برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

قهوه خردکن ناسا الکتریک مدل NS-922

شناسه محصول :93565

ناموجود

لطفا از محصولات مشابه دیدن فرمایید

بازنگری سریع

گارانتی : 18 ماه ناسا الکتریک
توان مصرفی 200 وات
در ابعاد 180*90*90 میلی متر
وزن 770 گرم
ظرفیت قهوه خردکن در حدود 60 گرم
جنس تیغه از نوع ضد زنگ و از استیل مقاوم
مجهز به سیم جمع کن
مجهز سیستم ایمنی اتوماتیک
با کلید های روشن و خاموش کردن

نقد و بررسی

قهوه خردکن ناسا الکتریک مدل NS-922

قهوه خرد کن ناسا الکتریک مدل NS-922 از جدیدترین محصولات آشپزخانه می باشد که با ظاهر شیک و مدرن طراحی شده است. این مدل از قهوه خردکن به عنوان آسیاب کن انواع قهوه کاربردی زیادی دارد و به دلیل ویژگی های خاص قابلیت استفاده گسترده ای دارد. ظاهر شیک و کیفیت متفاوت این قهوه خردکن آن را در زمره انواع پرفروش قهوه خردکن قرار می دهد.

موارد کاربردی قهوه خردکن ناسا الکتریک مدل NS-922

این نوع قهوه خردکن علاوه بر آسیاب کردن انواع مدل های مختلف قهوه قابلیت آسیاب کردن ادویه جات و مواد خوراکی خشک را نیز دارد. در نتیجه با قابلیت کاربرد وسیع در آشپزخانه منازل و همین طور آشپزخانه سایر اماکن شناختهمی

 شود. تیغه های به کار گرفته شده در ساخت این مدل از قهوه خرد کن ضد زنگ و نشکن می باشد که در افزایش طول عمر مفید دستگاه تاثیر بسزایی دارد

یکی از مهم ترین مزیت های قهوه خرد کن ناسا الکتریک مدل NS-922 نسبت به سایر مدل های مشابه در برندهای دیگر مجهز بودن دستگاه به سیستم ایمنی اتوماتیک می باشد که موجب افزایش اطمینان خاطر مصرف کنندگان هنگام استفاده از این دستگاه می گردد.
جنس بدنه باکیفیت و وجود کلید های روشن و خاموش کردن دستگاه که به زیبایی بر روی آن تعبیه شده است کاربری آن را افزایش داده است.
این مدل از قهوه خردکن امکان آسیاب کردن قهوه و مواد غذایی خشک را در اندازه دلخواه برای مصرف کنندگان فراهم می سازد و به منظور روشن شدن دستگاه برای شروع کار کافی است کلید روی بدنه را فشار دهید و تا زمانی که دانه های قهوه به اندازه دلخواه برسد دکمه را پایین نگه دارید.
از دیگر ویژگی های قهوه خرد کن ناسا الکتریک مدل NS-922 امکان جداسازی قطعات قهوه خرد کن و شستشوی آن با استفاده از ماشین ظرفشویی می باشد که موجب سهولت در کار مصرف کنندگان می گردد. جهت افزایش ایمنی بیشتر برای ساخت این مدل قهوه خردکن قفل محافظ تعبیه شده است.

مشخصات

نام قهوه خردکن ناسا الکتریک مدل NS-922
کد کالا 93565
رنگ استیل و مشکی
وزن تقریبی 0.7700
کشور سازنده چین
مدل NS-922
برند محصولات ناسا الکتریک / Nasa electric

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: قهوه خردکن ناسا الکتریک مدل NS-922

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.