عصر اطلاعات و رسالت دیدبازار

از یک سوی اطلاع رسانی بخش جدایی ناپذیر عصر حاضر است. مشتریان یک کالا و برند نیازمند کسب اطلاعات کامل و جامعی از بازار و کالا هستند و از سوی دیگر دارندگان کالا و فروشندگان نیازمند اطلاع رسانی به مشتری می باشند. اطلاعات آغاز و بستر مناسبی برای برقراری یک ارتباط دوسویه است و مشاوره دادن می تواند مقدمه فروش باشد پس با این نگاه لازم بود که یک بخش خبری داشته باشیم.

بخش خبری در حوزه تخصصی لوازم خانگی

مجله خبری کافه بازار با رویکرد اطلاع رسانی در حوزه ی تخصصی بازار لوازم خانگی راه اندازی شد تا نیازهای اطلاعاتی مشتریان و همکاران این حوزه تخصصی را پوشش دهد.

نیاز به تولید محتوا و برنامه دیدبازار

یک سایت نیازمند سئو یا ساده تر بگوییم محتوای مناسبی برای جذب بازدیدکننده به سایت می باشد از بین همه راه های موجود؛ داشتن یک بخش خبری فعال مؤثرتر است. پس در یک فرآیند منطقی به داشتن یک بخش خبری روی آوردیم.البته شئون مختلف این کار از هزینه های پرسنلی و فضای مورد نیازش گرفته تا جنبه درآمدزایی و اعتبار بخشی به برند دیدبازار می طلبید که با برنامه حرکت کنیم. هزینه کردهایمان را منطقی می کردیم و با یک هدفگذاری مناسب به پیش می رفتیم. رویکردمان در دیدبازار ناشی از همین تفکرات و مبتنی بر همین برنامه است

رویکرد اطلاع رسانی در دیدبازار

در ابتدای امر در دیدبازار بر آن شدیم در راستای برندسازی دیدبازار به بازنشر خبر اهتمام ویژه داشته باشیم و به ندرت به تولید خبر روی بیاوریم. رسالت بازنشر خبر را با خصیصه های سئوی اش به عهده پرسنل دورکار و پاره وقت مان همچون خانم روح اللهی و آقای عرفان ظهرابی و سایرین محول کردیم و بار تولید خبر را خودم ( مصطفی قوامی) با توجه به مشغله ها و دغدغه های روزمره ام به عهده گرفتم. آرام آرام اخبار منتشر شد و روزها به سرعت سپری!؟ دسته های بخش خبری گسترده تر شد و توسعه سازمانی محقق. از بودجه اتفاقی بخش خبری به اختصاص بودجه ی ثابت ماهانه رسیدیم و در ادامه ی همین مسیر قصد داریم پرقدرت تر به تولید روی بیاوریم. البته شرط تحقق این امر در دوره ی حیات سزامان نهفته است.

درگاه ورود به مجله خبری کافه بازار