برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

ریش تراش دوار فیلیپس مدل PHILIPS Shaver S1520

شناسه محصول :91260

ناموجود

لطفا از محصولات مشابه دیدن فرمایید

بازنگری سریع

گارانتی: 24 ماهه شکوفا الکتریک
جنس تیغه: استیل ضدزنگ
منبع تغذیه: باتری قابل شارژ
روش یانوع شارژ: آداپتور برق
مدت زمان استفاده پس از شارز کامل: 45 دقیقه
اقلام همراه: آداپتور برق، برس پاک کننده، درپوش محافظ

نقد و بررسی

زیبایی و آراستگی همواره یکی از مهمترین معیارها برای افراد خوش سلیقه و مرتب به حساب می آید که سعی می کنند در همه حال و شرایطی خود را به بهترین نحو ممکن آراسته و منظم نگه دارند.

در میان آقایان لوازم اصلاح همچون ماشین ریش تراش یکی از ابزار های مهم و کابردی به حساب می آید که در انواع و مدل های مختلفی توسط برندهای تولیدکننده متنوعی طراحی و تولید می کنند که یکی از این برندها ، برند هلندی فیلیپس می باشد که به جرات می توان گفت یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم شخصی برقی در دنیا می باشد.

فیلیپس با توجه به کیفیت بالایی که در ساخت محصولات شخصی برقی خود به کار برده ، توانسته محصولات خوب و کاربردی مناسبی را به دست مصرف کنندگان و مشتریان خود رسانده و بر محبوبیت خود در این زمینه بیافزاید.

حال در ادامه به توصیف و معرفی یکی از ماشین های اصلاح برند فیلیپس می پردازیم تا با جزئیات و کاربرد های آن آشنا شویم :

مشخصات فنی ریش تراش فیلیپس مدل S1520

در این مدل از ماشین های اصلاح فیلیپس از چهار عدد تیغه لغزان جهت استفاده مفید کاربر استفاده شده تا بتواند در بهترین حالت ممکن از این دستگاه استفاده کند.

همچنین دارای تیغ تمیز شونده می باشند که در هنگام استفاده عملیات تمیز شدن تیغه ها توسط خود دستگاه

تمیز می شوند.

جنس تیغه ها از استیل ضد زنگ ساخته شده که در طول مدت استفاده از آن توسط مصرف کننده به هیچ عنوان زنگ نمیزند و پوسیده و خراب نمی شود.

سری 1000 فیلیپس را می توان جزو محصولات مقرون به صرفه اقتصادی به حساب آورد؛ علت این امر آن است که با حذف برخی امکانات غیر ضروری ، قیمت مناسبی را برای آن در نظر گرفته و آن را در سری محصولات کاربردی و خوش فروش قرار داده است.

یکی از قابلیت های مهم این دستگاه ، استفاده از آن به صورت بی سیم و توسط باطری لیتیوم یونی می باشد که استفاده از آن را برای کاربر راحتر کرده است . بدین صورت که توسط کابل شارژر آن را به مدت 8 ساعت کامل شارژ کرده و به طور پیوسته 45 دقیقه از آن استفاده نمایید.

ازاین محصول در زیر آب یا دوش حمام نمیتوان استفاده کرد ، زیرا قابلیت ضد آب بودن در سری 1000 لوازم شخصی برقی فیلیپس حذف شده تا بتوان محصول به صرفه تری را به بازار عرضه داشت.

همچنین از دیگر ویژگی های این دستگاه اصلاح ، تیغه‌های ریش‌تراش هنگام استفاده روی یکدیگر حرکت کرده و تیز شده ، بنابراین تیغه‌ها دیرتر کند شده و عمرشان بیشتر می‌شود.

شناور بودن تیغه های این دستگاه سبب شده تا اصلاح نقاط سختی همچون چانه و زیر گردن به خوبی انجام گرفته و آراستگی شما به بالاترین حد خود برسد و شما را جز شیک ترین ها قرار دهد.

نحوه استفاده از ماشین اصلاح فیلیپس مدل S1520

این دستگاه جهت استفاده راحت کاربر به صورت بی سیم و با استفاده از انرژی ذخیره شده در باطری خود کار می کند تا سهولت کاربری را برای مصرف کننده به ارمغان آورد . همچنین این دستگاه جهت امنیت و سلامت کاربر و خود ، در هنگام اتصال به کابل شارژر به هیچ عنوان روشن نشده و کار

 نمی کند.

خط ریش صاف و یک دست همواره ببرای آقایان شیک پوش یکی از مهم ترین بخش های اصلاح بوده که به همین منظور فیلیپس در کنار این دستگاه مفید ، یک خط زن حرفه ای نیز طراحی کرده که به شما این امکان را می دهد تا شما خط ریشی صاف و مرتب را به خود هدیه دهید . بدین صورت که یک خط زن متصل به دستگاه وجود دارد که در پشت آن قرار دارد و به شکل فنری بیرون می‌آید.

جهت تمیز کردن زیر تیغه ‌ها نیز می‌ توان سری ماشین اصلاح را به ‌راحتی باز کرده و زیر آن را توسط برس تمیزکننده ‌ای که همراه آن ارائه شده تمیز کرد.

همچنین برای نگه ‌داری بهتر از تیغه‌ها و استفاده طولانی مدت از آن ها جهت جابجایی یک محافظ تیغه همراه دستگاه ارائه شده است تا از آن ها در برابر ضربات و خطرات احتمالی حفاظت کند.

از ویژگی های خوب این دستگاه بدنه ضد لغزش آن می باشد که به راحتی در دستان شما جای میگیرد و کاربری آسانی را برای شما به ارمغان می آورد.

طراحی زیبا و جذاب این ماشین اصلاح سبب شده تا به واسطه قیمت مناسبی که دارد در میان محصولات مشابه از محبوبیت بیشتری برخوردار شود و افراد بیشتری طالب خریدن آن از شرکت فیلیپس و نمایندگی های آن باشند.

گارانتی فیلیپس و نحوه خرید ماشین ریش تراش فیلیپس مدل S1520

شرکت شکوفا الکتریک سرویس نماینده اصلی و رسمی برند هلندی فیلیپس در ایران می باشد که در سراسر ایران به اعطای نمایندگی های مجاز پرداخته است و ضمانت 24 ماهه تعمیر دستگاه و خدمات پس از فروش آن را برعهده دارد.

یکی از نمایندگان مجاز شکوفا در تهران ، شرکت صفابازار می باشد که با ایجاد فروشگاه اینترنتی دیدبازار سعی داشته تا بستر و پل ارتباطی راحت و امنی را برای مشتریان خود ایجاد کرده و فرآیند خرید آن ها را آسان کند.

فروشگاه اینترنتی دیدبازار سعی دارد تا بهترین خدمات را به مشتریان و مراجعه کنندگان خود عرضه دارد از این رو جهت رفاه حال کاربران ثبت سفارش را بنابر سلیقه مشتری به دو روش انجام می دهد :

  • شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی دیدبازار ، محصول مورد نظر خود در سبد خرید قرار داده و عملیات ثبت و سفارش را انجام دهید.
  • همچنین می توانید با شماره تلفن 38951-021 تماس گرفته و سفارش خود را به کارشناس فروش مربوطه اعلام کرده و مشاوره رایگان محصول را نیز دریافت کنید.

مشخصات

نام ریش تراش دوار فیلیپس مدل PHILIPS Shaver S1520
توضیح موجودی کالا خیر
کد کالا 91260
رنگ مشکی
وزن تقریبی 0.0000
کشور سازنده هلند
مدل S1520
برند محصولات فیلیپس / philips
تکنولوژی اصلاح خیر
جنس تیغه خیر
قابلیت اصلاح با شماره صفر خیر
خط زن خیر
تیغه های خود تمیز شونده خیر
ضد آب خیر
استفاده به صورت خشک و مرطوب خیر
قابلیت شستشو خیر
سری قابل شستشو خیر
مدت استفاده پس از شارژ خیر
طراحی ارگونومیک خیر
منبع تغذیه خیر
استند شارژ خیر
درپوش محافظ خیر
منبع انرژی خیر

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: ریش تراش دوار فیلیپس مدل PHILIPS Shaver S1520

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

دیگران این محصول را با این برچسب‌ها نشانه گذاری کرده‌اند:

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.