برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

سشوار حرفه ای رمینگتون مدل Remington AC5911

شناسه محصول :3528

ناموجود

لطفا از محصولات مشابه دیدن فرمایید
فروش ویژه با قیمت مصوب نمایندگی

بازنگری سریع

گارانتی : ۲۴ ماهه رمینگتون

نوع مصرف:حرفه ای
فناوری تولید یون:بله
نوع موتور:AC
باد سرد:بله
حلقه آویختن:بله

نقد و بررسی

سشوار حرفه ای رمینگتون مدل Remington AC5911

محصولات رمینگتون به انگلیسی:( Remington Products) یا به اختصار رمینگتون یکی از شرکت‌های معروف در زمینه محصولات شخصی هم چون ریش‌تراش، محصولات مو و اپیلاتور می‌باشد.

بنیان‌گذار این شرکت «ای رمینگتون» بود که در سال ۱۸۱۶ به همرا پسران خود این شرکت را پایه‌گذاری نمود این شرکت ابتدا به تولید اسلحه‌های کمری اشتغال داشت اما سپس با تغییر در محصولات خود ماشین‌های دوخت و ابزارهای کشاورزی را نیز به لیست محصولات خود اضافه نمود. اما تغییر عمده در ساختار شرکت زمانی رخ داد که کریستف شولز این شرکت را قانع کرد تا در ساخت و تکمیل ماشین‌های تایپ و صفحات کلید QWERTY به او کمک کنند.

مدل سشوار حرفه ای رمینگتون مدل Remington AC5911 دارای ویژگی های ذیل است :

صبح یک روز تعطیل، یک قرار برای مهمانی و در کنار آن، دغدغه‌هایی برای آماده شدن. انتخاب رنگ و فرم لباس و کفش‌ها، مدل و رنگ آرایش و فرم موها همگی تاثیر بسزایی در زیبا دیده شدنمان در مهمانی دارند؛ اما از بین تمامی این‌ها، آرایش مو به‌راحتی می‌تواند زیبایی را دو چندان کند.

اگر دارای موهای کم‌پشت هستید، با سشوار به آن‌ها حجم دهید و اگر از موهای مجعد خود خسته شده‌اید، به راحتی آن‌ها را صاف کنید و به مهمانی بروید و از حضور در یک محفل با موهایی زیبا لذت ببرید.

یکی از سشوارهای حرفه‌ای، سشوار تولید‌شده‌ی شرکت رمینگتون AC5911 است.

این محصول از فناوری تولید یون بهره می‌گیرد؛ به این صورت که با تولید میلیون‌ها یون منفی، باعث شکستن سریع مولکول‌های آب شده و به تسریع خشک شدن موها کمک می‌کند؛ ضمن اینکه جذب این یون‌ها توسط تارهای مو باعث نرمی و لطافت آن‌ها می‌شود.

محافظت از چربی داخل تارهای مو از دیگر ویژگی‌های فناوری تولید یون است که در نتیجه‌ی آن، آسیب دیدن موها در حین سشوار کردن کاهش می‌یابد.

سشوارها دارای دو نوع موتور مختلف به نام‌های AC و DC هستند.

موتور AC که در این سشوار به کار گرفته شده، به دلیل اینکه می‌تواند به صورت مکرر و ممتد روشن بماند، برای مصارف حرفه‌ای از جمله آرایشگاه‌ها مناسب است و همچنین می‌تواند انتخابی مناسب برای خانم‌هایی باشد که موهایی بلند دارند و سشوار کشیدن موهایشان زمان زیادی طول می‌کشد.

قابلیت دیگری که در این سشوار وجود دارد، تولید باد سرد است.

این ویژگی به حفظ حالت مو کمک کرده و همچنین به لطافت و درخشندگی موها می‌افزاید؛ بنابراین خانم‌هایی که این ویژگی‌ها برایشان مهم است، می‌توانند از این نوع سشوار استفاده کنند.

از اقلام همراه این محصول می‌توان به سری‌های متمرکزکننده و پخش‌کننده اشاره کرد که با استفاده از آن‌ها می‌توان موها را صاف کرد یا حجم آن‌ها را افزایش داد.

همچنین طول 3 متری سیم و حلقه‌ی آویختن، استفاده از آن را برای مصرف‌کنندگان آسان می‌کند‌.

 

مشخصات

نام سشوار حرفه ای رمینگتون مدل Remington AC5911
توضیح موجودی کالا فروش ویژه با قیمت مصوب نمایندگی
کد کالا 3528
توضیح گارانتی کالا N/A
رنگ مشکی
وزن تقریبی 1.1700
نوع مصرف آرایشی
ولتاژ مصرفي N/A
کشور سازنده N/A
مدل AC5911
برند محصولات رمینگتون / Remington

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: سشوار حرفه ای رمینگتون مدل Remington AC5911

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.

شما ممکن است به محصول(ات) زیر نیز علاقمند باشید