برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

کتری و قوری رو گازی ناسا الکتریک مدل NS-520

شناسه محصول :93575

ناموجود

لطفا از محصولات مشابه دیدن فرمایید

بازنگری سریع

گارانتی : 18 ماه ناسا الکتریک
طراحی و دیزاین تحت لیسانس آلمان

کشور تولید کننده: ترکیه

ظرفیت کتری: 6 لیتر

ظرفیت قوری: 1 لیتر

جنس بدنه کتری: ترکیبی از استیل مات و براق

دارای کف کپسولی از جنس مغزی آلومینیوم

جنس بدنه قوری: سرامیک نسوز

نقد و بررسی

کتری و قوری رو گازی ناسا الکتریک مدل NS-520

کتری روگازی 6 لیتر ناسا الکتریک مدل NS-520  یک نوع کتری مرغوب با طراحی زیبای بدنه و جنس مناسب قوری طراحی شده است. این کتری روگازی با کاربرد مناسب جهت استفاده در انواع آشپزخانه پرکارد است و به دلیل زیبایی ظاهری قابل استفاده در آشپزخانه های مدرن نیز می باشد.
کتری روگازی ناسا الکتریک مدل NS-520 یکی از جدیدترین محصولات کتری و قوری کشور ترکیه می باشد که مطابق با تکنولوژی پیشرفته کشورهای اروپایی با طراحی شیک و متفاوت به تولید می رسد. این نوع کتری جایگزین مناسبی برای انواع سماور می باشد.
در ساختار کتری ناسا الکتریک مدل NS-520 از دو نوع استیل مات و براق که دارای دوام و کیفیت بالا می باشد استفاده شده است. جنس بدنه به حدی مرغوب است که در برابر حرارت دارای رنگ ثابت می باشد و تغییر رنگ نمی دهد و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد.
 

ویژگی های کتری روگازی 6 لیتر ناسا الکتریک مدل NS-520 

دسته کتری ناسا الکتریک مدل NS-520 علاوه بر زیبایی ظاهری که به کتری بخشیده است بسیار محکم طراحی شده است و مهم ترین مزیت آن امکان جابه جایی راحت تر کتری به هنگام داغ شدن آن می باشد. دسته این محصول شیک با ترکیب استیل و پلاستیک نسوز ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر گرما و حرارت دارد و تغییر رنگ نمی دهد. 
شیر کتری ناسا الکتریک مدل NS-520 که به صورت خمیده طراحی شده بر روی لبه گاز قرار گرفته و موجب سهولت ریختن آب جوش آمده درون کتری می گردد. شیر این محصول با استفاده از ترکیب استیل و پلاستیک نسوز طراحی شده است که قسمت پلاستیکی در برابر حرارت مقاوم می باشد و داغ نمی شود. در نتیجه هنگام استفاده از آن از آسیب رسیدن به دست پیشگیری می شود. 
 

مدل کتری روگازی 6 لیتر ناسا الکتریک مدل NS-520 

مهم ترین ویژگی کتری ناسا الکتریک مدل NS-520 داشتن کف کپسولی از جنس مغزی آلمینیوم می باشد که حرارت درون کتری را به صورت یکنواخت درون آن پخش می کند و موجب سریع تر جوش آمدن آب کتری می گردد. 
دهانه کتری ناسا الکتریک مدل NS-520 با اندازه ای ایده آل طراحی شده است که امکان پر کردن آب را در مدت زمانی کوتاه فراهم می سازد. روی دهانه کتری با استفاده از درپوش فنردار که کارآیی گسترده ای دارد پوشانده می شود. 
زمانی که قوری بر روی کتری قرار نگرفته باشد درپوش فنر دار از خروج بخار اضافی کتری و تبخیر شدن آب درون آن پیشگیری می کند. با قرار دادن قوری بر روی درپوش فنردار قوری در مدت زمانی کوتاه گرم می شود و چای خوش رنگ و بو را برای نوشیدن آماده می کند. 
 

بهترین مدل کتری روگازی ناسا الکتریک

جنس قوری مناسب برای کتری گازی در مدل های مختلف برند ناسا از نوع سرامیک نسوز می باشد. در مدل های مختلف طراحی روی قوری متفاوت از دیگری است و در مدل 512 قوری با رنگ سفید طراحی شده و با خطوط نقره ای رنگ تزیین شده است. 
قوری این محصول با ظرفیت 1 لیتر به تولید می رسد. کتری ناسا الکتریک مدل NS-520 همانند کتری ناسا الکتریک مدل NS-512 و کتری ناسا الکتریک مدل NS-519 با ظرفیت 6 لیتر طراحی شده است که مناسب برای استفاده در آشپزخانه های کوچک و بزرگ می باشد.
بهترین مدل های کتری قوری ناسا الکتریک از جنس بدنه با طراحی متفاوت و استیل مرغوب تهیه شده اند تا در برابر استفاده مدام مقاومت بالایی داشته و زیبایی و کیفیت خود را تا حد ممکن حفظ کنند.
تنوع در مدل های کتری و قوری ناسا الکتریک امکان انتخاب نوع مناسب را برای مشتریان فراهم می کند.
 

انواع کتری روگازی

در برند ناسا الکتریک می توان مدل های مختلف طراحی شده با دیزاین متنوع از کتری و ست قوری مربوط به آن را مشاهده نمود. اغلب در مدل های ناسا الکتریک کتری ها از نوع استیل هستند و قوری از نوع سرامیکی می باشند.
حجم متفاوت کتری در حدود 5 و 6 لیتر امکان استفاده مناسب از این محصول را برای خانواده های پر جمعیت امکان پذیر می سازد. نوع مرغوب از کتری قوری های ناسا الکتریک با طراحی ایده آل برای استفاده در آشپزخانه های امروزی کابردی مطلوب تر دارند و با قیمت مناسبی عرضه می شوند.

مشخصات

نام کتری و قوری رو گازی ناسا الکتریک مدل NS-520
توضیح موجودی کالا N/A
کد کالا 93575
رنگ استیل
وزن تقریبی 0.0000
کشور سازنده چین
مدل NS-520
برند محصولات ناسا الکتریک / Nasa electric

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: کتری و قوری رو گازی ناسا الکتریک مدل NS-520

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.