گلدیران یکی از بزرگترین شرکت های توزیع و خدمات پس از فروش در حوزه لوازم خانگی کشورمان ست که با تمرکز بر روی برند کره ای ال جی توانست سهم بسیار خوبی از بازار ایران را کسب کند و تا حد بسیار زیادی در جا انداختن و معتبر ساختن این برند کره ای در ایران موفق عمل کند.
با خاتمه یافتن برجام و برگشت چشم بادامی ها به کره؛ گلدیران سازمان دهی اش را بر روی برند ایرانی ثبت شده اش یعنی جی پلاس ( +G ) قرار داد. گلدیران تصمیم گرفته است همه عوامل در اختیارش از قبیل سازمان فروش، شبکه گسترده خدمات پس از فروش، اعتبار و وجهه ی ملی و بازاری اش را پشتوانه برند جی پلاس کند تا همچنان سهم قابل قبولی از بازار را نصیب خودش و برند جی پلاس کند.
باید صبور باشیم و ببینیم که آیا جی پلاس در غیاب دو برند بزرگ کره ای ال جی و سامسونگ و در پی خلاء شدیدی که در بازار لوازم خانگی ایران بوجود آمده است؛ موفق می شود تا بتواند جای خالی برندهای مطرح لوازم خانگی را پر کند یا خیر؟ به این پرسش زمان پاسخ می دهد و بس!