برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

اتو بخار پرسی ناسا الکتریک NS-3311B

شناسه محصول :93593

ناموجود

3٬200٬000 تومان

بازنگری سریع

گارانتی : 18 ماه ناسا الکتریک
توان 1900 وات
سایز 32 سانتیمتر
عرضه در سه رنگ سفید ، مشکی ، نقره ای
فار خودکار پرس 45 کیلوگرم
حجم بخاردهی 90-110 گرم در دقیقه
دارای صفحه نمایش دیجیتال
پایه ی ایستاده
مخزن 800 سی سی
پنل لمسی و صفحه نمایش ال ای دی (LED)
سیستم خاموشی خودکار

نقد و بررسی

تو بخار پرسی ناسا الکتریک مدل NS-3311

اتویی با قدرت 1900 وات و به شکلی قدرتمند در اختیار شماست تا به راحتی و بدون نیاز به صرف انرژی و مشکلاتی همچون بلند کردن اتو و ایجاد فشار بر روی آن به شکلی بهینه و به صرفه لباس‌هایتان را اتو کرده و بی نیاز از مراجعه به خشک‌شویی ها باشید.

یک اتوی پرسی پرقدرت با کفی آلومینیوم که می تواند به راحتی بر روی لباس شما بلغزد و در هر بار اتو چند برابر صفحه یک اتو دستی را اتوکشی نماید، کفی سی و دو اینچ اتو بخار پرسی ناسا الکتریک مدل NS-3311 شما را در سرعت و قدرت اتوکشی همراهی می‌کند.

اتو بخار پرسی ناسا الکتریک مدل NS-3311 چروک‌ترین لباس‌هایتان را بافشار خودکار 45 کیلویی به سادگی صاف و بدون چروک می کند تا شما نیازی به اعمال قدرت و فشار بر روی آن‌ها نداشته باشید و عمیق ترین چروک ها را به راحتی صاف و برطرف کنید. خار دستگاه اتو بخار پرسی ناسا الکتریک مدل NS-3311 برابر 90 گرم در دقیقه است که البته می توانید تا 110 گرم در دقیقه و بسته به نیاز و نوع لباستان آن را تنظیم و به لباس های ضخیم‌تر و یا با چروک بیشتر بخار بیشتری برسانید ، به این شکل کافیست تا اتو را روشن نموده و پس از دو دقیقه کارتان را با حجم بخار عالی اتوکشی کنید.

مخزن 800 سی سی اتو بخار پرسی ناسا الکتریک مدل NS-3311 دارای نشانگر بوده و با یک‌بار پرکردن مخزن می توانید تا مدت زمان زیادی به کارتان ادامه بدهید ، گذشته از آن این مخزن قابلیت جداشدن از اتو را داشته و می توانید هر چند وقت یک‌بار آن را تمیز و یا به راحتی پر و خالی نمائید.

پنل لمسی و صفحه نمایش ال ای دی (LED) این اتوی فوق العاده کار را برای شما ساده تر کرده و می توانید با کمک نشانگر و پنل اطلاعاتی همچون دما و نوع پارچه متناسب با آن را به دست بیاورید. به طور قطع زمانی که از یک اتوی پرسی استفاده می کنید یکی از بهترین آپشن ها برای شما قرارگیری در حالتی از نظر فیزیکی و بدنی است که دچار تخریب و فشار در ناحیه دست و کمر نشوید ، این گزینه تنها زمانی میسر خواهد بود که بتوانید ارتفاع اتو را تنظیم کرده و در حالتهای مختلف از آن استفاده کنید اتو بخار پرسی ناسا الکتریک مدل NS-3311 دارای پایه تلسکوپی بوده و در ارتفاعات مختلف قابل تنظیم است.

مشخصات

نام اتو بخار پرسی ناسا الکتریک NS-3311B
توضیح موجودی کالا خیر
کد کالا 93593
رنگ مشکی
وزن تقریبی 0.0000
برند محصولات ناسا الکتریک / Nasa electric
کشور سازنده چین
مدل NS-3311B
نوع پایه پایه ی ایستاده
کارایی خانگی
جنس کفه اتو فلز
کلیدبخار دارد
قفل ایمنی ندارد
صفحه نمایش دارد
قفل کودک دارد

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: اتو بخار پرسی ناسا الکتریک NS-3311B

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.