برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

ست صبحانه ناسا الکتریک nasaelectric NS-5040

شناسه محصول :90493

ناموجود

لطفا از محصولات مشابه دیدن فرمایید

بازنگری سریع

ست صبحانه ناسا مدل NS – 5040 یکی از جالبترین و بهترین محصولات ناسا الکتریک می باشد، شما با خرید این محصول صاحب چند کالا متفاوت می شوید.
مشخصات کالا به صورت زیر می باشد:
- این محصول دارای یک کتری با توان 2200 W است که زیبا و مقاوم می باشد.
- ظرفیت کتری آن 1.7 لیتر است.
- قطعه دیگر این ست صبحانه یک قوری شیشه ای از جنس پیرکس با ظرفیت 1.2 لیتر است که کاملاً در برابر گرما مقاوم می باشد.
- صفحه ی شیشه ای آن دیجیتالی و Touch – Screen (لمسی) می باشد.
- این ست صبحانه دارای تایمر اتوماتیک خاموش و روشن کردن می باشد.
- دارای سیسیتم تنظیم حرارتی

نقد و بررسی

ست صبحانه ناسا مدل NS – 5040

سرویس صبحانه ناسا الکتریک مدل NS-5040 یک پیشنهاد عالی از ناسا الکتریک

صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی روزانه برای هر کس است، یک وعده غذایی سالم و کامل باعث نشاط و انرژی در کل روز می شود، علی‌الخصوص دانش آموزانی که قرار است از انرژی بدن و مغزشان استفاده کنند و بازدهی درستی داشته باشند؛ سرویس صبحانه ناسا الکتریک مدل NS-5040 برای کسانی طراحی شده که به دنبال یک صبحانه عالی و مقوی هستند.
سرویس صبحانه شامل، کتری برقی، قهوه جوش، ساندویچ ساز، یک عدد تخم مرغ پز و توستر نان است، با استفاده از هرکدام این دستگاه‌ها می توانید یک صبحانه مقوی درست کنید و هر روز هفته را با تنوع در صبحانه به سراغ وعده غذایی‌تان بروید و با این تنوع هر روز را با قدرت و شادابی شروع کنید و یا می توانید عصرانه‌های مقوی تهیه و در زمانی که خانواده‌تان را در کنار هم جمع می کنید لحظاتی شیرین را در ذهن تک‌تک اعضای خانواده بنشانید.
 

مشخصات سرویس صبحانه ناسا الکتریک مدل NS-5040

یک چای خوش طعم، یک فنجان قهوه عالی

 
کتری سرویس صبحانه ناسا الکتریک مدل NS-5040 با ظرفیت 1.5 لیتر و با توان 220 وات با کیفیت و ظاهری زیبا آماده شده تا شما بتوانید یک چای خوش عطر را به سرعت در آن آماده کنید، بر روی بدنه دستگاه یک دکمه خاموش و روشن قرار گرفته و همچنین دارای نشانگر سطح آب می باشد؛ این کتری با استفاده از سیستم ایمنی و محافظت در برابر گرمای بیش از حد و همچنین بی سیم طراحی شده است و با کمک گردش سیصد و شصت درجه بهترین و ساده‌ترین کارایی را برای مصرف کننده دارد.
این سرویس صبحانه دارای یک عدد قهوه جوش با توان 980 وات و با ظرفیت 1.2 لیتر است، مجهز به سیستم هشدار دهنده و یک مکانیسم ضد چکه برای تمیز نگه داشتن محیط.
این قهوه جوش همچنین دارای فیلتر قابل تعویض می باشد و شما می توانید در هر بار آماده سازی در حدود 10 تا 12 فنجان قهوه را آماده سازی نمایید، برای استفاده بهتر از این دستگاه دفترچه راهنمای آن را مطالعه کنید و به موارد گفته شده دقت کنید.
 
 

اسنک پز (ساندویچ ساز) و تخم مرغ پز ،آماده برای یک وعده عالی

اسنک پز یا همان ساندویچ ساز سرویس صبحانه ناسا الکتریک مدل NS-5040با توان 800 وات دارای دو صفحه پخت نچسب بوده و برای آماده کردن 4 عدد اسنک و یا ساندویچ عرضه شده است، حرارت یکسان و قابلیت جدا شدن صفحات اسنک پز کمک می کند تا کار با این دستگاه کاربردی ساده و ساندویچ آماده شده با کیفیت و یکدست باشد و در عین حال شستشوی ظروف آن به سادگی امکان پذیر باشد. از این اسنک پز می توانید برای درست کردن یک ساندویچ تخم مرغ نیمرو شده استفاده کنید، ظاهر اسنکی این ساندویچ داغ و تست اشتهای شما را باز می کند.
دستگاه دارای دو نشانگر بوده و چراغ سبز نشانه آماده شدن آن می باشد.
تخم مرغ پز سرویس صبحانه ناسا الکتریک مدل NS-5040 را برای پخت تخم مرغ‌های عسلی و آب‌پز استفاده کنید، یک دستگاه کوچک و جمع و جور 380 واتی با قابلیت پخت هفت تخم مرغ هم‌زمان.
این دستگاه دارای یک دکمه خاموش و روشن بوده که با روشن کردن آن دستگاه شما شروع به کار می کند، لطفاً موارد ایمنی و نحوه استفاده از دستگاه را حتماً مطالعه کنید و به درستی از آن استفاده کنید.
 

توستر سرویس صبحانه ناسا الکتریک مدل NS-5040 

این توستر نان با بدنه ترکیبی از جنس پلاستیک و استیل دارای ظاهری زیبا بوده و به شکل دو دهنه طراحی شده است، انواع نان‌های نازک و ضخیم را به کمک این دستگاه تست کنید و نان داغ و تست برای صبحانه مصرف کنید.
توستر دارای سیستم گرم کن و مجهز به سیستم یخ زدایی است که از طریق آن‌ها کارایی سریع‌تر و بهتری را دریافت خواهید کرد، همچنین دارای کلید لغو عملکرد بوده و شما می توانید در هر لحظه کار دستگاه را متوقف کنید.
این دستگاه با کمک دکمه تنظیم حرارت قادر به تست کردن نان در درجات و در میزان مختلف می باشد و هر میزانی که شما بپسندید نانتان را برشته می کند.
 
استاندارد سرویس صبحانه ناسا الکتریک مدل NS-5040 
تمامی دستگاه‌های این سرویس صبحانه تحت لیسانس کشور آلمان بوده و در سطح استاندارد بین‌المللی ساخته شده اند، کیفیت، کارایی و دوام این سرویس صبحانه خوب را می توانید در ست آشپزخانه‌تان بیازمائید و از صبحانه‌های عالی و یا وعده‌های نیم روزی لذت ببرید.
این مجموعه را می توانید از تمامی نمایندگی های  ما در سراسر کشور دریافت و استفاده کنید.

مشخصات

نام ست صبحانه ناسا الکتریک nasaelectric NS-5040
توضیح موجودی کالا N/A
کد کالا 90493
وزن تقریبی 0.0000
کشور سازنده چین
مدل NS-5040
برند محصولات ناسا الکتریک / Nasa electric

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: ست صبحانه ناسا الکتریک nasaelectric NS-5040

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.