برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

جاروبرقی آیسن مدل IE-V539-O

شناسه محصول :3550

ناموجود

1٬830٬000 تومان
۲۴ ماه شرکت آیسن

بازنگری سریع

گارانتی : ۲۴ ماه شرکت آیسن

ابعاد : 23×28×50 سانتی‌متر
وزن : 8 کیلوگرم
نوع جارو برقی : کیسه دار
قدرت موتور : 1400 -2000 وات
قابلیت جذب مایعات : ندارد
سیم جمع کن خودکار : دارد
کنترل روی دسته : ندارد
محدوده توان مصرفی : 1400 - 2000 وات
قابلیت فشرده‌سازی خاکروبه : ندارد

نقد و بررسی

جاروبرقی آیسن مدل IE-V539-O

عده ای از کارشناسان معتقدند که حضور برندهای متعدد می تواند به کیفیت و رقابت در صنعت لوازم خانگی ایران کمک کند و البته برخی نیز بر این باور هستند که کشور ایران نیز باید مانند کشورهای توسعه یافته جهان دارای چند برند ملی بوده و سایر برندها نیز به کمک این چند برند ملی بیایند. اما در این گزارش قصد داریم شمارا با لوازم خانگی آیسن ICEN آشنا کنیم.

اگر به نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران سری زده باشید احتمالا شرکت های لوازم خانگی را دیدید که پیش تر اسم آنها به گوشتان نخورده باشد. لوازم خانگی آیسن ICEN یکی از همان شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی در ایران است که در ادامه گزارش با آن آشنا خواهید شد. در حقیقت در ادامه این گزارش به جواب چند پرسش خواهید رسید. پرسش هایی نظیر لوازم خانگی آیسن ICEN ساخت کجاست؟ icen ساخت کجاست ، محصولات آیسن ساخت کجاست ، قیمت محصولات icen و نمایندگی لوازم خانگی icenبرای رسیدن به جواب این پرسش ها حتما با ادامه گزارش همراه شوید.

احتمالا پس از دیدن نام لوازم خانگی آیسن ICEN اولین پرسشی که به ذهن شما خطور خواهد کرد این است که ICEN ساخت کجاست؟ برای رسیدن به جواب این پرسش خبرنگار ال کا ایران از مدیران ارشد این شرکت در خصوص تاریخچه شرکت لوازم خانگی آیسن ICEN سوالاتی را مطرح کرد که در ادامه این گزارش، اطلاعات کاملی از این شرکت  تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی را به دست خواهید آورد.

آیسن ICEN در حقیقت فعالیت خود را بیش از 15 سال پیش آغاز کرد. این شرکت در ابتدای فعالیت خود، در بخش تولید قطعاتی مانند کابل و ریموت کنترل مشغول به کار بود. جالب است بدانید که شرکت آیسن ICEN بزرگترین و تنها تولیدکننده ریموت کنترل (شامل کلیه کنترل های دستگاه های مختلف) در ایران بود.

فعالیت شرکت آیسن ICEN در حوزه صنعت لوازم خانگی از سال 1386 آغاز شد. بر اساس اطلاعات به دست آمده از مدیران ارشد این شرکت، آیسن در ابتدای کار به واردات لوازم خانگی مشغول شد و با واردات لوازم آشپزخانه کوچک پا به عرصه رقابت در کسب سهم بازار لوازم خانگی ایران گذاشت. لوازم خانگی مانند جاروبرقی، آبمیوه گیری و سایر وسایل آشپزخانه کوچک بخشی از فعالیت این شرکت در صنعت لوازم خانگی ایران بود.

اگر در آن سال ها این پرسش مطرح می شد که icen ساخت کجاست جواب این سوال را باید در محصولات مردان سرزمین اژدها می یافتیم. گرچه این تفکر در سال های اول محصولات وارداتی به کشور ایران مطرح می شد که کالاهای چینی بی کیفیت هستند، اما در ادامه با اطلاع رسانی بیشتر مشخص شد که کشور چین نیز برندهای بسیار با کیفیتی در بخش های مختلف صنعتی دارد.

به عنوان مثال در حوزه خودرو، برند هاوال یکی از با کیفیت ترین شرکت های تولیدکننده خودرو در جهان است. همچنین در صنعت لوازم خانگی بر خلاف آنچه که باور عموم مردم است، چین شرکت های بسیار با کیفتی نیز دارد. لوازم خانگی آیسن ICEN در ابتدای واردات لوازم خانگی به ایران، محصولات خودرا از یک برند با کیفیت چینی به نام مدیا (مایدیا) تامین می کرد. همانطور که پیش تر هم به آن اشاره شد این محصولات شامل لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی برقی کوچک بود.

ر ادامه لوازم خانگی آیسن icen به واردات لوازم خانگی به صورت SKD پرداخت و پس از مونتاژ نهایی، محصولات را به بازار لوازم خانگی ایران عرضه می کرد. اگر می خواهید بدانید که واردات به صورت SKD به چه معنی است باید بگوییم که قطعات نیمه سوار شده یا قطعاتی که مونتاژ اولیه شده اند پس از ورود به کشور دوم، به صورت کامل مونتاژ و سپس با نام برند کشور دوم به بازار آن کشور ورود پیدا خواهد کرد. SKD در حقیقت مخفف کلمه ی Semi Knocked Down بوده که معنی لغوی فارسی آن قطعات نمیه کامل است.

محصولاتی که لوازم خانگی icen در آن زمان به روش SKD به بازار لوازم خانگی ایران عرضه می کرد شامل پنکه، جاروبرقی، جارو شارژی، جارو ایستاده و گیرنده دیجیتال بود.

نکته مهم در خصوص کیفیت لوازم خانگی icen این است که در آن سال ها که گیرنده دیجیتال در ایران بسیار پر طرفدار شده بود، شرکت صنام نیز از مشتریان پرو پا قرص لوازم خانگی icen بود به این معنا که لوازم خانگی آیسن مسئولیت تولید گیرنده دیجیتال برای یکی از معتبرترین شرکت های الکترونیکی ایران به نام صنام را بر عهده داشت.

مشخصات

نام جاروبرقی آیسن مدل IE-V539-O
نام انگلیسی جاروبرقی / Vacuum Cleaner
توضیح موجودی کالا N/A
توضیح گارانتی کالا ۲۴ ماه شرکت آیسن
کد ملی کالا N/A
کد کالا 3550
رنگ سفید و مشکی
مدل IE-V539-O
شناسه کالا 2901315600139
با گارانتی شرکت آیسن
مدت ضمانت 24 ماه
برند محصولات آیسن / Icen
تحت لیسانس N/A
شرکت سازنده N/A
کشور سازنده N/A
خدمات پس از فروش N/A
نوع جاروبرقی کیسه ای
نوع کیسه جاروبرقی کیسه دائمی
ظرفیت کیسه / مخزن 6 لیتر
قدرت موتور (وات) 1400 -2000 وات
ابعاد 23×28×50
وزن تقریبی 8.0000
جنس چرخ پلاستیک
کنترل روی بدنه دارد
کنترل روی دسته ندارد
نوع لوله جاروبرقی لوله تلسکوپی
جنس لوله خرطومی معمولی
تعداد فیلتر دارد
فیلتر قابل شستشو ندارد
مخزن سایکلون ندارد
قابلیت مکش مایعات ندارد
سیم جمع کن دارد
تعداد سری جاروبرقی 3 عدد - یک عدد پارویی
رتبه مصرف انرژی N/A
میزان صدای موتور (db) ---
طول سیم 6.5 متر

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: جاروبرقی آیسن مدل IE-V539-O

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.

شما ممکن است به محصول(ات) زیر نیز علاقمند باشید