برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

آون توستر ناسا الکتریک مدل NS-2040

شناسه محصول :93579

ناموجود

لطفا از محصولات مشابه دیدن فرمایید

بازنگری سریع

گارانتی : 18 ماه ناسا الکتریک
40 لیتر
جنس بدنه
آلومینیوم
صفحه نمایش دیجیتال : ندارد
چراغ داخلی : دارد
مشخصات فنی
توان مصرفی
2100 وات
قابلیت تنظیم درجه حرارت : دارد
تایمر : دارد
جوجه گردان : دارد
سایر مشخصات
سایر ویژگی ها
درب دوجداره از جنس شیشه پیرکس مقاوم در برابر ضربه و حرارت - دارای کانوکشن ( Convection) - دارای سینی - دارای سیخ جوجه گردان- دارای 6 برنامه مختلف جهت پخت

نقد و بررسی

آون توستر   ناسا الکتریکی مدل NS-2040

2100 وات توان مصرفی آون توستر ناسا الکتریک مدل NS-2040  می باشد، توستری کاربردی برای گریل، برشته کردن و پخت غذا های خوشمزه.

این آون توستر آشپرخانه بدنه ای از جنس آلومنیویم دارد و شیشه دوجداره آون توستر ناسا الکتریک مدل 2040 از جنس پیرکس است که آن را به نمونه ای مقاوم در برابر افزایش دما بدل کرده و امکان شکستگی و ترک برداشتنش را با اوج گرفتن دما به حداقل رسانده است. ظرفیت این محفظه در حد 40 لیتر است و شما می توانید انواع مواد غذایی از گوشت و ماهی گرفته تا پیتزا و شیرینی های مختلف را به کمک قفسه سیمی گریل کرده و لذیذترین غذا ها را تدارک ببینید. جوجه گردان و سینی منحصر به فرد از دیگر لوازم جانبی توستر ناسا مدل 2040 می باشند. با وجود جوجه گردان تمام غذا های گوشتی از ماهی گرفته تا مرغ را می شود کباب کرد و در کنار بهترین های زندگی نوش جان نمود. می توانید مواد غذایی و سبزیجات را بر روی شبکه گریل قرار داده و به این نحو کباب کردن را انجام داد. اگر غذا را درون سینی پخت قرار دهید به خوبی آن را تست (toast) و برشته خواهید کرد.

کانوکشن همان قسمتی است که سبب می شود هوای داغ به شیوه ای بهتر درون دستگاه آون توستر به جریان در بیاید و پخت غذا سریع تر و یکنواخت تر اتفاق بیفتد. زمانی که درب آون توستر ناسا الکتریک را باز می کنید دو المنت را در بالا و دو المنت را در پایین و در مجموع چهار المنت حرارتی را مشاهده خواهید کرد، المنت هایی که از جنس استیل هستند. از آن جا که درب توستر شیشه ای است و درون این دستگاه چراغی تعبیه شده شما از خارج هم می توانید مراحل پخت غذا را نظاره گر باشید. این درب تا 90 درجه باز می شود بنابراین به سادگی می توانید درب را باز کرده و غذا را به سهولت از دستگاه آون توستر خارج نمایید. سه ولوم چرخشی بر روی کنترل پنل توستر آشپزخانه ناسا مدل 2040 قرار دارد، یکی از آن ها برای تنظیم دما بین 100 تا 250 درجه سانتی گراد است که می بایست در جهت عقربه های ساعت چرخانده شود، بدیهی است که هر غذایی برحسب نوع و مقدارش دمایی خاصی را می طلبد. دیگر ولوم چرخشی برای انتخاب وضعیت المنت ها و جوجه گردان است، دست شما برای انتخاب 6 وضعیت باز است. می توانید تنها المنت پایین را انتخاب کنید، المنت بالا و پایین را برگزنید، ولوم را بر روی المنت بالا و چرخ گردان قرار دهید، آن را بر روی وضعیت المنت بالا، پایین و عملکرد خنک کننده بگذارید، المنت بالا و کانوکشن یا چرخ گردان و کانوکشن انتخاب شما باشد. این را اضافه کنیم که چراغ نمایشگر جلویی عملکرد درست المنت های گرمایشی را یادآور می شود بنابراین شما با نگاه کردن به این چراغ متوجه خواهید شد که المنت ها در حال کار کردن هستند یا خیر. سومین ولوم آون توستر ناسا الکتریک مدل 2040 هم زمان پخت را نشان می دهد. زمانی که تایم پخت تمام می شود زنگی به گوش می رسد تا متوجه شوید غذا آماده مصرف است و چراغ نمایشگری که بر روی پنل این آون توستر خارجی قرار دارد به صورت اتوماتیک خاموش می گردد هرچند خودتان هم می توانید دستگاه را خاموش کنید.

مشخصات

نام آون توستر ناسا الکتریک مدل NS-2040
توضیح موجودی کالا N/A
کد کالا 93579
رنگ مشکی
برند محصولات ناسا الکتریک / Nasa electric
وزن تقریبی N/A
کشور سازنده چین
مدل NS-2040
جنس بدنه المینیوم
ظرفیت 40 لیتر
درجه حرارت تنظیم دما بین 100 تا 250 درجه سانتی گراد
تعداد جوجه گردون 1
کانوکشن دارد
صفحه نمایش N/A
قفسه N/A
چراغ داخلی N/A
قابلیت تنظیم حرارت N/A
زمانسنج ( timer ) N/A
توان (وات) N/A

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: آون توستر ناسا الکتریک مدل NS-2040

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.