برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

مخلوط کن آسیاب ناسا الکتریک مدل NS-929

شناسه محصول :93542

ناموجود

لطفا از محصولات مشابه دیدن فرمایید

بازنگری سریع

توان 850 وات


گارانتی : 18 ماه


جنس تیغه استیل ضد زنگ


جنس بدنه پلاستیک


جنس پارچ شیشه ای


دارای ایمنی محافظ موتور در برابر گرم شدن بیش از حد


دارای نمایشگر LED اطراف ولوم


طراحی فوق العاده زیبا


دارای 12 ماه گارانتی

نقد و بررسی

مخلوط کن آسیاب ناسا الکتریک مدل NS-929

دستگاه مخلوط‌کن - خردکن که برای مخلوط کردن مایعات به کار می‌رود از وسایلی به شمار می‌رود که می‌تواند نوشیدنی‌های سرد و معجون‌های خوشمزه‌ای را در چند ثانیه برای شما تهیه کند. علاوه بر این، تهیه سوپ، سس، غذای کودک، قابلیت خرد کردن انواع میوه، سبزی‌ها و یخ از دیگر کاربردهای دستگاه مخلوط‌کن - خردکن به شمار می‌رود.

 

دستگاه مخلوط‌کن و خردکن جزء دستگاه‌هایی هستند که در آشپزخانه یک کدبانو بسیار موردنیاز است. به دلیل این‌که مخلوط کردن انواع مختلف مواد غذایی می‌تواند انرژی زیادی را هنگام تهیه غذا و انواع دسرها از شما بگیرد. برای اینکه مدت‌زمان کمتری را جهت مخلوط کردن مواد صرف کنید، می‌توانید از مخلوط‌کن‌های برقی بهره بگیرید تا با سرعت بیشتری بتوانید انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه را تهیه کنید.

شرکت ناسا الکتریک این بار برای شما دستگاهی بسیار پرقدرت، کاربردی و باکیفیت تهیه‌کرده است. مخلوط‌کن-خردکن ناسا الکتریک مدل NS-929 باقدرت موتور 600 وات محصولی دومنظوره برای خرد و مخلوط کردن مواد غذایی می‌باشد.

مخلوط‌کن-خردکن ناسا الکتریک مدل NS-929 دارای بدنه از جنس استیل و پلاستیک مرغوب است که علاوه بر کیفیت و دوام بالا بر زیبایی ظاهری دستگاه افزوده و همچنین تمیز کردن آن به‌راحتی امکان‌پذیر می‌باشد.

مخلوط‌کن-خردکن ناسا الکتریک مدل NS-929 دارای یک دکمه چرخان است که از طریق چرخش ولوم، می‌توان دستگاه را روشن/خاموش کرد و همچنین سرعت آن را تنظیم نمود که با روشن شدن دستگاه نور آبی اطراف ولوم چرخشی روشن می‌شود و زیبایی خاصی به آن می‌دهد.

سه دکمه روی پنل دارای عملکردهای خرد کردن یخ، تهیه اسموتی (اسموتی نوشیدنی است که از ترکیب و مخلوط کردن تهیه می‌شود. این بدین معنی است که اجزای یک میوه شکسته می‌شود و به حالت یک نوشیدنی درمی‌آید؛ نوشیدنی که بافت دارد و آبکی نیست) و عملکرد پالس یا ضربه‌ای می‌باشند. ( عملکرد پالس، استفاده از حداکثر توان دستگاه می‌باشد.)
 


مخلوط‌کن-خردکن ناسا الکتریک مدل NS-929 مجهز به پارچ شیشه‌ای با بدنه مدرج و ظرفیت 1.5 لیتر است که امکان مخلوط شدن مواد غذایی را در محیطی کاملاً بهداشتی فراهم می‌کند و می‌توان محتویات داخل آن را در هنگام کارکرد دستگاه مشاهده نمود و بر مراحل انجام کار نظارت داشت.

به یک نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که پارچ‌های پلاستیکی طعم مواد را تغییر می‌دهند، پس از مدتی استفاده کدر می‌شوند و خط و خراش زیاد بر روی آن‌ها قابل مشاهده است.

همچنین در طراحی پارچ این دستگاه مخلوط‌کن-خردکن، یک دسته راحت برای جابه‌جا کردن و حمل ساده آن قرار داده‌شده است.

بر روی پارچ درب پلاستیکی قرار دارد که کاملاً بر روی دهانه ظرف بسته می‌شود و از پاشیده شدن مواد از داخل پارچ به بیرون جلوگیری می‌کند. همچنین درب پارچ نیز مجهز به دهانه شکرریز بوده که این دهانه به شما اجازه می‌دهد در هنگام مخلوط  کردن، مواد افزودنی موردنیاز مانند: شکر ، نمک ، چاشنی‌ها، مواد آبی را به آن اضافه کنید.

تیغه بخش مهمی از یک مخلوط‌کن است. برای اینکه دستگاه مخلوط‌کن قادر به درهم شکستن و خرد کردن مواد غذایی باشد نیاز به یک تیغه بسیار تیز دارد. مخلوط‌کن-خردکن ناسا الکتریک مدل NS-929 دارای تیغه‌هایی از جنس استیل ضدزنگ می‌باشد و به‌گونه‌ای طراحی‌شده که مخلوط کردن میوه‌ها، خرد کردن سبزی‌ها و خرد کردن یخ به بهترین نحو ممکن صورت گیرد. برخلاف بسیاری از مخلوط‌کن‌ها که از تیغه غیرقابل جابجایی برخوردار هستند، تیغه این دستگاه را  می‌توانید به‌آسانی از بدنه جدا نمایید و به تمیز کردن آن بپردازید.

از وسایل مهمی که در هر آشپزخانه یک کدبانوی ایرانی باید موجود باشد، آسیاب کن است که همراه مخلوط‌کن-خردکن ناسا الکتریک مدل NS-929 یک آسیاب از جنس شیشه با ظرفیت 0.5 لیتر و تیغه استیل جداشونده وجود دارد که می‌توان مواد غذایی سخت و خشک را توسط آن خرد و آسیاب نمود.

این دستگاه مجهز به سیستم قفل ایمنی بوده که موجب افزایش ایمنی در زمان کار با دستگاه خواهد شد.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد مخلوط‌کن-خردکن ناسا الکتریک مدل NS-929 این است که پایه‌های آن ضد لرزش می‌باشند، در واقع از لرزش و تکان‌های ناگهانی یا سُر خوردن در حین کار جلوگیری می‌کند و شما با خیال راحت می‌توانید تمام مواد غذایی و میوه‌ها را در آن مخلوط یا خرد کنید.

همچنین تمام قطعات این دستگاه مخلوط‌کن به‌راحتی می‌توانند از هم جدا شوند و شما به‌آسانی می‌توانید تمام قطعات آن را شستشو نمایید و همچنین می‌توان تمامی قطعات را در ماشین ظرف‌شویی نیز شستشو داد؛ اما توجه داشته باشید موتور این دستگاه را با یکپارچه نرم و خشک تمیز کنید و از رسیدن آب به آن جلوگیری نمایید.

ما مخلوط‌کن-خردکن ناسا الکتریک مدل NS-929  را به شما پیشنهاد می‌دهیم به این دلیل که دستگاهی شیک و مرغوب با موتور قوی و کاربردهای فراوان در آشپزخانه شماست.

مشخصات

نام مخلوط کن آسیاب ناسا الکتریک مدل NS-929
توضیح موجودی کالا N/A
کد کالا 93542
رنگ سیلور
وزن تقریبی 0.0000
درجه حرارت ---
میزان برق مصرفی 220
با گارانتی ناسا الکتریک
مدت ضمانت 12 ماه
تحت لیسانس آلمان
شرکت سازنده ناسا الکتریک
کشور سازنده چین
مدل NS-929
برند محصولات ناسا الکتریک / Nasa electric

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: مخلوط کن آسیاب ناسا الکتریک مدل NS-929

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.