برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

تلویزیون ال ای دی 55 اینج هوشمند تی سی ال مدل 55P615

شناسه محصول :94009

ناموجود

15٬000٬000 تومان
محصولات تی سی ال با گارانتی 36 ماهه شرکت مادیران می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت مادیران با خدمات پس از فروش (82266) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند و زمان نصب 1.5 میلیون کارت هدیه دریافت کنید

بازنگری سریع

گارانتی : 24 ماه مادیران
وضوح تصویر بسیار بالا (Ultra HD (3840x2160
مجهز به USB) HDR10)
تلویزیون هوشمند
8 گیگا بایت حافظه داخلی
دارای تیونر دیجیتال داخلی DVB-T2
دارای سیستم صوتی Dolby
بدنه بسیار باریك 37.7 میلیمتر
مجهز به Bluetooth 4
قابلیت اتصال به LAN , WIF , DLNA

نقد و بررسی

تلویزیون 55 اینج هوشمند تی سی ال مدل 55P615 

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55P615 سایز 55 اینچ از محصولات باکیفیت و به روز برند تی ‌سی ال است که وضوح تصویر بسیار بالایی داشته (ULTRA HD 4K (3840x2160 و به فناوری HDR10 مجهز شده است.سیستم عامل این تلویزیون اندروید 9 است به همین دلیل می‌توانید از ویژگی‌های این سیستم عامل و هوشمند بودن آن بهره ببرید. لازم نیست نگران عدم وجود حافظه یا کم بودن آن در این محصول باشید، 16 گیگابایت حافظه داخلی در این مدل از تلویزیون‌های تی‌سی‌ال امکانات زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی (PVR) و تجهیز محصول به ماشین زمان (Time Shift) اشاره کرد. این دو قابلیت باعث می‌شوند که شما هیچ یک از برنامه‌های دلخواه خود را از دست ندهید و بتوانید زمانی که بیرون از خانه هستید برنامه‌ها را در زمان پخششان ذخیره کرده و در فرصتی مناسب تماشا کنید. این تلویزیون جهت اتصال ساندبار و اسپیکر مناسب به بلوتوث مجهز شده است. توسط سه درگاه HDMI و دو درگاه USB می‌توانید کنسول بازی، فلش، هارد دیسک و دیگر اقلام را به تلویزیون متصل کنید. جشنواره تی سی ال شامل 15,000,000 ریال تخفیف خواهد بود.

بررسی تخصصی

حداقل فاصله از تلویزیون 4k

حداقل فاصله توصیه شده برای مشاهده تلویزیون 4K می‌تواند به 1.4 برابر اندازه صفحه عمودی تلویزیون برسد. با مشاهده این فاصله، پیکسل های جداگانه را نمی‌توان با چشم تشخیص داد. کاربر با قرار گرفتن در این فاصله می‌تواند از بهترین کیفیت تلویزیون لذت ببرد بدون اینکه بتواند پیکسلهای تلویزیون را مشاهده کند. برای مثال فاصله عمودی صفحه نمایش یک تلویزیون 65 اینچی برابر با “32 است که این عدد را در 1.5 ضرب می‌کنیم به عدد 49 اینچ می‌رسیم که اگر آنرا به متر تبدیل کنیم عدد 1.2 متر می‌شود که نمایانگر حداقل فاصله از یک تلویزیون 65 اینچی با رزولوشن 4k است، که طبق نمودار مثلا برای یک تلویزیون 65 اینچ 4k بین بازه 1.2 – 2.5 متر  یک بازه مناسب برای تماشای تلویزیون است.

حداقل فاصله از تلویزیون FULL HD

برای مثال طبق آمار این نمودار، حداقل و حداکثر فاصله شخص از تلویزیون Full HD با سایز 60 اینچ به ترتیب 2.3 و 3.6 متر است. البته این ارقام بدین معنی نیست که اگر در فاصله 2 متری این تلویزیون قرار بگیرید، قادر به دیدن پیکسلهای آن خواهید بود. توجیه این ارقام به این صورت است که اگر شما در فاصله 2 متری این تلویزیون قرار بگیرید، ذهن شما قادر به تمرکز کامل بر روی ابعاد تلویزیون نخواهد داشت و در نتیجه تصویر در نظرتان واقعی جلوه نمی‌کند. ناگفته نماند بهترین فاصله ممکن با فرض اینکه به صورت مستقیم (بدون زاویه) به تلویزیون نگاه کنیم، همان حداقل فاصله نسبت ابعاد تلویزیون است. پر واضح است اگر از زوایای مختلف به تلویزیون نگاه کنید، این فاصله باید کمتر شود. بدین معنی که اگر با زاویه 45 درجه نسبت به حالت مستقیم به تلویزیون Full HD با سایز 60 اینچ نگاه کنیم، بهترین فاصله ممکن از 2.3 متر کمتر خواهد بود (مثلا 2 متر). 

بررسی کلی

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 50P615 از جدیدترین مدل های تلویزیون های هوشمند تی سی ال با امکانات بسیار ویژه می باشد. کیفیت تصویر تلویزیون 50P615 تی سی ال (4K (ULTRA HD است و تصاویر را با وضوح بسیار بالا و شفافیت خیره کننده ای نشان می دهد. اطلاعات تصاویر دریافتی توسط تلویزیون های دارای این تکنولوژی 8 مگاپیکسل یعنی 4 برابر تلویزیون های FULL HD است.  این مدل تلویزیون دارای 2 درگاه USB و 3 درگاه HDMI است که می توانید فلش مموری یا هارد اکسترنال و همچنین سایر دستگاه های صوتی و تصویری را به این دستگاه متصل کنید. این محصول، به گیرنده‌ دیجیتال قوی داخلی DVB-T2 مجهز است که می‌تواند تمامی شبکه‌های دیجیتالی HD و SD را دریافت و پخش کند و این امر باعث می‌شود تا دیگر به دستگاه جداگانه نیازی نباشد.   از دیگر امکانات خوب تلویزیون TCL میتوان به فناوری HDR 10 اشاره کرد. HDR باعث می شود غنای رنگ در قسمت های روشن تر و تاریک تر صفحه نمایش افزایش پیدا کند، بنابراین کیفیت رنگ های مشاهده شده بالا می رود و تصاویر واقعی تر و طبیعی تر دیده خواهد شد. این تلویزیون هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید 9 بوده و دارای پردازنده 4 هسته ای است. 16 گیگابایت ظرفیت حافظه داخلی و 1.5 گیگابایت حافظه ROM آن است.

مشخصات

نام تلویزیون ال ای دی 55 اینج هوشمند تی سی ال مدل 55P615
نام انگلیسی تلویزیون / TV
توضیح موجودی کالا N/A
توضیح گارانتی کالا محصولات تی سی ال با گارانتی 36 ماهه شرکت مادیران می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت مادیران با خدمات پس از فروش (82266) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند و زمان نصب 1.5 میلیون کارت هدیه دریافت کنید
کد ملی کالا N/A
کد کالا 94009
رنگ مشکی و نقره ای
مدل 55P615
شناسه کالا N/A
اندازه صفحه(اینچ) 55
اندازه صفحه نمایش تلویزیون 55 اینچ
نوع صفحه نمایش تخت
تلویزیون هوشمند (smart) دارد
سیستم عامل N/A
پردازنده تک هسته ایی
حافظه N/A
برند محصولات تی سی ال / TCL
شرکت سازنده مادیران
کشور سازنده ایران
تحت لیسانس ال جی
با گارانتی مادیران
مدت ضمانت 18 ماه
فناوری صفحه نمایش OLED
نمایش سه بعدی ندارد
فناوری کوآنتوم ندارد
قابلیت اتصال به دیوار دارد
وزن تقریبی 12.2000
وزن تقریبی با پایه (کیلوگرم) 12.4
ابعاد تلویزیون (cm ) N/A
ابعاد تلویزیون با پایه ( cm) 26.9 × 69.5 × 111.3
نوع پایه 3.7 × 64.2 × 111.3
کیفیت صفحه نمایش ULTRA HD- 4K
رزولوشن تصویر 3840x2160
تصویر در تصویر ندارد
رنگ مشکی عمیق دارد
تنظیم نقطه نور دارد
بیشترین میزان روشنایی دارد
قفل کودک دارد
قابلیت ارتقا ندارد
انعکاس هوشمند (قابلیت اتصال به تلفن همراه) دارد
توان خروجی (وات) 16 وات
حالت ورزشی دارد
صدای دالبی دارد
حالت صدای فراگیر surround دارد
اتصال به wifi دارد
انعکاس صدای هوشمند ( HI-FI) دارد
بلوتوث ندارد
تعداد پورت USB 2
تعداد ورودی HDMI 3
ورودی و خروجی LAN دارد
جک هدفون دارد
رابط کامپوننت دارد
رابط کامپوزیت دارد
ورودی کابل RF دارد
خروجی صدای دیجیتال_Optical دارد
کنترل تلویزیون کنترل ساده
کنترل تلویزیون با حرکت دست ندارد
گیرنده دیجیتال (STB) دارد
بازی دارد

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: تلویزیون ال ای دی 55 اینج هوشمند تی سی ال مدل 55P615

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.