برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

چرخ خیاطی ناسا الکتریک NS-9812

شناسه محصول :90491

ناموجود

لطفا از محصولات مشابه دیدن فرمایید

بازنگری سریع

گارانتی : 18 ماه ناسا الکتریک

چرخ خیاطی ناسا الکتریک NS-9812 تعداد حاشیه دوزی 19 طرح عرض گلدوزی 5 میلی متر حرکت جادکمه 4 زمانه دارای درب جعبه و سوزن نخ کن اتومات سیستم قاب ماکو نیم دور تمام فلز دارای سیستم فشار پایه برای ضخامت پارچه های متفاوت دارای قابلیت دوخت ساده ، گلدوزی ، تکه دوزی ، زیپ دوزی، دکمه دوزی ، لبه دوزی ، جا دکمه دارای بدنه ی تمام فلز و بازوی آزاد متحرک (دور آستین)

نقد و بررسی

چرخ خیاطی 19 طرح ناسا الکتریک NS-9812

چرخ خیاطی 19 طرح همراه با درب جعبه و سوزن نخ کن ناسا الکتریک NS-9812

چرخ خیاطی ابزاری پرکاربرد در خانه ی خانم‌های کدبانو ست، دستگاهی که وابستگی شما را به خیاطی های بیرون از خانه کم خواهد کرد، نیازی نیست دوختن درزهای شلوارهای پاره شده یا دوخت پاچه های شلواری خودتان را به بیرون از خانه بسپارید و زمان زیادی برای آن صرف کنید، دوخت لباس‌های نوزادی و یا لباس‌های کودکانتان مطمئناً شادی و لذت وصف ناپدیری به شما خواهد داد زمانی که لباس‌های دوخت دست خودتان را به کودکانتان بپوشانید.

چرخ خیاطی ناسا 9812 یک چرخ خیاطی زیبا با قابلیت دوخت 19 طرح متنوع و همچنین توانایی گلدوزی با عرض 5 میلی متر می باشد، جنس بدنه آن تمام فلز بوده و استحکام بالایی دارد. سیستم قاب ماکوی آن به شکل نیم دور تمام فلز بوده و دارای سیستم فشار پایه است تا به کمک آن با تنظیمات انواع پارچه ای ضخیم و نازک را بدون چروک و به شکل یکنواخت چرخ کنید. می توانید تکه دوزی هایتان را به چرخ خیاطی ناسا الکتریک مدل NS-9812 بسپارید و با رومیزی‌های چهل تکه زیباترین تزئینات خانه تان را طراحی کنید، توانایی گلدوزی در طرح های مختلف نیز از جمله کارهایی است که این چرخ خیاطی برای شما انجام خواهد داد. دوخت زیپ نیز از آن دسته کارهایی است که انرژی زیادی را از شما خواهد گرفت، این چرخ می تواند با امکان زیپ دوزی کارتان را ساده تر کند.

مشخصات

نام چرخ خیاطی ناسا الکتریک NS-9812
توضیح موجودی کالا N/A
کد کالا 90491
رنگ سفید
وزن تقریبی 0.0000
کشور سازنده چین
مدل NS-9812
برند محصولات ناسا الکتریک / Nasa electric

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: چرخ خیاطی ناسا الکتریک NS-9812

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.