برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

اتو پرسی بایترون مدل Bitron BSI-532

شناسه محصول :94143

کالاهای موجود

5٬420٬000 تومان
یا

بازنگری سریع

گارانتی: 24 ماهه بایترون

سیستم قطع خودکار:بله
سیستم ضدچکه:خیر
بخاردهی عمودی:خیر
سیستم ضد رسوب:بله
مخزن رسوب:خیر
جنس کفه:فلز

نقد و بررسی

اتو پرسی بایترون مدل Bitron BSI-532 

لوازم خانگی بایترون

بسیاری از شما عزیزان زمانی که میخواهید خرید کنید به این مسئله فکر میکنید که کیفیتش چگونه است و ساخت کدام کشور است این بخش دید بازار قصد داردشما مشتریان عزیز و خوش سلیقه را با این موضوع که لوازم خانگی بایترون (Bitron) ساخت کجاست؟؟ آشنا کند.

کمپانی بایترون یکی از معتبرترین برندها در حوزه لوازم خانگی است. این کمپانی آمریکایی که چندین سال است که محصولاتش را به سراسر جهان ارسال می کند به دلیل محصولات با کیفیت و طراحی جذاب نظر خیلی از مشتریان را به خود جلب میکند و متخصصانش و محصولاتشان توانسته اند جایگاه مناسب وخوبی را در بین خریداران خود پیدا کنند.

اگر قصد خرید هرکدام از محصولات بایترون را دارید سایت دیدبازار که نمایندگی معتبر لوازم خانگی بایترون است میتواند بهترین انتخاب شما عزیزان باشد پس اگر قصد خرید جهیزیه یا لوازم خانگی و… را دارید میتوانید به دیدبازار سر بزنید و از بهترین کیفیت ها برخوردار شوید.

 

درباره برند بایترون

محصولات بایترون انواع لوازم خانگی کوچک و نظافتی مختلف نظیر اتو پرس، جارو شارژی، غذاساز، بخارشوی و … شامل می‌شود که به علت کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات بایترون در بازارهای جهانی طرفداران زیادی دارند. شاید شما اطلاعاتی در مورد این شرکت نداشته باشید و ندانید که محصولات بایترون ساخت کجاست در ادامه به معرفی برند بایترون می‌پردازیم.

کمپانی بایترون (BITRON) در سال 1955 میلادی توسط سه برادر در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی کار خود را شروع کرد، این کمپانی در ابتدا تنها یک کسب و کار شخصی بود اما توانست به سرعت رشد کند و وارد صنعت الکترونیک شود و با تولید محصولات با کیفیت که مجهز به فناوری‌های روز بودند توانست که در کار خود موفق شود.

برند بایترون ابتدا در جهان به عنوان تولید کننده برتر آون توستر شناخته شد و به مرور زمان محصولات خانگی دیگری را نیز به تولیدات خود اضافه کرد و به اوج شهرت جهانی رسید.

کیفیت محصولات بایترون

بایترون در جهان به عنوان یکی از برترین برندها در زمینه‌ی لوازم خانگی شناخته می‌شود و یکی از دلایل رسیدن به این جایگاه را می‌توان به بالا بودن کیفیت محصولات بایترون اشاره کرد.

محصولات بایترون به دلیل داشتن کیفیت مناسب و طراحی جذاب توانسته است خریداران زیادی در بازارهای جهانی داشته باشند. این برند آمریکایی سال‌هاست که محصولات خود را به دلیل داشتن بازار خوب به کشورمان عرضه می‌کند.

 

لوازم خانگی بایترون علاوه بر داشتن کیفیت مناسب کارایی بسیار خوبی نیز دارد به عنوان مثال انواع بخارشوی بایترون دارای محفظه ای از جنس فولاد ضد زنگ هستند که کاملا بادوام است و تجهیزات مختلف چون لوله خرطومی، سری‌ها و … کیفیت ساخت عالی دارند و کاملا کاربردی بوده و تمامی سطوح را تمیز میکند.

تنوع محصولات کمپانی بایترون سبب تفاوت قیمت محصولات بایترون نیز می‌شود و در نتیجه شما نسبت به توان مالی خود می‌توانید محصولی متناسب با بودجه خود را از برند بایترون خریداری نمایید.

امروزه شرکت بایترون در این تلاش است تا در کارخانجات تولیدی خود از سیستم‌هایی استفاده کند تا بتوانند محصولاتی با قابلیت ذخیره‌سازی انرژی، سوخت و مواد شیمیایی را تولید کنند در نتیجه به دلیل بازیافتی بودن به محیط زیست آسیب نمی‌زنند. در واقع تولید محصولات دوست دار طبیعت از الویت‌های اول کمپانی آمریکایی بایترون است.

 

 

 مدل اتو پرسی بایترون مدل Bitron BSI-532 دارای کف فلز-بخار دهی بالا- روکش پارچه ضدآب و نسوز می باشد.

 

مشخصات

نام اتو پرسی بایترون مدل Bitron BSI-532
توضیح موجودی کالا N/A
کد کالا 94143
رنگ مشکی و نقره ای
وزن تقریبی 12.0000
برند محصولات بایترون / Bitron
کشور سازنده چین
مدل BSI-532
نوع پایه تلسکوپی
کارایی خانگی
جنس کفه اتو الومینیومی
کلیدبخار دارد
قفل ایمنی N/A
صفحه نمایش ندارد
قفل کودک ندارد

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: اتو پرسی بایترون مدل Bitron BSI-532

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.