برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

تلويزيون 43 اینچ فیلیپس مدل Philips 43PFT4002

شناسه محصول :1972

ناموجود

لطفا از محصولات مشابه دیدن فرمایید
فروش ویژه با قیمت مصوب
محصولات فیلیپس با گارانتی ۱۸ ماهه شکوفا الکتریک سرویس می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت شکوفا الکتریک سرویس با شماره (2865) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند

بازنگری سریع

گارانتی : 18 ماه شکوفا الکتریک


کیفیت تصویر : FULL HD
رزولوشن : 1080 × 1920
صدای خروجی : 16 وات
ابعاد بدون پایه : 8.3 × 56.7 × 96.9 سانتی‌متر
ابعاد با پایه : 22.6 × 62.5 × 96.9 سانتی‌متر
وزن بدون پایه : 7.4کیلوگرم
وزن با پایه : 7.5 کیلوگرم
وزن کل : 9.8 کیلوگرم

نقد و بررسی

جعبه جادویی یا همان تلویزیون از جمله ابزار مهم و کارآمد در پر کردن اوقات فراغت و تفریحی سالم در منزل به شمار می آید که با توجه جذابیت بصری و کاربری آسانی که دارد مورد توجه و استقبال همگان قرار می گیرد.

در دنیا برندهای معتبر و بزرگی وجود دارد که به تولید انواع تلویزیون با فناوری های مختلف و به روز در اشکال و سایز های مختلف پرداخته اند که بازار خوبی را در حوزه کالای دیجیتال در دست گرفته اند و درآمد خوبی را از این طریق به دست می آورند.

از جمله این شرکت های تولیدی لوازم خانگی ، برند محبوب و معروف کشور گل یا همان هلند برند فیلیپس می باشد که در زمینه های زیادی به تولید و صنعت پرداخته و طیف وسیعی در این حوزه جهت فعالیت دارد.

فیلیپس با در نظر گرفتن نیاز مصرف کننده و همچنین در دسترس بودن تکنولوژی های روز دنیا در دنیای وسیع و متنوع دیجیتالی ، در تلاش است تا بتواند بهترین و مدرن ترین محصولات را تولید و به بازارهای جهانی عرضه دارد.

یکی از محصولات تولیدی برند فیلیپس تلویزیون 43 اینچی سری 4000 می باشد که دارای ویژگی های متنوع و خاصی می باشد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

مشخصات فنی تلویزیون 43PHT4002 فیلیپس

در دنیای رنگانگ و گسترده دیجیتالی یکی از معیار های انتخاب کالا حالت رنگی و همچنین حالت نمایش تصویر می باشد که بنابر دستگاه مورد نظر می تواند در حالت های مختلف و با ویژگی های متفاوت طراحی و تولید شوند.

در نمایشگر های تلویزیون همواره سعی می شود تا بهترین پشتیبانی از طیف رنگی و شفافیت در نمایش را در اختیار مصرف کننده قرار دهند تا بهترین تصویر را در هنگام تماشای برنامه های مورد علاقه خود را نظاره گر باشند.

در تلویزیون 43 مدل 4002 فیلیپس با توجه به سایزو ویژگی های ساخت  آن ، حالت نمایشی تصویر FULL HD در نظر گرفته شده است که همین امر سبب شده تا علاقه مندان بسیاری را به جود جذب کرده و بازار خوبی در فروش داشته باشد.

در حالت نمایشی فول اچ دی میزان رزولوشن تصاویر قابل نمایش 1920 x 1080 پیکسل می باشند که شما را به تماشای تصویری با شفافیت و درخشندگی فوق العاده ای دعوت می کند.

فیلیپس کیفیت را یکی از اساسی ترین معیارهای خود در تولید محصول قرار داده است و زیبایی را نیز به یکی از این ملاک ها تبدیل کرده است.

طراحی مناسب و ظاهر شکیل و زیبای این تلویزیون با سایز 43 اینچی سبب شده تا مناسب برای محیط های متوسط و کوچک باشد تا کاربران 3 الی 4 نفره از آن استفاده کرده و بهره کافی را ببرند.

زوایه مناسب و نسبت تصویر 16:9 این نمایشگر سبب شده تا شما بتوانید با قرارگیری در هر کجای محیط خود ، نما و زاویه دید مناسبی از تصاویر درحال پخش داشته و از تماشای برنامه های مورد علاقه خود لذت ببرید.

همچنین ان دستگاه دارای سیستم صوتی مناسب و قوی می باشد که می تواند پاسخگوی نیاز شما در محیط های مختلف باشد و گوش شما صدایی رسا و با کیفیت در عین حال طبیعی را شاهد باشد .خروجی و توان آن در دو بلندگو به توان 16 وات قرار گرفته است تا مصرف کننده صدای خروجی از دستگاه را به وضوع بشنود و از شنیدن آن لذت ببرد.

امکانات کاربردی تلویزیون 43 فیلیپس مدل PHT4002

در چند سال اخیر دریافت تصاویر با کیفیت و شفاف به معضلی در نمایش تصاویر تصاویر تبدیل شده بود که با به وجود آمدن گیرنده های دیجیتال این مدل تا حدودی حل شد؛ اما برای مصرف کننده هم مشکل فضا به وجود آورده بود و هم آن ها را متحمل هزینه هایی می کرد.

اما با به وجود آمدن تلویزیون های ال ای دی شرکت های تولیدی تصمیم گرفتند تا گیرنده دیجیتال داخلی جهت استفاده کاربران طراحی کرده و درون بدنه تلویزیون قرار دهند تا کاربر دیگر نیازی به خرید گیرنده به صورت مجزا نداشته باشد که تلویزیون های برند فیلیپس از این قائله مستنثنا نیستند و همگی دارای گیرنده دیجیتال داخلی هستند.

همچنین این تلویزیون دارای درگاه ها و ورودی های مختلفی جهت استفاده کاربر از دستگاه ها و حافظه های دیگر از طریق این دستگاه باشند.

وجود دو درگاه USB و سه درگاه HDMI سبب شده تا شما بتوانید از اتصالات با این درگاه ها استفاده کرده و از محتویات چند رسانه ای آن ها استفاده کرده و بهره کافی را ببرید.

همچنین دارای پورت هایی همچون AV و VGA می باشد که هرکدام جهت اتصال دستگاه خاص خود مورد استفاده قرار می گیرند.

گارانتی فیلیپس و خرید مطمئن محصولات آن

شرکت فیلیپس در پی گسترش تولیدات خود با شرکت های بزرگ و زیادی همکاری کرده که یکی از آن ها شرکت شکوفا الکتریک ایرانی می باشد.

این برند معتبر با آغاز همکاری خود با شکوفا الکتریک سعی داشته تا راه های ارتباطی خود را با مصرف کنندگان خود در سراسر جهان گسترش داده و دسترسی مشتریان خود را راحتر کرده باشد،از این رو شکوفا الکتریک در حال تولید تلویزیون های فیلیپس با نظارت و همکاری خود برند هلندی میباشد.

شکوفا الکتریک تنها نماینده اصلی برند فیلیپس در ایران می باشد که در سراسر کشو به اعطای نمایندگی و دفتر فروش پرداخته است.

دیدبازار با مالکیت صفا بازار یکی از نمایندگان فروش فیلیپس در تهران می باشد که با ایجاد فروشگاه اینترنتی سعی در خدمت رسانی بهتر به مشتریان خود داشته تا رضایت کامل و 100 درصدی مشتری را کسب کند.

شما می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی دیدبازار مراجعه کرده و سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید؛همچنین می توانید با شماره تلفن 38951-021 تماس حاصل کرده و سفارش خود را به کارشناسان مربوطه اعلام دارید.

 

 

مشخصات

نام تلويزيون 43 اینچ فیلیپس مدل Philips 43PFT4002
نام انگلیسی تلویزیون / TV
توضیح موجودی کالا فروش ویژه با قیمت مصوب
توضیح گارانتی کالا محصولات فیلیپس با گارانتی ۱۸ ماهه شکوفا الکتریک سرویس می باشد ، مشتریان عزیز پس از خرید برای نصب و راه اندازی و مهر کارت گارانتی حتما با شرکت شکوفا الکتریک سرویس با شماره (2865) (021) (98+) تماس حاصل فرمایند
کد ملی کالا N/A
کد کالا 1972
رنگ مشکی
مدل 43PHT4002
شناسه کالا 2901260200019
اندازه صفحه(اینچ) 43
اندازه صفحه نمایش تلویزیون 43 اینچ
نوع صفحه نمایش تخت
تلویزیون هوشمند (smart) ندارد
سیستم عامل N/A
پردازنده تک هسته ایی
حافظه N/A
برند محصولات فیلیپس / philips
شرکت سازنده فیلیپس
کشور سازنده ایران
تحت لیسانس هلند
با گارانتی شکوفا الکتریک
مدت ضمانت 18 ماه
فناوری صفحه نمایش LED
نمایش سه بعدی ندارد
فناوری کوآنتوم ندارد
قابلیت اتصال به دیوار دارد
وزن تقریبی 7.4000
وزن تقریبی با پایه (کیلوگرم) 9.8
ابعاد تلویزیون (cm ) 8.3 × 56.7 × 96.9 سانتی‌متر
ابعاد تلویزیون با پایه ( cm) 22.6 × 62.5 × 96.9 سانتی‌متر
نوع پایه رومیزی
کیفیت صفحه نمایش FULL HD
رزولوشن تصویر 1080 × 1920
تصویر در تصویر ندارد
رنگ مشکی عمیق ---
تنظیم نقطه نور ---
بیشترین میزان روشنایی ندارد
قفل کودک ندارد
قابلیت ارتقا ندارد
انعکاس هوشمند (قابلیت اتصال به تلفن همراه) دارد
توان خروجی (وات) 16 وات
حالت ورزشی دارد
صدای دالبی ندارد
حالت صدای فراگیر surround دارد
اتصال به wifi ندارد
انعکاس صدای هوشمند ( HI-FI) ندارد
بلوتوث ندارد
تعداد پورت USB 2
تعداد ورودی HDMI 3
ورودی و خروجی LAN دارد
جک هدفون دارد
رابط کامپوننت دارد
رابط کامپوزیت ندارد
ورودی کابل RF دارد
خروجی صدای دیجیتال_Optical ---
کنترل تلویزیون کنترل ساده
کنترل تلویزیون با حرکت دست ندارد
گیرنده دیجیتال (STB) دارد
بازی ندارد

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: تلويزيون 43 اینچ فیلیپس مدل Philips 43PFT4002

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.