برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

تلویزیون ایکس ویژن مدل 43XT520

شناسه محصول :94047

ناموجود

لطفا از محصولات مشابه دیدن فرمایید
فروش ویژه با قیمت مصوب نمایندگی
محصولات ایکس ویژن با گارانتی 36 ماهه مادیران می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت گرمان گاز با شماره (82266) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند

بازنگری سریع

گارانتی : 24 ماه مادیران
مجهز به پنل IPS LED با درجه كیفی +A
وضوح تصویر بالا: Full HD)1920 x 1080)
دارای تیونر دیجیتال داخلی DVB-T2
قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی PVR
مجهز به ماشین زمان Time Shift
قابلیت استفاده بصورت مانیتور D-SUB 15pin
قابلیت پخش تصویر ، موزیك و فیلم از روی حافظه USB
2 ورودی HDMI و 2 ورودی USB

نقد و بررسی

ایکس ویژن برند ایرانی فعال در حوزه تولید لوازم صوتی و تصویری ، کیفیت کالاهای تولیدی خود را مهم ترین اصل تجارت می داند و همواره د تلاش است تا بهترین محصول با بالاترین کیفیت و ویژگی را در اختیار مصرف کنندگان و مشتریان خود قرار داده و رضایت صد در صدی آن ها را کسب کند.

این برند از شرکت مادیران در تلاش است تا محصولاتی در خود و شایسته مصرف کنندگان عزیز ایرانی را تولید کرده که همین امر موجب شد تا در سال جاری 98 تلویزیون های تولید شده توسط این برند در دره نخست پرفروش ترین تلویزیون های سال قرار بگیرد.

مشخصات فنی تلویزیون 43XT520 ایکس ویژن

تلویزیون ایکس ویژن  مدل 43XT520 از محصولات ساده‌ی این کمپانی است که برای کاربرنی که استفاده‌ی حرفه‌ای از تلویزیون ندارند، گزینه‌ی خوبی به حساب می‌آید. این مدل با ابعاد 43اینچی، متناسب با سالن‌های به ‌نسبت کوچک طراحی و تولید شده است.

این تلویزیون دارای یک نمایشگر 43 اینچ می باشد که برای این سایز تلویزیون مناسب ترین حالت نمایشی حالت FULL HD می باشد که تصاویر را با رزولوشن 1920 * 1080 نمایش می دهد که در نوع خود بهترین حالت ممکن در نمایش تصویر به شمار می آید.

در حالت نمایشی فول اچ دی شما شاهد ارائه بهترین تصاویر با بهترین کیفیت و روشنایی بالا خواهید بود؛ تصاویری با عمق رنگ بالا و وضوح و شفافیتی طبیعی که شما را به دیدن تصاویری زنده و درخشان دعوت می کند.

تلویزیون های ایکس ویژن از سیستم های صوتی قوی و حرفه ای بهره می برند که مصرف کننده را از خرید ساندبار به صورت مجزا بی نیاز می دارد.

همچنین  بلندگوهای این مدل دارای 8 وات قدرت خروجی هستند که درمجموع 16 وات صدا تولید می‌کنند. این میزان صدا در مقایسه با سایز این مدل، بسیار مناسب در نظر گرفته شده است.

سیستم‌ صوتی بلندگوها حالت استریو می باشد که صداها را به صورت تفکیک‌شده پخش می‌کند و صدای دریافتی از این بلندگو ها به صورت طبیعی به گوش شما می رسد.

پخش صدا با فرمت‌‌ Dolby‌ در این تلویزیون پشتیبانی می‌شود که تجربه شنیدن صدایی طبیعی و رسا را برای شما شنونده عزیز به ارمغان می آورد.

درگاه های ارتباطی و سایر مشخصات تلویزیون 43XT520 ایکس ویژن

برای توضیح در رابطه با درگاه‌های ارتباطی این محصول، باید گفت که 43XT520 به دو پورت‌ USB‌ مجهز است که با آن می‌توانید فلش‌ مموری یا هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید.

علاوه ‌برآن، پورت‌های‌ HDMI‌  برای اتصال آن به سایر دستگاه‌ های صوتی ‌و ‌تصویری در‌نظر گرفته شده‌اند. از طریق پورت‌ HDMI، می‌توانید تصاویر را با کیفیت بالاتری از دستگاه به تلویزیون منتقل کنید.

یکی دیگر از ویژگی ‌های پرکاربرد این مدل، قابلیت اتصال آن به دیوار است. کاربران می‌توانند بنا به سلیقه و شرایط خود، تلویزیون را روی میز قرار دهند یا به دیوار متصل کنند که این امر سبب می شود تا فضای اضافی از محیط شما اشغال نشود و از آن به بهترین شکا ممکن استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به وجود گیرنده دیجیتالی داخلی در بدنه آن اشاره کرد.

در گذشته جهت دریافت کانال های تلویزیونی با کیفیت لازم به تهیه دستگاه گیرنده دیجیتالی به صورت مجزا بود که در تلویزیون های ال ای دی امروزه این مشکل حل شده و شرکت های تولیدی  با قرار دادن دستگاه گیرنده دیجیتال در درون خود تلویزیون ، کاربر قادر به دریافت تمامی کانال های تلویزیونی و رادیویی خواهد بود.

همچنین این تلویزیون از فرمت‌های صوتی ‌و تصویری بسیار متنوعی پشتیبانی می‌ کند که آن را به یک مدیا پلیر خانگی  تبدیل کرده است که می توانید فایل های چند رسانه ای خود را از طریق دستگاه ها و اتصالات مختلف به نمایش گذاشته و از دیدن آن ها لذت ببرید.

گارانتی مادیران تضمین خرید مطمئن تلویزیون های ایکس ویژن

شرکت تولید کننده ماشین های اداری در ایران با عنوان تجاری مادیران از معتبر ترین و با سابقه ترین شرکت های تولیدی داخلی می باشد که همواره سعی در کسب رضایت مشتری داشته و این هدف را با توجه کیفیت بالای محصولات تولیدی خود محقق ساخته است.

تلویزیون های برند ایکس ویژن با ضمانت و گارانتی مادیران در بازار داخلی عرضه می شوند که همین امر مهر تاییدی بر سلامت و اصالت کالای تولیدی ایکس ویژن می باشد.

گارانتی 18 ماهه مادیران و تضمین تعویض کالا در مدت زمان گارانتی به علت مشکلات فنی و اصلی در ساخت کالا سبب شده تا بر محبوبیت و معروفیت این برند ایرانی افزوده شود.

همچنین مادیران مسئولیتی در قبال خراشیدگی و یا شکستگی بدنه با صفحه نمایش توسط مصرف کننده بر عهده ندارد و هیچ تعهدی در برابر آن به مشتری ندارد.

خرید مطمئن ایکس ویژن از دیدبازار

شرکت صفا بازار یکی از نمایندگان فروش ایکس ویژن در شهر تهران می باشد که جهت ارائه بهترین خدمات در جهت فروش محصولات به مشتریان خود به تاسیس فروشگاه اینترنتی دیدبازار پرداخته تا بتواند پل ارتباطی امن و راحتی را برای مشتریان خود به وجود آورد.

دیدبازار در جهت رضایت مشتری سفارشات مشتریان خود را هم به صورت اینترنتی از طریق درگاه ثبت سفارش خود و هم به صورت تلفنی به ثبت می رساند تا دسترسی برای تمامی مشتریان آزاد باشد و به راحتی در جهت ثبت سفارش خود اقدام نمایند.

به این صورت که مشتری می تواند وارد صفحه محصول شده و با اضافه کردن آن به سبد خرید و تکمیل کردن مراحل پیش رو ، سفارش خود را به ثبت برساند.

همچنین می توانند با شماره گیری تلفن 38951-021 با کارشناسان فروش تماس گرفته و ضمن اعلام سفارش خود ، مشاوره رایگان در خصوص محصول مورد نظر را دریافت نمایند.

 

 

مشخصات

نام تلویزیون ایکس ویژن مدل 43XT520
نام انگلیسی تلویزیون / TV
توضیح موجودی کالا فروش ویژه با قیمت مصوب نمایندگی
توضیح گارانتی کالا محصولات ایکس ویژن با گارانتی 36 ماهه مادیران می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت گرمان گاز با شماره (82266) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند
کد ملی کالا N/A
کد کالا 94047
رنگ مشکی
مدل 43XT520
شناسه کالا 2900993700711
اندازه صفحه(اینچ) 43
اندازه صفحه نمایش تلویزیون 43 اینچ
نوع صفحه نمایش تخت
تلویزیون هوشمند (smart) ندارد
سیستم عامل N/A
پردازنده N/A
حافظه N/A
برند محصولات ایکس ویژن / X.vision
شرکت سازنده مادیران
کشور سازنده ایران
تحت لیسانس ال جی
با گارانتی مادیران
مدت ضمانت 24 ماه
فناوری صفحه نمایش LED
نمایش سه بعدی ندارد
فناوری کوآنتوم ندارد
قابلیت اتصال به دیوار دارد
وزن تقریبی 7.5000
وزن تقریبی با پایه (کیلوگرم) 7.7
ابعاد تلویزیون (cm ) 968.9x617.2x210 میلیمتر
ابعاد تلویزیون با پایه ( cm) 968.9x571x79.3 میلیمتر
نوع پایه زمینی
کیفیت صفحه نمایش FULL HD
رزولوشن تصویر 1920x1080
تصویر در تصویر ندارد
رنگ مشکی عمیق دارد
تنظیم نقطه نور دارد
بیشترین میزان روشنایی دارد
قفل کودک دارد
قابلیت ارتقا ندارد
انعکاس هوشمند (قابلیت اتصال به تلفن همراه) ندارد
توان خروجی (وات) 20 وات
حالت ورزشی دارد
صدای دالبی ندارد
حالت صدای فراگیر surround دارد
اتصال به wifi ندارد
انعکاس صدای هوشمند ( HI-FI) ندارد
بلوتوث ندارد
تعداد پورت USB 2
تعداد ورودی HDMI 3
ورودی و خروجی LAN ندارد
جک هدفون دارد
رابط کامپوننت ندارد
رابط کامپوزیت دارد
ورودی کابل RF دارد
خروجی صدای دیجیتال_Optical دارد
کنترل تلویزیون کنترل ساده
کنترل تلویزیون با حرکت دست ندارد
گیرنده دیجیتال (STB) دارد
بازی دارد

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: تلویزیون ایکس ویژن مدل 43XT520

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

دیگران این محصول را با این برچسب‌ها نشانه گذاری کرده‌اند:

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.

شما ممکن است به محصول(ات) زیر نیز علاقمند باشید