینترنت متصل شده و با امکان دانلود و نصب برنامه ها و اپلیکیشن های مورد علاقه خود از آن ها به صورت مورد نیاز استفاده کنید.

همچنین این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید نسخه 5.1 Lollipop می باشد که به شما تجربه استفاده از امکانات اندرویدی و موبایلی را در قاب بزرگ تلویزیون هدیه می دهد.

 این تلویزیون به سیستم صوتی Virtual Surround نیز مجهز بوده که کاربر می تواند  باوجود این سیستم بدون نیاز به اسپیکرهای فراگیر، صدای فراگیر و واضحی را  در محیط داشته که تلویزیون به صورت مجازی این حالت را ایجاد می ‌کند تا از خرید ساندبار به صورت جداگانه و مجزا بی نیاز باشید.

رابط ها درگاه های تلویزیون 50PUT6002 فیلیپس

درگاه ها و اتصالات در این تلویزیون بنابر نیاز مصرف کننده طراحی و تعبیه شده است که به همین منظور 2 درگاه USB و 3 درگاه HDMI با توجه به نیاز و خواسته کاربر قرار داده شده تا بتواند از محتویات و ویژگی های دستگاه های خارجی و حافظه هایی با این نوع ورودی در اختیار داشته و از آن ها به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

همچنین دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی می باشد که شما می توانید جهت دریافت و ضبط برنامه های مورد نظر خود از این امکان استفاده کرده و از ویژگی های آن به صورت حرفه ای استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به دارا بودن دستگاه گیرنده دیجیتال داخلی اشاره کرد که شما را از خرید دستگاه گیرنده به صورت جداگانه بی نیاز کرده و همچنین تمامی کانال های تلویزیونی و رادیویی را با کیفیت بالا در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

گارانتی فیلیپس و خرید تلویزیون فیلیپس مدل 50PUT6002

شرکت شکوفا الکتریک سرویس نماینده رسمی برند فیلیپس در ایران ، ارائه دهنده خدمات و گارانتی این برند در ایران می باشد که در تمامی شهرهای ایران به اعطای نمایندگی پرداخته تا هم به کار خود وسعت دهد و هم به چرخه ی تولید کشور کمک کند.

شرکت صفا بازار یکی از نمایندگی های فیلیپس در شهر تهران می باشد که با ایجاد فروشگاه اینترنتی دیدبازار سعی داشته پل ارتباطی آسان و امنی برای مصرف کننده و خریدار ایجاد کند.

دیدبازار با بسترسازی و ایجاد امکانات مناسب جهت خرید امن و راحت برای مصرف کنندگان خوب ایرانی نحوه ثبت سفارشات خود را به صورت معطوف ساخته است:

  1. مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی دیدبازار و طی کردن مراحل ثبت سفارش
  2. تماس با شماره 38951-021 و اعلام سفارش مورد نظر به کارشناسان فروش

دیدبازار به منظور اعتماد سازی برای مشتریان حاضر در تهران پرداخت وجه کالا را به محل دریافت کالا اختصاص داده تا مشتری ضمن دریافت و اطمینان از سلامت آن وجه مورد نظر را پرداخت نماید.

 

مشخصات

نام تلويزيون 50 اینچ فیلیپس مدل Philips 50PUT6002
نام انگلیسی تلویزیون / TV
توضیح موجودی کالا فروش ویژه با قیمت مصوب
توضیح گارانتی کالا محصولات فیلیپس با گارانتی ۱۸ ماهه شکوفا الکتریک سرویس می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت شکوفا الکتریک سرویس با شماره (2865) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند
کد ملی کالا N/A
کد کالا 1964
رنگ مشکی
مدل 50PUT6002
شناسه کالا 2901260200071
اندازه صفحه(اینچ) 50
اندازه صفحه نمایش تلویزیون 50 اینچ
نوع صفحه نمایش تخت
تلویزیون هوشمند (smart) دارد
سیستم عامل N/A
پردازنده دو هسته ایی
حافظه N/A
برند محصولات فیلیپس / philips
شرکت سازنده فیلیپس
کشور سازنده ایران
تحت لیسانس هلند
با گارانتی شکوفا الکتریک
مدت ضمانت 18 ماه
فناوری صفحه نمایش LED
نمایش سه بعدی ندارد
فناوری کوآنتوم ندارد
قابلیت اتصال به دیوار دارد
وزن تقریبی 13.0000
وزن تقریبی با پایه (کیلوگرم) 12.5 کیلوگرم
ابعاد تلویزیون (cm ) 5.5 × 64.9 × 109.9 سانتی متر
ابعاد تلویزیون با پایه ( cm) 21.6 × 68.6 × 109.9 سانتی متر
نوع پایه رومیزی
کیفیت صفحه نمایش ULTRA HD- 4K
رزولوشن تصویر 2160 × 3840
تصویر در تصویر ندارد
رنگ مشکی عمیق دارد
تنظیم نقطه نور ---
بیشترین میزان روشنایی دارد
قفل کودک دارد
قابلیت ارتقا دارد
انعکاس هوشمند (قابلیت اتصال به تلفن همراه) ندارد
توان خروجی (وات) 16 وات
حالت ورزشی دارد
صدای دالبی ندارد
حالت صدای فراگیر surround دارد
اتصال به wifi دارد
انعکاس صدای هوشمند ( HI-FI) ندارد
بلوتوث ندارد
تعداد پورت USB 2
تعداد ورودی HDMI 3
ورودی و خروجی LAN دارد
جک هدفون دارد
رابط کامپوننت ندارد
رابط کامپوزیت دارد
ورودی کابل RF دارد
خروجی صدای دیجیتال_Optical ---
کنترل تلویزیون کنترل ساده
کنترل تلویزیون با حرکت دست ندارد
گیرنده دیجیتال (STB) دارد
بازی ---

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: تلويزيون 50 اینچ فیلیپس مدل Philips 50PUT6002

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.