برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

سشوار حرفه‌ ای پرومکس مدل Promax 7240

شناسه محصول :3543

کالاهای موجود

1٬100٬000 تومان
24 ماهه پرومکس
یا

بازنگری سریع

گارانتی : 24 ماهه پرومکس

نوع مصرف:حرفه ای
فناوری تولید یون:بله
نوع موتور:AC
باد سرد:بله
حلقه آویختن:بله

نقد و بررسی

سشوار حرفه‌ ای پرومکس مدل Promax 7240

توان موتور سشوارهای خانگی عموما زیر 2000 وات و توان موتور سشوارهای حرفه‌ای بالای 2000 وات است. شرکت «پرومکس» اقدام به تولید سشواری حرفه‌ای با موتور AC و توان 2400 وات کرده است. مدل «7240» علاوه‌بر قدرت موتور بالا دارای فناوری تولید یون، دکمه‌ی باد سرد و سه متمرکزکننده‌ی هواست که نیازهای شخص را برای استفاده‌ی حرفه‌ای برآورده می‌کنند.

برای خشک‌کردن و حالت‌دادن به موها که به آن براشینگ می‌گویند، به سرعت و حرارت مناسب احتیاج است. هرچقدر قدرت موتور سشوار بیشتر باشد، در مدت‌زمان کمتری می‌توان براشینگ را انجام داد. توان 2400واتی موتور 7240 از این جهت کاملا مناسب است. سه متمرکزکننده‌ی هوایی که همراه سشوار عرضه شده را می‌توان با توجه به نیاز استفاده کرد. عرض این متمرکزکننده‌ها 60، 75 و 85 میلی‌متر است. سیم مدل‌های حرفه‌ای را عموما بلند می‌گیرند تا هنگام استفاده مشکلی بابت کوتاه‌‎بودن سیم وجود نداشته باشد. سیم این مدل هم 3 متر طول دارد و در محل اتصال به بدنه، دارای حلقه‌ای است که به کمک آن می‌توان دستگاه را آویزان کرد. اکثر سشوارها یک حالت باد سرد دارند که در حالت فعال‌بودن آن، المنت سشوار از کار می‌افتد و می‌توان حالت یک قسمت از مو را تثبیت کرد. در این میان تعدادی از این سشوارها هستند که برای باد سرد، یک دکمه‌ی فنری در نظر می‌گیرند تا بتوان به شکل لحظه‌ای با فشردن دکمه از باد سرد استفاده کرد و با رهاکردن آن مجددا باد گرم شود. سشوار 7240 پرومکس نیز دارای این دکمه در بالای دسته است. از ویژگی‌های بارز این سشوار فناوری تولید یون است. ژنراتور یونی با روشن‌کردن سشوار فعال شده و یون‌های منفی تولید می‌کند. این یون‌ها با باد سشوار خارج می‌شوند و پس از برخورد به موها، الکتریسیته‌ی ساکن روی آن‌ها را از بین می‌برند. به‌این‌ترتیب وزشدن مو کمتر اتفاق می‌افتد و حالت‌دادن به موها هم راحت‌تر می‌شود. برای حالت‌دادن و خشک‌کردن موها می‌توان سرعت و حرارت باد را روی مقدار دلخواه تنظیم کرد. برای این کار باید از دکمه‌های روی دسته استفاده کرد که دو حالت سرعت متوسط و زیاد و سه حالت حرارت ملایم و گرم و داغ را فراهم می‌کنند.

به طور خلاصه سشوار Promax 7240 دارای موتور 2400وات AC، فناوری تولید یون، سه متمرکزکننده‌ی هوا، دو حالت سرعت و سه حالت دما و فیلتر قابل‌جداشدن بوده و با قدرت موتور بالایی که دارد، برای استفاده‌ی حرفه‌ای کاملا مناسب است.

مشخصات

نام سشوار حرفه‌ ای پرومکس مدل Promax 7240
توضیح موجودی کالا N/A
کد کالا 3543
توضیح گارانتی کالا 24 ماهه پرومکس
رنگ مشکی
وزن تقریبی N/A
نوع مصرف خانگی , نیمه حرفه ای , حرفه ای
ولتاژ مصرفي N/A
کشور سازنده N/A
مدل 7240
برند محصولات پرومکس / Promax

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: سشوار حرفه‌ ای پرومکس مدل Promax 7240

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.

شما ممکن است به محصول(ات) زیر نیز علاقمند باشید