برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

تلويزيون 32 اینچ فیلیپس مدل Philips 32PHT5583

شناسه محصول :1970

ناموجود

5٬000٬000 تومان
فروش ویژه با قیمت مصوب
محصولات فیلیپس با گارانتی ۱۸ ماهه شکوفا الکتریک سرویس می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت شکوفا الکتریک سرویس با شماره (2865) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند

بازنگری سریع

گارانتی : 18 ماه شکوفا الکتریک

حالت نمایشی : HD
رزولوشن تصویر : 1366*768
دارای گیرنده دیجیتال داخلی
وزن : 3.9 کیلوگرم
ابعاد : 7.6 × 43.5 × 73.1 سانتی متر

نقد و بررسی

تلویزیون همواره یکی از اساسی ترین و محبوب ترین کالای خانگی در حوزه لوازم برقی بوده است که از زمان تولید اولیه تا کنون مورد تحولات شگرف و زیادی شده است که امروزه با نوین ترین و جدیدترین تکنولوژهای روز دنیای دیجیتال تهیه و تولید می شوند.

شرکت فیلیپس از جمله برندهای مطرح در حوزه تولید لوازم خانگی به حساب می آید که توانسته در دنیای دیجیتال قدم گذاشته و به ساخت تلویزیون های به روز با بهره گیری از فناوری های محبوب و مدرن بپردازد.

برند فیلیپس متعلق به کشور زیبای هلند می باشد که در طی سالیان اخیر فعالیت خود را با شرکت های تولیدی ایرانی آغاز کرده و نتایج خوبی را کسب کرده است.

شکوفا الکتریک نماینده رسمی برند فیلیپس در ایران با در نظر داشتن استاندارهای ساخت فیلیپس ، در حال توسعه بخش تولیدی خود در خصوص همکاری با این برند معروف می باشد که تلویزیون های آن ها را با تخصص و هنر مهندسان ایرانی تولید و به بازار لوازم خانگی عرضه می دارد.

یکی از محصولات تولیدی این همکاری ارزشمند تلويزيون فیلیپس مدل 32PHT5583 می باشد که دارای ویژگی های خاصی می باشد که در ادامه به شرح آن می پردازیم.

مشخصات فنی تلويزيون فیلیپس مدل PHT400232

تلویزیون 32 اینچی فیلیپس سری 4000 مناسب برای محیط های نسبتا کوچک طراحی شده است که در مکان هایی همچون مغازه ها ، آرایشگاه ، سیستم مانیتورینگ شرکت ها و... مورد استفاده قرار می گیرد.

کیفیت تصویر یکی از مهمترین معیارهای انتخاب کالای برقی دیجیتالی به شمار می آید که در انواع مختلف بنابر خاسته شرکت سازنده و همچنین تقاضای مصرف کنندگان متغیر می باشد.

در تلویزیون 32 سری 4000 فیلیپس از حالت نمایشی HD استفاده شده است که تصاویر را به بهترین حالت ممکن برای شما به نمایش می گذارد. دراین حالت نمایش تصویر شما شاهد تصاویری با درخشندگی و شفافیت مناسب خواهید بود. تصاویری طبیعی و با کیفیت رزولوشن 1366*768 پیکسل که سبب می شود تا شما تصاویر چشم نواز و زیبایی را مشاهده کنید.

همچنین این تلویزیون در مقایسه با نمونه های مشابه خود دارای توان خروجی صدای مناسب یعنی 12 وات می باشد که این صدای رسا توسط دو عدد بلندگوی 6 واتی در تلویزیون ارائه می شود تا شما بتوانید صدایی رسا و با کیفیت را از این محصول انتظار داشته باشید.

تکنولوژی صفحه نمایش در این تلویزیون LED میباشد، در واقع این نوع حالت نمایشی همان حالت LCD می باشد.با این تفاوت که در حالت نمایشی ال سی دی از کریستال مایع جهت نمایش تصاویر استفاده شده ولی در حالت ال ای دی از لامپ های LED استفاده شده که در هر دو حالت تصاویر را به وسیله پیکسل های کوچک به هم چسبیده نمایش می دهد که به خلق تصاویر با کیفیت و شفافی می انجامد.

درگاه های ارتباطی در تلویزیون 32 اینچی فیلیپس

همواره اتصالات دستگاه به هم جز موارد مهم و اساسی به شمار رفته است که در تلویزیون 2 اینچی فیلیپس شما یک درگاه USB و درگاه HDMI دراختیار خواهید داشت که می توانید به صورت همزمان و یا مجزا از این درگاه ها و اتصالات استفاده کنید.

حافظه USB مناسب برای اتصال حافظه فلش مموری و موارد این چنین می باشد که شما می توانید از طریق این درگاه از محتویات آن در تلویزیون استفاده نمائید.

توسط درگاه های HDMI در این تلویزیون نیز می توان از دستگاه ها و حافظه هایی با این ورودی استفاده مناسب را برد و از محتویات چند رسانه ای آن به طور کامل استفاده نمود.

در گذشته جهت دریافت کانال های تلویزیونی با کیفیت مناسب از دستگاه گیرنده دیجیتال به صورت جداگانه استفاده می کردند که همین امر هزینه های اضافی برای مصرف کننده ایجاد میکرد.

اما اکنون شرکت فیلیپس با تعبیه دستگاه گیرنده داخلی در درون تلویزیون سبب جلوگیری از پرداخت این هزینه ها شده و آن را عملا به مشتریان خود هدیه داده است.

دستگاه گیرنده دیجیتال موجود در این تلویزیون قابلیت دریافت تمامی کانال های تلویزیونی و رادیویی را داراست که آن ها با بهترین کیفیت موجود در اختیار شما قرار خواهد داد.

گارانتی تلویزیون 32 فیلیپس مدل PHT4002 و نحوه خرید آن

شرکت شکوفا الکتریک تنها نماینده رسمی برند فیلیپس در ایران واقع در شهر تهران می باشد که در تمامی شهرهای کشور نمایندگی های فعالی را جهت فروش بی واسطه محصولات فیلیپس قرار داده است.

این شرکت ایرانی 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش برند فیلیپس را عهده دار شده است که تمامی خدمات توسط این مجموعه به مشتریان برند محبوب فیلیپس ارائه می گردد.

شرکت صفابازار پارس یکی از نمایندگی های این برند بزرگ می باشد که با ایجاد فروشگاه اینترنتی دیدبازار سعی داشته تا بستر امن و راحتی را برای مشتریان خود فراهم کرده و کالای مورد نظر آن ها درب منزل و پس از پرداخت هزینه مربوطه ارائه نماید.

این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا به صورت آنلاین و در بستر اینترنت سفارش مورد نظر خود را ثبت کرده و یا با تماس با شرکت فوق سفارش مورد نظر خود را به کارشناسان مربوطه اعلام دارید و آن را در اسرع وقت و بهترین شکل ممکن دریافت کنید.

مشخصات

نام تلويزيون 32 اینچ فیلیپس مدل Philips 32PHT5583
نام انگلیسی تلویزیون / TV
توضیح موجودی کالا فروش ویژه با قیمت مصوب
توضیح گارانتی کالا محصولات فیلیپس با گارانتی ۱۸ ماهه شکوفا الکتریک سرویس می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت شکوفا الکتریک سرویس با شماره (2865) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند
کد ملی کالا N/A
کد کالا 1970
رنگ مشکی
مدل 32PHT5583
شناسه کالا 2901260200347
اندازه صفحه(اینچ) 32
اندازه صفحه نمایش تلویزیون 32 اینچ
نوع صفحه نمایش تخت
تلویزیون هوشمند (smart) ندارد
سیستم عامل N/A
پردازنده تک هسته ایی
حافظه N/A
برند محصولات فیلیپس / philips
شرکت سازنده فیلیپس
کشور سازنده ایران
تحت لیسانس هلند
با گارانتی شکوفا الکتریک
مدت ضمانت 18 ماه
فناوری صفحه نمایش LED
نمایش سه بعدی ندارد
فناوری کوآنتوم ندارد
قابلیت اتصال به دیوار دارد
وزن تقریبی 3.9000
وزن تقریبی با پایه (کیلوگرم) 0
ابعاد تلویزیون (cm ) 7.6 × 43.5 × 73.1 سانتی متر
ابعاد تلویزیون با پایه ( cm) --
نوع پایه رومیزی
کیفیت صفحه نمایش HD
رزولوشن تصویر 1366*768
تصویر در تصویر ندارد
رنگ مشکی عمیق ندارد
تنظیم نقطه نور دارد
بیشترین میزان روشنایی ندارد
قفل کودک ندارد
قابلیت ارتقا ندارد
انعکاس هوشمند (قابلیت اتصال به تلفن همراه) ندارد
توان خروجی (وات) 12 وات
حالت ورزشی دارد
صدای دالبی ندارد
حالت صدای فراگیر surround ندارد
اتصال به wifi ندارد
انعکاس صدای هوشمند ( HI-FI) ندارد
بلوتوث ندارد
تعداد پورت USB 1
تعداد ورودی HDMI 2
ورودی و خروجی LAN ---
جک هدفون ---
رابط کامپوننت ندارد
رابط کامپوزیت ندارد
ورودی کابل RF ---
خروجی صدای دیجیتال_Optical ---
کنترل تلویزیون کنترل ساده
کنترل تلویزیون با حرکت دست ندارد
گیرنده دیجیتال (STB) دارد
بازی ندارد

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: تلويزيون 32 اینچ فیلیپس مدل Philips 32PHT5583

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.