برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

اپیلاتور فیلیپس مدل Philips Epilator BRE630/00

شناسه محصول :91460

ناموجود

لطفا از محصولات مشابه دیدن فرمایید

بازنگری سریع

گارانتی: 24 ماهه شکوفا الکتریک (اپیلاتور)
رنگ: سفید یاسی
منبع تغذیه: باتری قابل شارژ
نوع کاربری: بی سیم
تعداد موچین: 32 عدد
مدت زمان استفاده پس از شارژ کامل: 40 دقیقه
انواع سری: دارای سری شیور به همراه شانه، سری محدود کننده برای استفاده روی صورت و نقاط حساس، سری ماساژور
نحوه استفاده: به صورت خشک و مرطوب
امکانات ویژه: قابلیت استفاده زیر دوش، سری های قابل شستشو، دارای ماساژور
اقلام همراه: کیف نگهدارنده، آداپتور برق، برس تمیز کننده

نقد و بررسی

زیبایی و آراستگی همواره یکی از مهمترین و اساسی ترین دغدغه های خانم های شیک و با سلیقه می باشد که به دنبال بهترین استایل و زیبایی در میان بانوان هم سن و سال خود بوده و تلاش می کنند تا ظاهری زیبا و مرتب داشته باشند.

شرکت فیلیپس از جمله برندهای تولیدکننده لوازم شخصی برقی همچون اپیلاتور برای بانوان بوده که بنابر سابقه درخشانی که درتولید ماشین های اصلاح دارد در این زمینه نیز به خوبی عمل کرده و محصولات مشتری پسندی را تولید و به بازار روز عرضه داشته است.

اپیلاتور ضد آب مدل BRE630/00 یکی از مدل های تولید شده این برند هلندی می باشد که امکانات و ویژگی های خاصی دارد که می تواند هر خانم با سلیقه ای را مجذوب خود کرده و راغب به خرید نماید.

طراحی و زیبایی خاص ،امکانات به روز و کاربری این مدل سبب شده تا خریداران آن از قیمت و کارایی آن رضایت 100 درصدی داشته باشند.

در ادامه به معرفی و توصیف این مدل محبوب و کاربر پسند می پردازیم تا با امکانات ویژه آن آشنا شویم:

مشخصات فنی اپیلاتور فیلیپس مدل BRE630/00

اولین چیز که در این دستگاه می تواند مثمر ثمر باشد این نکته است که این دستگاه دارای دو سری و دو حالت شیور و اپیلاتور می باشد که بنابر نیاز و استفاده کاربر می توان از سری مورد نظر جهت کاربری راحتر استفاده کرد.

در حالت اپیلاتور موهای سطح مورد نظر توسط موچین های سرامیکی که در سری اصلی طراحی شده برداشته شده و پوستی صاف و لطیف را به شما هدیه می دهد.

همچنین در حالت شیور شما می توانید با توجه به تیغه فویلی مستحکمی که این سری دارد که در وسط دو تریمر قرار دارد که موها با رسیدن به تریمرها ابتدا کوتاه شده و پس از ورود به سوراخ‌ های تیغه ‌ی فویلی از ته قطع می ‌شوند.

یکی از ویژگی های مهم و حائز اهمیت این مدل نسبت به کالاهای مشابه خاصیت کارایی در محیط های خشک و مرطوب می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در حمام و یا حتی زیر آب از آن استفاده کرده که این ویژگی مناسب برای کسانی است که دارای پوست های خیلی لطیف و حساس می باشد.

از جمله ویژگی های خوب این دستگاه طراحی مناسب و ظاهر آرگونومیک آن می باشد که به شکل T انگلیسی طراحی شده تا حالت قرارگیری آن در دست و کارآیی با آن راحت و موثر باشد.

بدنه ضد لغزش و محکم این دستگاه سبب شده تا هنگام استفاده از آن در محیط های مرطوب و خیس به راحتی بتوان آن را در میان دست نگه داشت و بهره لازم را از این محصول خوش نام برد.

جهت کاربری و استفاده بهتر از این دستگاه باید زاویه دستگاه با سطح پوست شما به صورت 90 درجه باشد تا دستگاه بتواند به بهترین حالت ممکن موهای صورت و بدن شما را اصلاح نماید.

باطری و نحوه کارایی اپیلاتور فیلیپس مدل BRE630/00

این دستگاه فوق العاده و خاص ، از باطری لیتیوم یونی برخوردار می باشد که در نوع خود بهترین نوع باطری برای دستگاه های اصلاح و ماشین های ریش تراش به حساب می آید.

نحوه شارژ شدن این دستگاه بدین گونه می باشد که توسط انرژی الکتریکی متصل شده توسط کابل شارژر به دستگاه در مدت زمان 1 ساعت و نیم شارژ کامل شده و شما می توانید 40 دقیقه به طور مداوم و متوالی از این دستگاه استفاده کنید.

در صورت اتمام شارژ باطری دستگاه شما می توانید با اتصال دستگاه به شارژر به مدت 15 دقیقه کاربری 10 دقیقه ای را از دستگاه در صورت نیاز مبرم داشته باشید.

طراحی زیبا و منحصر به فرد ضد لغزش این دستگاه سبب شده تا از آن در هر شرایطی بتوانید استفاده کنید و بهترین کارایی و نتیجه را از این دستگاه شاهد باشید.

همچنین شما می توانید از قابلیت ضد آب بودن این دستگاه استفاده کرده و از آن در محیط های مرطوب و خیس نیز بهره برده و توسط آن موهای زائد بدنتان را از بین برده و پوستی صاف و لطیف را برای خود به ارمغان بیاورید.

سری اپیلاتور مدل BRE630/00 از سرامیک ساخته شده است تا موها را بهتر گیر بیندازد. به این شکل حتی موهای نرم و نازک هم کنده می‌شوند. همچنین این سری اپیلاتور 30 میلی‌متر عرض دارد؛ که سطح قابل توجهی از پوست را پوشش می دهد.

همچنین دارای یک لامپ LED می باشد که سبب می شود شما موهای بدنتان را به خوبی مشاهده کرده و اقدام به تمیز شدن پوست خود کرده باشید.

گارانتی فیلیپس و نحوه خرید محصولات آن

شرکت شکوفا الکتریک اولین و تنها نماینده رسمی برند فیلیپس در ایران می باشد که به اعطای نمایندگی در سراسر کشور پرداخته و نمایندگی های مجازی را در نقاط مختلف در نظر گرفته است.

مدت ضمانت و گارانتی محصولات شخصی برقی فیلیپس توسط شرکت شکوفا الکتریک 24 ماه می باشد که مسئول خدمات پس از فروش آن را نیز این مجموعه بر عهده دارد.

شرکت صفابازار یکی از نمایندگی های برند فیلیپس در حوزه دیجیتالی می باشد که با ایجاد فروشگاه اینترنتی دیدبازار سعی داشته بستر امن و راحتی را برای مشتریان خود فراهم آورد تا بتوانند در منزل و یا محل کار خود با مراجعه به سایت فروشگاه کالای مورد نظر خود را مشاهده و اقدام به خرید آن نمایند.

مشتریان می توانند با مراجعه به وب سایت فروشگاه اینترنتی دیدبازار سفارش مورد نظر خود را ثبت کرده و عملیات خرید را انجام دهند.

و یا با شماره گیری 38951-021 و ارتباط با کارشناسان واحد فروش علاوه بر دریافت مشاوره رایگان کالای مورد نظر ، سفارش خود را اعلام کرده و منتظر دریافت آن در محل مورد نظر خود بمانند.

مشخصات

نام اپیلاتور فیلیپس مدل Philips Epilator BRE630/00
توضیح موجودی کالا N/A
کد کالا 91460
رنگ سفید
وزن تقریبی 0.0000
مقاوم در برابر آب بلی
کشور سازنده N/A
مدل BRE630/00
برند محصولات فیلیپس / philips
تکنولوژی اصلاح N/A
جنس موچین N/A
ضد آب N/A
قابلیت شستشو N/A
سری قابل شستشو N/A
منبع انرژی N/A
تعداد سری N/A
درپوش محافظ N/A
برس تمیز کننده N/A
کیف نگهداری N/A
قابلیت تنظیم سرعت N/A

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: اپیلاتور فیلیپس مدل Philips Epilator BRE630/00

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

دیگران این محصول را با این برچسب‌ها نشانه گذاری کرده‌اند:

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.