لوازم خانگی کرال | قلب زندگی
؟ لباسشویی کرال ( Coral ) کجایی است؟ کرال بخرم یا نه؟ اصلا لوازم خانگی کرال مرغوبیت لازم و کیفیت خوبی دارد یا نه؟
کرال برند معرفی شده توسط گروه شرکتهای پاکشوما ست که سالیان متمادی با سرمایه گذاری بر روی خطوط تولید انواع لوازم خانگی من جمله «لباسشویی اتوماتیک، لباسشویی دوقلو،ماشین ظرفشویی، یخچال و جاروبرقی» سعی نموده است تا سهم قابل توجهی از بازار ایران و کشورهای منطقه غرب آسیا و آسیای میانه را بدست بیاورد. سابقه شرکتهای موفق تولیدی در دنیا نشان می دهد که فعالیت توأمان این شرکتها در حوزه تولید و بازار در قالب شرکتهای بازرگانی به جهت بازارسازی و بازاریابی محصولات تولید شده و سوق دادن تولید به سمت و سوی تقاضا و نیاز بازار آنها را به شرکتهای پیشرو مبدل کرده است. گروه پاکشوما نیز با همین رویکرد به فعالیت در حوزه بازرگانی و برندسازی روی آورد و میوه یکی از همین نتایج ثبت و توزیع برند کرال با شعار قلب زندگی ست.
تثبیت فعالیت پاکشوما با برندی نوین شرکت بازرگانی سردریزان فعالیت خود را از سال 1340 با عرضه لوازم سردخانه ای شروع نمود. از سال 1373 سیاست کلی مدیران مجموعه بر مبنای همکاری با کمپانی های بزرگ آسیایی و اروپایی در زمینه تولید لوازم خانگی قرار گرفت و این شرکت، فعالیت خود را بطور حرفه ای بر روی عرضه ماشین های لباسشویی با کیفیت بالا و منطبق با استانداردهای روز دنیا متمرکز نمود. کُرال قلب خانه کرال، دیزاین و طراحی کره ای (Korean Design) مشتمل بر سبد کاملی از لوازم خانگی است که تحت گارانتی و خدمات مشتریان پاک سرویس در کشورهای ایران، آذربایجان، عراق، تاجیکستان، ترکمنستان و ارمنستان توزیع می شود. کُرال، دیزاین و طراحی کُرهای (Korean Design) تغییر شرایط محیطی و الگوی خرید ایرانیان، گروه-برند پاکشوما را به این تدبیر انداخت که با همکاری شرکت ها و موسسات تولیدی و طراحی لوازم خانگی کرال کره جنوبی (South Korean) به خلق یک برند جدید با ترکیب عنصر هیجان، نشاط جوانی و سبک زندگی مدرن و امروزین در سال 2010 میلادی پرداخته که نام این متولد، کُرال است. کُرال، دیزاین و طراحی کُره ای (Korean Design) مشتمل بر سبد کاملی از محصولات ماشین لباسشوئی، ماشین ظرفشوئی، جاروبرقی، یخچال فریزر، کولرگازی و … است که تحت گارانتی و خدمات مشتریان پاک سرویس (Pak Service) در کشورهای ایران، آذربایجان، عراق، تاجیکستان، ترکمنستان و ارمنستان توزیع می شود. شعار اصلی برند کُرال قلب خانه (Core Of Life) می باشد. این شعار نشات گرفته از نوع طراحی و رنگ آمیزی محصول و نیز نوع کارکرد محصولات است که تعامل پایداری را میان مشتری و خود ایجاد می کند به نحوی که در آخرین تحقیقات بازاریابی داخلی گروه پاکشوما ضریبِ دوست داشتنی ترین، برندِ این گروه پس از پاکشوما، اختصاص به برند کُرال پیدا کرده است.