برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

همزن کاسه دار ناسا الکتریک مدل NS-919

شناسه محصول :93567

ناموجود

لطفا از محصولات مشابه دیدن فرمایید

بازنگری سریع

گارانتی : 18 ماه ناسا الکتریک
توانی معادل 350 وات
بدنه از جنس کروم با روکشی از استیل
تنظیم سرعت در سه سطح مختلف
ظرفیت کاسه 2.2 لیتری
کاسه جنس استیل ضد زنگ
دارای دو سری خمیر زن از جنس استیل ضد زنگ مرغوب
تحت لیسانس آلمان
دارای چرخش کاسه

نقد و بررسی

همزن کاسه دار ناسا الکتریک مدل NS-919

با استفاده از دستگاه همزن کاسه دار ناسا الکتریک مدل NS-919 می توانید انواع کیکهای خشمزه را تهیه کنید و یک صبحانه ایده آل و سالم برای صبح روزهای تعطیلتان فراهم کنید، این دستگاه بی نظیر می تواند با صرف انرژی کمتر و در زمانی کوتاهتر خمیرهای پیراشکی تان را آماده کند و شما را به خوردن یک میان وعده عالی در روز دعوت کند تا در یک جمع خانوادگی دوستانه از لحظاتتان استفاده کنید.

این دستگاه با توانی معادل 350 وات دستگاهی کاربردی و کم مصرف برای هم زدن و مخلوط کردن انواع دسرها و مخلوط های گوناگون است که در زمانی کوتاه و به شکلی حرفه ای تمام مواد را با یکدیگر مخلوط و اثری از بریدگی در مخلوط شما باقی نخواهد گذاشت، یک مخلوط صاف و یکدست نیتجه کار این دستگاه است. بدنه این دستگاه از جنس کروم با روکشی از استیل ساخته شده و در کنار ظاهری زیبا که به دستگاه بخشیده است ، تمیز کردن و نظافت دستگاه نیز به سادگی صورت می پذیرد. بر روی بدنه این همزن خوب و خوش استیل درست در قسمت بالایی دستگاه که دسته قرار گرفته است یک عدد دکمه کشویی تعبیه شده است که از طریق آن می توانید برای تنظیم سرعت همزن در سطوح مختلف استفاده نمایید ، این تنظیمات در سه سطح کند، متوسط و سریع برای درست کردن مواد مختلف در نظر گرفته شده است .

می توانید از درجه کند دستگاه برای هم زدن مخلوط در ابتدا و انتهای کارتان و یا برای استفاده در دسرهایی که نیازمند مخلوط سازی با دور کند هستند استفاده کنید ، از دور متوسط آن برای آماده سازی مخلوط هایی که نیاز به زمان زیادتر برای مخلوط سازی دارند مانند سس مایونز و یا برخی از دسرها استفاده نمایید، با کمک دور تند دستگاه یک سفیده تخم مرغ پف کرده را برای کیک های ماست و کیکهای پوک با پف زیاد آماده کنید. این دستگاه دارای یک کاسه با ظرفیت 2.2 لیتری است که ساخته شده از جنس استیل ضد زنگ بوده و می توانید مواد غذاییتان را بدون استفاده از ظروف دیگر و با استفاده از همین ظرف آماده سازی نمائید ، وجود این کاسه باعث راحت شدن و سرعت گرفتن کار در زمان طبخ می شود و دیگر نیازی به نگه داشتن همزن در موقعیت ظرف برای استفاده از آن نیستید ، همزنهای معمولی و بدون ظرف انرژی زیادی را از شما می گیرند چرا که نیاز هست تا آنها را به طور مداوم در ظرف نگه داشته و دستتان را بچرخانید ، این موضوع مخصوصا در زمانی که مدت بیشتری برای هم زدن نیاز دارید نمود بیشتری خواهد داشت.

این دستگاه دارای دو سری همزن و دو سری خمیر زن از جنس استیل ضد زنگ مرغوب بوده و دارای قفل ایمنی داخلی می باشد و برای جدا سازی آن کافیست تا از دکمه کشویی قرار گرفته در بالای دستگاه استفاده نمائید.

مشخصات

نام همزن کاسه دار ناسا الکتریک مدل NS-919
نام انگلیسی همزن / Mixer
توضیح موجودی کالا N/A
کد کالا 93567
رنگ استیل و مشکی
ابعاد ---
وزن تقریبی 3.5000
مدت ضمانت 18 ماه
با گارانتی ناسا الکتریک
تعداد سرعت 3
ظرفیت کاسه 2.2 لیتر
برند محصولات ناسا الکتریک / Nasa electric
میزان برق مصرفی 220
میله خمیرزن دارد
نوع کارکرد دستگاه خانگی
شرکت سازنده ناسا الکتریک
کشور سازنده چین
تحت لیسانس آلمان
مدل NS-919
جنس بدنه کروم با روکشی از استیل
دکمه توربو ندارد

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: همزن کاسه دار ناسا الکتریک مدل NS-919

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.