برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

ساید بای ساید ایکس ویژن مدل XHR-910S نقره ای

شناسه محصول :94219

ناموجود

11٬000٬000 تومان
فروش ویژه با قیمت مصوب نمایندگی
محصولات ایکس ویژن با گارانتی 36 ماهه مادیران می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت گرمان گاز با شماره (82266) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند

بازنگری سریع

گارانتی : 24 ماهه مادیران

ظرفیت كل (ناخالص): 610 لیتر
نمودار مصرف انرژی +A
كمپرسور اینورتر كم صدا با مصرف انرژی پایین
دارای پنل الكتریكی LED
سیستم نوفراست(بدون برفك)
سیستم انجماد سریع
سیستم سرمایش سریع
گردش هوای چندگانه
مجهز به آبسردكن و یخساز اتوماتیك
دارای تكنولوژی Nano Fresh
روشنایی داخلی LED
قابلیت تنظیم یخچال در حالت تعطیلات
رنگ: نقره ای

نقد و بررسی

یخچال فریزر را می توان اصلی ترین جز هر خانه به حساب آورد و آن را در دسته مهم ترین لوازم خانگی قرار داد؛چرا که وجود این دستگاه در هر محیطی لازم و ضروری می باشد.

از جمله مزایای این کالای پر اهمیت این است که مواد غذایی و خوراکی مورد نیاز شما را از فساد و خراب شدن در امان نگه می دارد و معمولا سبب می شود تا این مواد تازگی و طراوت خود را حفظ کنند.

در دنیای وسیع لوازم خانگی ، برندهای معتبر و محبوب فراوانی وجود دارد که یخچال فریزرهای مختلفی را با تنوع و مدل های مختلفی به بازار عرضه می دارند که در ایران برندهای معتبر و خوش سابقه ای همچون هیمالیا ، امرسان ، الکترواستیل و... در این زمینه فعالیت داشته و تولیدات انبوهی را به بازار داخلی عرضه داشته اند.

برند ایکس ویژن مادیران نیز در طیف تولیدات خود علاوه بر صوت و تصویر به دنیای لوازم برودتی نیز ورود کرده و به تولید یخچال فریزر در انواع مختلف پرداخته است.

اکنون به معرفی یکی از محصولات برودتی ایکس ویژن  می پردازیم:

مشخصات اصلی ساید بای ساید ایکس ویژن مدل XHR-910S

از جمله اصلی ترین معیارها در انتخاب یخچال فریزر گنجایش و ظرفیت آن است که در این مدل ظرفیت کلی این ساید بای ساید 610 لیتر می باشد که می تواند جوابگوی نیاز یک خانواده تقریبا بزرگ 4 الی 5 نفره باشد و مشکل فضا را برای آن ها حل نماید.

در این نوع یخچال رده مصرف انرژی A+ می باشد که شما شاهد کمترین مقدار مصرف انرژی که معقوله ای مهم است ، خواهید بود .

دارا بودن پنل الکتریکی کارآمد در این ساید بای ساید سبب شده تا شما به راحتی تنظیمات مورد نظرتان را اعمال کرده و بخش های مختلف را به خوبی مدیریت و سازمان دهی کنید.

در مورد ابعاد این یخچال نیز اینگونه می توان گفت که ارتفاع آن 178 سانتی‌متر و عمق آن 69 سانتی‌متر می باشد که در نوع خود بسیار معقول و مناسب طراحی شده است که در اینصورت فضای نسبتا کمی را از محیط آشپزخانه شما اشغال می کند که دسترسی راحتی را نیز به طبقات بالا برای شما به ارمغان آورده است.

در قسمت یخچال 5 طبقه و 2 کشو را مشاهده خواهید کرد که شما را در نگهداری و ماندگاری مواد غذایی در مدت زمان طولانی تری یاری می رساند که شما قادر خواهید بود مواد خوراکی را به صورت تازه تر مورد استفاده قرار دهید.

کمپرسور اینورتر یخچال ایکس ویژن

در یخچال فریزر ایکس ویژن از بهترین قطعات و مواد اولیه استفاده شده تا باکیفیت ترین محصولات را تولید و به مصرف کنندگان خوب ایرانی ارائه دهند که با این تفاسیر ایکس ویژن از کمپرسور اینورتر استفاده کرده که بهترین راندمان را با کمترین صدای خروجی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

تکنولوژی اینورتر بدین صورت عمل می کند که سرعت موتور را در زمان هایی که نیاز است تغییر می کند که به این ترتیب ۲۰ تا ۴۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی می شود و همیشه دما را در حالت ثبیت قرار می دهد که همین امر موجب افزایش عمر موتور یخچال فریزر می شود.

آبریز و یخساز ایکس ویژن مدل XHR-910S

دسترسی آسان و کاربری راحت همواره یکی از معضلات در جهت استفاده از لوازم خانه و آشپزخانه می باشد که ایکس ویژن با توجه به بهره وری از امکانات ویژه در ساخت تولیدات خود ، از یخساز اتوماتیک در یخچال فریزر مدل 910 خود استفاده کرده که شما می توانید با فشار دادن یک دکمه از یخساز مدل یخ مودر نظر خود را که در ابعاد مکعبی و یا خرد(ریز) می باشد را درخواست کرده تا در ظرف در دسترس قرار گیرد.

آبریز این مدل نیز با توجه به اتصال به آب شهری ، در همه حال شما را قادر می سازد که آب خنک و گوارا میل کنید. پنل الکتریکی این محصول تمامی این امکانات را برای شما مصرف کننده عزیز مدیریت کرده که شما می توانید با تنظیمات خاص گزینه ها را به شکلی دلخواه تغییر دهید.

تنظیم دمای یخچال و یا فریزر نیز بر عهده همین پنل مدیریتی است که شما می توانید بنابر شرایط موجود ، حجم مواد غذایی موجود در داخل یخچال فریزر ، و همچنین محل قرار گیری آن در محیط مورد نظر تنظیم کرده و به بهترین نحو ممکن از آن استفاده کنید.

سیستم هوای چندگانه و انجماد سریع در مدل XHR-910S ایکس ویژن

همانطور که می دانید فضای داخل یخچال به نسبت مدل های دیگر بزرگتر است که همین امر سبب می شود تا دستگاه سرمای بیشتری را طلب کرده و هوای خنک به صورت پراکنده در محیط چرخیده تا مواد را تازه نگه دارد.

مسلما کشوهای یخچال فریزر 910 ایکس ویژن مستلزم سرمای بیشتری نسبت به سایر نقاط محیط داخلی یخچال می باشد که تا به منظور بسته بودن محیطشان رطوبت و تازگی مواد داخل خود را حفظ کرده و از فساد و خرابی آن ها جلوگیری کند.

در حالت سیستم انجماد سریع ، دستگاه بدین گونه عمل می کند که در صورت قرار دادن مواد خوراکی جدید به داخل فریزر ، دمای محیط تغییر نکرده و به انجماد مواد تازه پرداخته و به سرعت آن را با دما یکسان می کند.

سیستم خنک کننده سریع در این یخچال فریزر سبب می شود تا در صورت قرار دادن هرگونه نوشیدنی یا مایعات در قسمت فریزر به سرعت و سادگی خنک شوند تا شما بتوانید از آن ها استفاده کرده و لذت ببرید.

نتیجه گیری

با توجه به وفور برندهای مختلف و بدون ضمانت در بازار لوازم خانگی رقابت برندهای ایرانی همچون ایکس ویژن سخت خواهد شد اما نکته قابل توجه اینجاست که کیفیت بالا و قابل اعتماد و همچنین قیمت مناسب آن نسبت به سایر برندهای مشابه می تواند عامل فروش خوبی برای این تولید کننده داخلی باشد.

نکته حائز اهمیت گارانتی و ضمانت این محصول است که توسط شرکت بزرگ و بنام مادیران پشتیبانی شده و خدمات پس از فروش را تامین می کند.

گارانتی مادیران تضمین محکم محصولات ایکس ویژن

برند ایکس ویژن یکی از برندهای تحت مالکیت مادیران ، در حوزه صوت و تصویر به خوبی درخشیده و توانسته محبوبیت فراوانی برای خود کسب کند.

این برند ایرانی با ورود در بخش لوازم خانگی برودتی نیز توانسته موفقیت خوبی را برای خود کسب کند.

گارانتی 18 ماه مادیران ،می تواند تضمین قابل اعتمادی برای مصرف کنندگان این برند باشد که با اطمینان خاطر و خیال آسوده محصولات مورد نظر خود را خریداری و از آن استفاده کنند.

  • خدمات گارانتی فقط شامل تعمیر و یا سرویس دستگاه می باشد و هرگونه آسیب دیدگی و یا خرابی قسمت های مختلف همچون قفسه ها ، لوازم جانبی ،سائل تزئینی و... شامل گارانتی نمی شود.
  • خدمات گارانتی فقط توسط مراكز مجاز معرفی شده و در محل تعمیرگاه ارائه می شود.
  • ضمانت نامه بدون هولوگرام فاقد اعتبار می باشد.
  • ضمانت نامه مادیران برای این محصول فقط در کشور ایران مورد استفاده می باشد.
  • شما سریال تمامی محصولات در سایت مادیران موجود می باشد که می توانید با مراجعه به سایت مربوطه از صحت و اصالت کالا مطمئن شوید.
  • استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نكردن به دستورالعمل های ذكر شده در دفترچه راهنمای دستگاه شامل گارانتی نمی باشد.
  • صدمات و ضایعات ناشی از ضربه،‌ سقوط، حمل و نقل، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی، آتش یا حرارت زیاد، گرد و غبار شدید، نوسانات برق، رعد و برق و حوادث طبیعی شامل گارانتی نمی باشد.

خرید محصولات ایکس ویژن از دیدبازار

فروشگاه اینترنتی دیدبازار،با مالکیت شرکت صفابازار که یکی از نماینده گی های رسمی ایکس ویژن در شهر تهران می باشد که با به وجود آوردن فروشگاه مجازی سعی داشته هم به کنترل ترافیک و محیط زیست فک کند و هم بستر امن و راحتی را برای خرید مشتریان خود فراهم آورد.

شما می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی فروشگاه دیدبازار به صورت آنلاین سفارش مد نظر خود را به ثبت رسانده و وجه آن را در سطح شهر تهران درب منزل پرداخت نمایید.

و یا می توانید با شماره گیری 38951-021 با کارشناسان فروش دیدبازار تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی به ثبت برسانید.

رضایت مندی مشتری همواره یکی از مهمترین معیارها در فروشگاه اینترنتی دیدبازار به شمار می آید که در همین جهت با بستن درگاه پرداخت آنلاین به علت نواسانات موجود در بازار، پرداخت را بر عهده مشتری در هنگام تحویل کالا و اطمینان از سلامت آن گذاشته و در هنگام دریافت آن توسط مشتری وجه پرداختی آن را دریافت خواهد کرد.

 

مشخصات

نام ساید بای ساید ایکس ویژن مدل XHR-910S نقره ای
نام انگلیسی یخچال / Refrigerator
توضیح موجودی کالا فروش ویژه با قیمت مصوب نمایندگی
توضیح گارانتی کالا محصولات ایکس ویژن با گارانتی 36 ماهه مادیران می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت گرمان گاز با شماره (82266) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند
کد ملی کالا N/A
کد کالا 94219
رنگ سیلور
وزن تقریبی 121.0000
برند محصولات ایکس ویژن / X.vision
کشور سازنده ایران
مدل XHR-910S
شناسه کالا N/A
نوع یخچال ساید بای ساید
تحت لیسانس ال جی
سیستم نوفراست (برفک زدایی) دارد
صفحه نمایش لمسی ندارد
سیستم کنترل الکترونیکی ندارد
سیستم سرمایش و انجماد سریع دارد
صدای بسیار کم دارد
جریان هوای خنک چندگانه دارد
سیستم مصرف اقتصادی ندارد
فیلتر بوگیر و ضدباکتری دارد
دستگیره دارد
رتبه مصرف انرژی +A
گنجایش یخچال 386
گنجایش فریزر 224
ظرفیت کلی 610
ارتفاع 178
عمق 69
پهنا 91
تعداد طبقات یخچال 5 طبقه و فریزر 5 طبقه
تعداد طبقات درب یخچال 5 طبقه فریزر 3 طبقه
یخساز دارد
آبسرد کن دارد
مدت ضمانت 24 ماه
نوع نصب باهزینه
نوع کمپرسور اینورتر خطی
کشوی نگهدارنده میوه و سبزیجات دارد
فیلتر تصفیه آب دارد
بار ندارد
محافظ برق N/A

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: ساید بای ساید ایکس ویژن مدل XHR-910S نقره ای

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

دیگران این محصول را با این برچسب‌ها نشانه گذاری کرده‌اند:

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.

شما ممکن است به محصول(ات) زیر نیز علاقمند باشید