برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

جارو شارژِی ناسا الکتریک NS-2019

شناسه محصول :90444

ناموجود

لطفا از محصولات مشابه دیدن فرمایید

بازنگری سریع

گارانتی : 18 ماه ناسا الکنریک
توان مصرفی 75 واتی
باتری های لیتیومی 14.4 ولتی
20 دقیقه امکان جارو کشیدن
مخزن با ظرفیت 0.4 لیتری
دسته به صورت آرگونومیک
وزنی سبک
دارای کلید خاموش/روشن

نقد و بررسی

جارو شارژِی ناسا الکتریک nasaelectric NS-2019

جارو شارژی ناسا الکتریک مدل NS-2019 از زیباترین تولیدات ناسا الکتریک به شمار می رود که از طراحی شیک در کنار موتوری قدرتمند بهره مند است. توان مصرفی 75 واتی جاروشارژی ناسا مدل 2019 آن را به نمونه ای بی رقیب بدل کرده به گونه ای که آن را گروه قویترین جاروشارژی ها گنجانده اند. باتری ها زمانی که کاملا شارژ شده باشند 20 دقیقه امکان جارو کشیدن را برای شما محقق سازند برای پرشدن باتری چند ساعتی زمان نیاز است، این را هم بگوییم که باتری های لیتیومی تعبیه شده در جاروشارژی ناسا مدل 2019، 14.4 ولتی هستند. زمانی که قصد شارژ کردن این دستگاه را دارید وصل نمودن پایه به جریان برق کفایت می کند، زمانی که این جاروشارژی قوی در حال شارژ است چراغی چشمک زنان رؤیت می شود و درست زمانی که باتری ها پر می شوند چراغ خاموش می گردد.

از آن جا که هیچ سیمی بدان وصل نیست می توانید بدون این که از کوتاه بودن طول سیم نگران باشید یا مدام سیم را از پریز جدا کرده و به پریز نزدیکتری وصل نمایید آن را با خود به هر قسمتی هدایت کرده و جاروکشیدن را آغاز نمایید، با حذف سیم از این دستگاه جاروشارژی حمل و استفاده از آن بسیار ساده شده است. وجود دسته ای بلند امکان جارو کردن تمام قست ها را برای شما ساده کرده دیگر تمیز کردن سقف برایتان کار دشواری نخواهد بود یا نیازی نیست از صندلی یا وسایل مشابه استفاده کنید تا بتوانید کنج یک سقف را از تار عنکبوت یا گرد و غبار پاکیزه نمایید.

هر سطحی را می توانید به کمک این جارو پاکساری کنید از لامپ ها گرفته تا مبل ها، حاشیه ها، هر گوشه و کناری حتی قفسه های خاک گرفته کتاب یا پرده هایی که لایه ای غبار بر رویشان نشسته است، این قابلیت به خاطر حضور برس هایی متفاوت می باشد بنابراین از هر برس می توانید برای تمیز کردن قسمتی خاص استفاده نمایید. کلید خاموش/روشن این دستگاه اندکی متفاوت است این کلید که متحرک خوانده می شود با حرکت به سمت جلو استارت کار دستگاه را می زند همانگونه که با حرکت به عقب دستگاه را خاموش می نماید. خرید جاروشارژی ناسا الکتریک مدل 2019 مساوی است با تهیه بهترین جاروشارژی خانگی، نمونه ای که با قدرتی بالا به نحوی شایسته شما را در پاکسازی محیط پیرامونتان یاری می دهد.

مشخصات

نام جارو شارژِی ناسا الکتریک NS-2019
کد کالا 90444
رنگ سیلور
وزن تقریبی 0.0000
برند محصولات ناسا الکتریک / Nasa electric
کشور سازنده چین
مدل NS-2019
توضیح موجودی کالا N/A
فیلتر قابل شستشو ندارد
کارایی خانگی

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: جارو شارژِی ناسا الکتریک NS-2019

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.