برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-313

شناسه محصول :93564

ناموجود

لطفا از محصولات مشابه دیدن فرمایید

بازنگری سریع

گارانتی : 18 ماه ناسا الکتریک
دارای موتور قدرتمند 3000 وات
جنس استیل ضد زنگ مقاوم در برابر ضربه
کم صدا
قابلیت تغییر نحو چرخ کردن بین سه حالت ریز - متوسط و درشت
برای چرخ کردن گوشت قرمز ، ماهی و سبزیجات
مجهز به پایه های ضد لغزش بوده

نقد و بررسی

چرخ گوشت ناسا الکتریک مدل NS-313

چرخ گوشت ناسا الکتریک مدل313 NS-با ترکیب آلومینیوم و استیل شفاف به نمونه ای با طراحی منحصر به فرد بدل شده است. این چرخ گوشت که زیبایی و قدرت را یکجا دارد به عنوان نمونه ای 1800 واتی قادر است انواع مواد غذایی را به سهولتچرخ نماید. موتور چرخ گوشت 313 ناسا از نوع AC می باشد،  بسیار قوی است و فرآیند چرخ کردن گوشت ها را در حداقل صدا انجام می دهد. محور این دستگاه از جنس آلومینیوم فشرده بوده درحالی که شبکه هایش از جنس استیل هستند، شبکه هایی که امکان چرخ کردن انواع گوشت را در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ میسر می سازند.

جنس بدنه چرخ گوشت ناسا الکتریک مدل 313 از استیل آنودایزه می باشد و مقاوم در برابر ضربه. وجود حاشیه ای مشکی رنگ چرخ گوشتی زیبا و شیک را رقم زده است، لوله ناودانی از دیگر قسمت هایی است که از استیل ضدزنگ تولید شده و به راحتی می توان آن را در صورت نیاز از دستگاه جدا کرده و مجددا سر جایش قرار داد. وجود دکمه هایی که بر روی این چرخگوشت خانگی تعبیه شده اند امکان تغییر سرعت، خاموش/روشن کردن دستگاه و دور معکوس چرخ گوشت را میسر می سازند. فشردن دکمه دور معکوس (REVERSE) به هنگام قفل شدن دستگاه موجب می شود قدرت چرخ گوشت به حالت قبل برگردد، دقت داشته باشید که این کلید را به هیچ عنوان نباید در زمانی که دستگاه متوقف نشده و مشکلی برایش پیش نیامده فشار داد. سینی نگهدارنده نیز از جنس استیل است، محلی برای قرار دادن موادغذایی و قطعه ای که چرخ کردن را برای شما آسان می کند.

این قسمت و دیگر لوازم جانبی چرخ گوشت ناسا را به سهولت می توانید از دستگاه جدا کرده و پس از شستن مجددا بر سر جایش بگذارید این طور بگوییم که جدا کردن قطعات چرخ گوشت ناسا 313 امری است راحت، بار ها می توانید هر قطعه را بیرون بیاورید، تمیز کنید و دوباره استفاده نمایید. پایه های ضدلغزش همچون دیگر انواع چرخ گوشت ناسا الکتریک در این نمونه هم به چشم می خورد بنابراین بدون نگران بودن از سر خوردن ناگهانی این چرخ گوشت می توانید از آن استفاده کنید. این چرخ گوشت در برابر نوسانات برق کاملا ایمن است و در چنین مواقعی اتوماتیک خاموش می شود، اگر استفاده زیاد شما از دستگاه داغ شدن آن را به دنبال داشته باشد به واسطه وجود محافظ چرخ گوشت شاهد خاموش شدن اتوماتیک ناسا الکتریکمدل 313 خواهید بود. مدل 313 چرخ گوشتی با چرخ دنده فلزی است، حتی جعبه ای که در این دستگاه تعبیه شده است هم از جنس فلز می باشد. برحسب نوع و میزان گوشت سرعت در 8 درجه قابل تنظیم است.

نحوه استفاده از این چرخ گوشت قوی اثری شایان بر طول عمر دستگاه دارد، سعی کنید به هیچ عنوان از گوشت های یخ زده استفاده نکنید، چرخ کردن غضروف و استخوان از قدرت چرخ گوشت کم می کنند، به علاوه بهتر است گوشت ها را به قطعات کوچکتر برش زده سپس درون دستگاه قرار دهید. به همراه چرخ گوشت ناسا الکتریک مدل 313 یک فشار دهنده عرضه می شود، حتما از آن استفاده کنید و گوشت های داخل سینی را به خوبی درون دستگاه هل دهید. می توانید گوشت ها را بیش از یکبار چرخ کنید تا نهایتا آنچیزی شود که دوست دارید. سری سوسیس ساز و کباب ساز و وردنه و کبه  ساز از دیگر امکانات این دستگاه می باشد. گوشتی که در قسمت پشتی محفظه برش گیر کرده است را می توانید با فشار دادن تکه ای نان به داخل محفظه جدا سازید.

بهتر است پس از هربار استفاده از چرخ گوشت تمام قطعاتی که در تماس با مواد غذایی بوده اند را با آب گرم و مایع به خوبی بشویید و مجددا بکار بگیرید. استفاده از آب داغ شما را سریع تر به خواسته تان می رساند و قطعاتی تمیز را تحویل می دهد. فراموش نکنید که پس از شستن قطعات چرخ گوشت آن ها را به خوبی خشک کنید. قسمت برش و صفحه های فلزی را می توانید با برخی روغن های گیاهی هم چرب کنید. چرخ گوشت ناسا الکتریک مدل 313 2000 گرم گوشت را در 3 دقیقه چرخ می کند بنابراین نمونه ای است قوی برای آن ها که دوست داند کارشان را سریع انجام دهند.
چرخ گوشت ناسا الکتریک مدل 313 NS-با یک طراحی زیبا و خاص زیبایی آشپرخانه های شما را چند برابر می کند و به لحاظ قیمت و کیفیت از بهترین و مناسب ترین قیمت های برخوردار است.

 

مشخصات

نام چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-313
نام انگلیسی چرخ گوشت / Meat Grinder
توضیح موجودی کالا N/A
کد کالا 93564
مدل NS-313
با گارانتی ناسا الکتریک
مدت ضمانت 18ماهه
برند محصولات ناسا الکتریک / Nasa electric
تحت لیسانس آلمان
کشور سازنده چین
شرکت سازنده ناسا الکتریک
رنگ استیل
ابعاد ---
وزن تقریبی 3.5000
توان (وات) 1800
نوع کارکرد دستگاه خانگی
میزان برق مصرفی 220
تعداد دور موتور 1
تعداد سری خروجی 1
عملکرد معکوس ---

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-313

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.