برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

مینی کولر آبی سلولزی با کلید الکترونیک و ریموت مدل AC/CP33K

شناسه محصول :3510

کالاهای موجود

7٬825٬000 تومان
فروش ویژه با قیمت مصوب نمایندگی
محصولات ابسال با گارانتی 24 ماهه آبسال می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت آبسال با شماره (77209007) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند
یا

بازنگری سریع

گارانتی : 2 ساله آبسال

ابعاد کولر(سانتیمتر) : 70*60*60
وزن خالص (کیلوگرم) : 29
جنس بدنه : ورق گالوانیزه
حجم کولر : 3300
نوع کولر : کولر آبی ثابت ( مینی کولر )
نوع پوشال : کولر پوشال معمولی
جهت خروجی هوا : دریچه از بغل
رده انرژی : G
قدرت موتور : ۱/۵HP
توان مصرفی (w) : ۳۹۰
کوچک و قابل حمل
دارای کلید الکترونیکی همراه با کنترل از راه دور
امکان قرارگیری داخل اتاق (نزدیک پنجره) یا خارج از اتاق (پشت پنجره)
امکان پر کردن مخزن آب به دو روش دستی و اتصال به شبکه آب شهری
بدنه و قسمت های فلزی از ورق گالوانیزه مرغوب با پوشش ضخیمی از رنگ پودری
پروانه یکپارچه پلاستیکی، ضد زنگ، مقاوم در برابر ضربه، بدون جذب ذرات گرد و غبار، بدون نیاز به بالانس
کم مصرف و مقرون به صرفه در مقایسه با دستگاه های خنک کننده خانگی مشابه
دارای موتور سه دور
دارای پوشال سلولزی
نشانگر سطح آب داخل مخزن
مجهز به کلید محافظ جان

نقد و بررسی

مینی کولر آبی سلولزی (مجهز به کلید الکترونیک و ریموت) مدل AC/CP33K

تنوعی از انواع کولر آبی را با آبسال تجربه کنید!

شرکت آبسال که از سال 1335 فعالیت خود را آغاز کرده، در عرصه تولید لوازم خانگی فعالیت گسترده ای دارد. این شرکت به تولید انواع لوازم خانگی شامل بخاری، ماشین لباسشویی و کولر آبی می پردازد. آبسال به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان کولرآبی در ایران مطرح است. تنوع محصولات این شرکت بسیار زیاد بوده و از این نظر در بازار بی همتاست. از جمله محصولات تولیدی آبسال می توان به انواع کولر آبی ثابت پوشالی، کولر آبی سلولزی، کولر آبی پرتابل و کولر آبی کم مصرف اشاره کرد. آبسال اولین تولید کننده ای است که کولر سلولزی را به کشورمان وارد نمود. همچنین مدل های کولر آبی کم مصرف آبسال تا میزان 62 درصد در مصرف برق صرفه جویی کرده و از موتور BLCD ساخت کره بهره می برند. در پایان می توان گفت این برند به تولید انواع دیگر کولر آبی از جمله مینی کولر، کولر پرتابل و نیز کولر بالکنی می‌پردازد که شما می توانید با توجه به بودجه و نیاز خود مدل مناسبی خریداری کنید.

 

کوچک و قابل حمل مثل مینی کولر آبی آبسال!

طراحی جدید این مدل به صورتی انجام شده تا شما مشکلی در حمل آن نداشته باشید. همانطور که از تیتر آن می‌توان حدس زد، این کولر به دلیل ابعاد کوچک خود به راحتی قابل حمل است. می‌توان آن را داخل اتاق و نزدیک پنجره یا در پشت پنجره نصب کرد.

 

طراحی ظاهری یکپارچه و کاربردی!

وقتی به این کولر نگاه می‌کنیم، آنچه در نگاه اول توجه ما را به خود جلب کرد، بدنه مربع شکل فلزی با ابعاد بسیار کوچک بود. این بدنه فلزی بر روی خود رنگی سفید میبیند.

 

بررسی ابعاد

ابعاد این مینی کولر شامل پهنا، ارتفاع و عمق آن است که به ترتیب به صورت 60 و 70 و 60 سانتیمتر هستند.

 

بدنه ای مقاوم با پوشش رنگ پودری

بدنه و قسمت های فلزی این مینی کولر از جنس ورق گالوانیزه ساخته شده که با لایه ضخیمی‌ از رنگ پودری پوشش داده شده است. بنابراین در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم بوده و از زیبایی، دوام و عمر بسیار طولانی برخوردار است. همچنین مخزن آب نیز از جنس پلاستیکی مخصوص به نام پلی آمید ساخته شده است. این مخزن علاوه بر مقاوم بودن در برابر ضربه، بسیار با دوام است.

 

پروانه پلاستیکی؛ مقاوم در برابر ضربه و گرد و غبار

پروانه ای که در این مینی کولر به کار رفته از یک قطعه پلاستیکی یکپارچه ساخته شده که در برابر ضربه مقاوم بوده و ذرات گرد و غبار را به خود جذب نمی‌کند. آبسال می‌گوید که فناوری به کار رفته در این پروانه به گونه ای است که به بالانس نیاز نخواهد داشت. با این وجود دیگر شاهد صدای لرزش کولر نخواهید بود. از دیگر ویژگی های خاص این پروانه می‌توان به این نکته اشاره کرد که زنگ نمی‌زند.

 

ظرفیت

ظرفیت هوادهی این محصول به صورت 2200 متر مکعب بر ساعت است. این بدان معنی است که این کولر از این قابلیت برخوردار است که در هر ساعت 2200 متر مکعب هوا تولید کند.

 

مشخصات فنی موتور و پمپ آب

موتوری با توان الکتریکی 390 وات انرژی این مینی کولر را تامین می‌کند. آبسال در این محصول خود از موتور 3 دور سود برده است. این بدان معنی است که سرعت بخش باد کولر را می‌توان در 3 دور مختلف کنترل کرد. از دیگر مشخصات فنی موتور کولر آبسال مدل AC33K می‌توان به ولتاژ و فرکانس آن اشاره کرد. ولتاژ و فرکانس این موتور در عددهای 220 ولت و 50 هرتز خلاصه می‌شوند. اما یکی دیگر از مهم ترین قطعات کولرآبی، پمپ آن است. همانند موتور، پمپ نیز دارای مشخصاتی فنی بوده که در ادامه به آن اشاره می کنیم. قدرت این پمپ 1/60 اسب بخار بوده و ولتاژ و فرکانس آن به ترتیب 220 ولت و 50 هرتز می‌باشند.

 

نوع پد؛ پوشالی از جنس درخت صنوبر

پوشال‌های کولر آبی آبسال از جنس درخت صنوبر مرغوب تهیه می‌شوند. این پوشال هوای آلوده و گرد و غبار بیرون را فیلتر کرده و هوایی تمیز را در محیط فراهم می‌کند. در این پوشال منحصر به فرد که به منظور جریان بهتر هوا و تبخیر آب به کار می‌رود، فناوری ویژه ای به کار رفته است. در واقع آبسال برای ساخت آن از مکانیزمی‌ پیشرفته استفاده کرده تا پوشال با ضخامت یکسان در تمام سطوح توزیع شود. نکته جالب دیگر این است که این پوشال با استفاده از دستگاههای اتوماتیک دوخته شده است. مجموع این موارد باعث می‌شود که پوشال مخصوص کولرهای آبسال از ورود گرد و غبار به درون اتاق جلوگیری کرده و هوای خنک و مطبوعی را به شما هدیه کنند.

 

سیستم آبرسانی پوشال

آبسال برای این محصول خود از سیستم آبرسانی دقیقی استفاده کرده است. مکانیزم آن به گونه ای است که باعث تقسیم یکنواخت آب روی پوشال‌ها می‌شود. مخزن این کولر علاوه بر اتصال به شبکه آب شهری، به صورت دستی نیز قابل پر کردن است. در واقع وجود درپوش پلاستیکی بالای کولر نیز به همین دلیل است.

 

نشانگر سطح آب داخل مخزن

برخی از مدل های کولر آبی موجود در بازار دارای قابلیتی می‌باشند که میزان سطح آب کولر را به ما نشان می‌دهد. این نشانگر قبل از اینکه آب کولر خالی شود، شما را مطلع می‌کند. بنابراین از گرم شدن کولر جلوگیری می‌کند. هنگامیکه شاخص در بالاترین موقعیت قرار دارد (F) نشان دهنده پر بودن مخزن آب است. اما وقتی شاخص آب در پایین ترین موقعیت قرار دارد (E) نشان می‌دهد که مخزن آب خالی است و باید آن را پر کنید. اگر می‌خواهید کولر راندمان بهتری داشته باشد، به شما توصیه می‌کنیم که اجازه ندهید سطح آب مخرن به E برسد.

 

قاب دوار؛ جریان باد را به راحتی تنظیم کنید

به اعتقاد ما یکی از مهم ترین ویژگی های کولر آبی بسال مدل AC33K بهره بردن از قابی دایره ای شکل بر روی دریچه آن است. وضعیتی را تصور کنید که برای خنک ماندن حتما باید رویروی کولر قرار گرفت! همه به نوبه خود این حالت را تجربه کرده‌ایم. در برخی موارد به همین دلیل ساده، فضای خانه به طور موثری خنک نمی‌شود. به همین دلیل تولید کنندگان برای آن راه حلی پیدا کرده اند که همان قرار دادن قابی در جلوی دریچه کولر بود. با وجود این قاب دوار می‌توانید جریان باد کولر را راحتی در هر جهتی که می‌خواهید، تنظیم کنید.

 

كليد حفاظت از جان (RCCB)؛ امنیت جانی شما تضمین است

کلید محافظ جان در صورت وجود جریان نشتی، مدار را قطع می‌کند. این کلید با تشخیص جریان های کوچک که معمولا بین 5 تا 30 میلی آمپر است، در مدت زمانی کمتر از 30 میلی ثانیه مدار را قطع می‌کند. بنابراین شما به هیچ عنوان دچار برق گرفتگی نشده و امنیتتان تضمین خواهد شد.

 

کلید الکترونیک؛ لذت یک کاربری راحت

برخی از مدل های پیشرفته بازار دارای بردی الکترونیکی هستند که به کمک آن قابلیت های هوشمندی به کولر آبی اضافه می‌شود. در کولر آبسال مدل AC33K کلیدی الکترونیکی به کار رفته که طراحی زیبایی دارد. این کولر به صفحه نمایشی مجهز بوده که برخی از تنظیمات کولر مانند وضعیت پمپ، کلید محافظ جان، بر روی آن قابل مشاهده است. همچنین این کلید الکترونیکی به تایمری مجهز شده که به کمک آن می‌توان زمان خاموش و روشن شدن کولر را تا 7 ساعت تنظیم کرد.

 

کم مصرف اما مقرون به صرفه !

مکانیزم خنک کنندگی این مدل از کولر آبی آبسال به گونه‌ای بوده که آن را بسیار کم مصرف ساخته است. همچنین با توجه به بازده خنک کنندگی مناسب و خوبی که دارد، می‌توان آن را مقرون به صرفه دانست.

 

جمع بندی:

مینی کولر آبی آبسال با وجود اندازه کوچک خود، به فناوری های زیادی مجهز است. حمل آسان، کیفیت بالا و مصرف کم آب و برق ارزش خرید این محصول را بسیار بالا می‌برد. 

 

مشخصات

نام مینی کولر آبی سلولزی با کلید الکترونیک و ریموت مدل AC/CP33K
نام انگلیسی کولر آبی / Evaporative Cooler
کد کالا 3510
کد ملی کالا ۱۱۵۱۱۲۰۰۸۳۴۳۰۰۴۳
شناسه کالا ۲۹۰۱۲۰۱۰۰۰۴۹۴
توضیح گارانتی کالا محصولات ابسال با گارانتی 24 ماهه آبسال می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت آبسال با شماره (77209007) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند
کشور سازنده ایران
مدل AC/CP33K
برند محصولات آبسال / Absal
توضیح موجودی کالا فروش ویژه با قیمت مصوب نمایندگی
با گارانتی آبسال
مدت ضمانت 2 ساله آبسال
خدمات پس از فروش دارد
رنگ سفید
وزن تقریبی 28.7300
ابعاد کولر ۷۰۰-۶۰۰-۶۰۰ (عمق-پهنا-ارتفاع) میلیمتر
نوع موتور موتوژن-الکتروژن
رتبه مصرف انرژی G
نوع دستگاه پشت بامی
میزان هوادهی اسمی(cfm) 900
نوع کلید ریموت دار
ابعاد دریچه کانال خروجی 40×40
قدرت موتور (وات) ۱/۵HP
ظرفیت مخزن کولر 24 لیتر
شناور کولر برقی
پمپ تخلیه ندارد
سمت خروجی هوا دریچه بغل
پایه متحرک دارد
نوع پمپ برقی
نوع پوشال کولر معمولی
برق مصرفی تک فاز
بازده خنکی 68 درصد
متراژ پیشنهادی نصب تا 40متر مربع

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: مینی کولر آبی سلولزی با کلید الکترونیک و ریموت مدل AC/CP33K

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.

شما ممکن است به محصول(ات) زیر نیز علاقمند باشید