برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

بخارشو ناسا الکتریک مدل NS-891

شناسه محصول :93540

ناموجود

لطفا از محصولات مشابه دیدن فرمایید

بازنگری سریع

گارانتی : 18 ماه
با رنگ مشکی و نقره ایی
دمای بالای بخارشو برای میکروب
از بین بردن جرم و روغن
توان 2400 وات
فشار 4/5 بار
مخزن آب با ظرفیت 2.3 لیتر
درپوش چرخشی ایمن
محفظه داخلی آن از جنس چدن
لوله تلسکوپی سه تکه
مجهز به ولوم تنظیم میزان بخار خروجی
کلید قفل کودک مجهز
سیستم هشدار دهنده میزان آب

نقد و بررسی

بخارشو ناسا الکتریک مدل NS-891

بخارشو یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در منزل است و می تواند برای تمیز کردن گوشه و کنار خانه استفاده شود.

دمای بالای بخارشو برای میکروب کشی سطوح و از بین بردن جرم و روغن ایده آل است. و از آنجایی که بخارشو به موادشوینده احتیاج ندارد هم مقرون به صرفه است، وهم آسیبی به انسان و محیط زیست وارد نمی کند. یکی از انواع بخارشویی که شرکت ناسا الکتریک طراحی کرده، مدل NS-891 با توان 2400 وات و فشار 4/5 بار است که به راحتی با قدرت بخار بالایی که دارد تمامی لکه ها، چربی ها و گرد و خاک را از سطوح کاشی دار، سطوح سرامیکی، پارکت، دیوارهای قابل شستشو، پنجره های شیشه ای، آینه، انواع پرده، فرش، موکت، سینک ظرفشویی و دستشویی و ... را بدون استفاده از هیچ گونه مواد شیمیایی پاک می نماید.

بخارشو ناسا الکتریک مدل NS-891دارای مخزن آب با ظرفیت 2.3 لیتر و درپوش چرخشی ایمن بوده و محفظه داخلی آن از جنس چدن می باشد. مزیت استفاده از فلز چدن این است که رسوب آب را بسیار کم می کند و در نتیجه لوله جرم نمی گیرد. از خواص دیگر چدن سرعت بالا در گرم شدن و نگه دارنده گرما برای زمان طولانی است. این امر باعث کاهش مصرف برق و کم شدن فشار بر موتور و افزایش طول عمر دستگاه می شود. برای تمیز کردن سطوح مرتفع همچون دیوار و پنجره می توان با استفاده از لوله تلسکوپی سه تکه، ارتفاع دسته بخارشو را افزایش داد.

این دستگاه با بهره مندی از سری های مختلفی مانند برس کف، برس مخصوص شیشه، برس مخصوص پارچه، برس گرد و ... به شما این امکان را می دهد که کلیه ی سطوح و اشیاء را پاکیزه و میکروب زدایی کنید. سری نازل 45 درجه و برس گرد جهت تمیز نمودن سطوحی که دسترسی به آن آسان نمی باشد همانند درزها و شکاف ها و گوشه ها و پشت پنجره ها را به خوبی پاکیزه می کند. از برس مخصوص پارچه برای تمیز کردن پرده و فرش و موکت می توانید استفاده کنید. همچنین با استفاده از سری مخصوص شیشه می توانید جهت تمیز نمودن سطوحی مانند پنجره، آینه، سرامیک و سنگ استفاده کرده و آنها را براق نمائید. بخارشو ناسا الکتریک مدل NS-891مجهز به ولوم تنظیم میزان بخار خروجی می باشد که بر روی بدنه تعبیه شده است. با این قابلیت دستگاه می توانید میزان شدت خروج بخار را بر حسب سطح مورد نظر و میزان آلودگی آن، کم و زیاد نمایید.

مشخصات

نام بخارشو ناسا الکتریک مدل NS-891
توضیح موجودی کالا N/A
کد کالا 93540
رنگ مشکی
برند محصولات ناسا الکتریک / Nasa electric
وزن تقریبی 2.0000
کشور سازنده چین
مدل NS-891
فشار بخار آب 4.5 بار
ظرفیت 2.3 لیتر

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: بخارشو ناسا الکتریک مدل NS-891

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.