برای ثبت سفارش و مشاوره خرید با شماره تلفن: 38951-021 تماس بگیرید


نماهای بیشتر

ریش تراش دوار فیلیپس مدل PHILIPS Shaver S7530

شناسه محصول :91239

ناموجود

لطفا از محصولات مشابه دیدن فرمایید

بازنگری سریع

گارانتی : 24 ماه شکوفا الکتریک
قابلیت اصلاح با شماره صفر
ضد آب (قابلیت استفاده زیر دوش)
استفاده به صورت خشک و مرطوب
قابلیت شستشو
سر قابل شستشو
پوشش مخصوص سَری چرخشی (Microbead) برای کمتر کردن اصطکاک با پوست
طراحی مناسب فلز سَری چرخشی برای هدایت موها به سمت تیغه‌ها
دارای سری‌ شناور و متحرک در 5 جهت
حداکثر توان مصرفی: 5.4 وات
نشانگر قفل مسافرتی
نشانگر احتیاج به تمیز شدن
نشانگر تعویض تیغه‌
شانه قابل نصب روی خط زن برای کوتاه کردن موهای صورت در 5 اندازه

نقد و بررسی

آراستگی و زیبایی ظاهر همواره یکی از مهمترین و اصلی ترین امور روزانه افراد به حساب می آید که هموراه در تلاش اند تا به بهترین حالت ممکن در جامعه و میان اطرافیان خود ظاهر شوند.

از جمله ابزار مهم در آراسته سازی افراد ، ماشین اصلاح صورت برای آقایان می باشد که در انواع و مدل های مختلف توسط برندهای مختلفی طراحی و تولید شده و به بازار روز لوازم برقی شخصی عرضه می شوند.

برند فیلیپس یکی از برندهای خوش نام و با سابقه است که توانسته در طی سالیان فعالیت خود در این زمینه ، محصولات با کیفیت و کاربردی را به دست مشتریان و مصرف کنندگان خود برساند.

به جرات می توان گفت برند فیلیپس موفق ترین شرکت تولید کننده در زمینه تولید لوازم برقی شخصی همچون ریش تراش بوده و توانسته مدل های خوبی را به بازار عرضه کند.

در ادامه به توصیف و معرفی یکی از محصولات این برند ، مدل S7530 فیلیپس می پردازیم تا شما را با جزئیات این ماشین اصلاح آشنا سازیم :

مشخصات فنی ماشین اصلاح فیلیپس مدل S7530

محصولات سری 7000 فیلیپس طراحی شده برای افراد با پوست های حساس می باشند که در هنگام استفاده از ماشین اصلاح ، پوستشان قرمز شده و دچار عارضه های پوستی می شوند.

در مدل S7530 فیلیپس تیغه های اصلاح به گونه ای طراحی شده اند که کمترین اصطکاک با پوست فرد را ایجاد می کنند و باعث می شوند تا با کمترین فشار توسط دستگاه به پوست ، موهای صورت شما به خوبی اصلاح و کوتاه شوند.

همچنین وجود 3 تیغه دایره ای شکل سبب شده تا سطح تماس مناسبی با پوست ایجاد کرده و عملیات اصلاح را در کمترین زمان ممکن به انجام برساند. در 5 حالت قابلیت چرخش و حرکت را دارند که در جاهای بد دسترس صورت همچون چانه و زیر گردن به راحتی بتوانید عمل اصلاح  را انجام دهید.

یکی از دغدغه های افرادی که با ماشین صورت خود را اصلاح می کنند ، امکان استفاده از دستگاه در مجاورت یا زیر آب یا دوش حمام می باشد که اکثر دستگاه ها از قابلیت ضد آب بودن برخودار نیستند.در مدل S7530 فیلیپس این مشکل حل شده و شما می توانید از سری AquaTech حتی زیر دوش حمام نیز استفاده کرده و به راحتی و با استفاده از آب گرم یا فوم های اصلاح ، صورت خود را توسط ماشین اصلاح کرده و از ایجاد التهاب و سوزش بعد از اصلاح در پوستتان جلوگیری نمایید.

همچنین در قسمتی از بدنه ی دستگاه از نوعی پلاستیک استفاده شده تا در هنگام استفاده از آن در زیر آب از دستتان لیز نخورد و دچار آسیب دیدگی نشود.

باطری ماشین اصلاح S7530 فیلیپس

یکی دیگر از معیارهای خرید یک ماشین اصلاح مناسب نوع انرژی مصرفی و نحوه استفاده آن می باشد که در این مدل از یک باطری لیتیوم یونی جهت کاربری راحتر بهره گرفته شده است.

شما می توانید با قرار دادن یک ساعته دستگاه از طریق کابل مربوطه به انرژی الکتریکی ، باطری دستگاه را به طور کامل شارژ کرده و تعداد دفعات 5 الی 6 باره از آن استفاده کنید. در هنگامی که باطری دستگاه به طور کامل شارژ شده باشد قابلیت استفاده و روشن ماندن در مدت زمان 50 دقیقه به طور مداوم را داراست.

اگر در هنگام استفاده شارژ باطری آن به اتمام رسید ، با تنها 5 دقیقه شارژ باطری آن می توانید یک بار به صورت کامل صورت خود را اصلاح نمایید.

جهت کاربری راحتر دستگاه در روی بدنه ی آن تعدادی چراغ  LED تعبیه شده که هر کدام نشان دهنده یک حالت خاص در دستگاه یا عملیات در حال انجام می باشد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه وجود قفل مسافرتی می باشد که این امکان را به شما می دهد تا در هنگام مسافرت و قرار دادن دستگاه در کیف یا چمدان با نگه داشتن 3 ثانیه دکمه Power ماشین ، آن را قفل کرده تا در زمان جابه جایی روشن نشود و شارژ باطری آن هدر نرود.

این قفل در هنگام شارژ دستگاه نیز به طور خودکار فعال شده و امکان استفاده از آن را در طول زمان اتصال به شارژر را از کاربر جهت امنیت و سلامت دستگاه سلب می کند.

هنگامی که باتری در حال تمام شدن است پایین ‌ترین چراغ به رنگ نارنجی چشمک زن می شود. هنگام اتصال به شارژر چراغ‌ها یکی پس از دیگری روشن و خاموش می‌شوند و هنگامی که انرژی لازم برای یک بار اصلاح ذخیره شد، پایین ‌ترین چراغ به ‌آرامی شروع به چشمک زدن می‌کند.

تیغه خط زن وبرس پاکسازی صورت در مدل S7530 فیلیپس

یکی از لوازم کاربردی و محبوب برای آقایان وسیله ای برای ایجاد خط ریشی صاف و مرتب می باشد که در این مدل فیلیپس با وجود یک خط زن بنام SmartClick سبب شده تا کاربر بتواند با قرار دادن آن در جایگاه سری اصلی ، خط ریش صاف و زیبایی برای خود ایجاد کنید.

همچنین دارای یک شانه برای تنظیم در درجات مختلف جهت اصلاح و کوتاهی قرار داده اند تا به طور دلخواه عمل کوتاهی و اصلاح را در اندازه مورد نظر انجام دهید.

علاوه بر امکاناتی که در متن فوق ذکر شد مدل S7530 فیلیپس یک برس پاکسازی نیز دارد که با قرار دادن آن در سری اصلی ، به علت داشتن موهای ریز فشرده‌ای در تماس با صورت وارد منافذ ریز پوست شده و آلودگی‌ها و سلول‌های مرده را از روی پوست برمی‌دارند. همچنین می توانید جهت پاکسازی کامل از مواد شوینده همچون صابون نیز استفاده کنید.

نقاط قوت و نقاط ضعف ماشین اصلاح فیلیپس مدل S7530

از نقاط قوت این دستگاه می توان به :

  • اصطکاک کم سری چرخشی در تماس با پوست
  • مناسب برای افرادی با پوست حساس
  • برس جداکننده‌ و پاکسازی سلول‌های مرده‌ی پوست
  • شانه‌ی اصلاح در سایزهای متنوع

و نقطه ضعف :

  • نبود استند شارژ باطری

اشاره کرد.

گارانتی محصولات فیلیپس و خرید آسان آن

شرکت شکوفا الکتریک نماینده اصلی برند فیلپیس می باشد که ضمانت 24 ماهه و خدمات پس از فروش محصولات آن را برعهده دارد.

فروشگاه اینترنتی دیدبازار با ایجاد بستری امن و آسان سعی در رفاه بیشتر مشتریان خود دارد.

شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی دیدبازار اقدام به خرید ماشین اصلاح فیلیپس مدل S7530 کنید و سفارش خود را در سایت ثبت کرده و یا با شماره تلفن 38951-021 تماس گرفته و در کنار دریافت مشاوره رایگان خرید محصول ، سفارش خود را به کارشناسان فروش اعلام کرده و عملیات خرید کالا را به ثبت برسانید.

در شهر تهران مشتری می تواند در هنگام تحویل کالا و اطمینان از صحت و سلامت آن ، وجه مربوطه را پرداخت کرده و محصول را مورد استفاده خود قرار دهد.

 

 

مشخصات

نام ریش تراش دوار فیلیپس مدل PHILIPS Shaver S7530
توضیح موجودی کالا خیر
کد کالا 91239
رنگ نقره ای
وزن تقریبی 0.0000
کشور سازنده
مدل S7530
برند محصولات فیلیپس / philips
تکنولوژی اصلاح خیر
جنس تیغه خیر
قابلیت اصلاح با شماره صفر خیر
خط زن خیر
تیغه های خود تمیز شونده خیر
ضد آب خیر
استفاده به صورت خشک و مرطوب خیر
قابلیت شستشو خیر
سری قابل شستشو خیر
مدت استفاده پس از شارژ خیر
طراحی ارگونومیک خیر
منبع تغذیه خیر
استند شارژ خیر
درپوش محافظ خیر
منبع انرژی خیر

نظرات کاربران

نظر خودتان را بنویسید

شما نظر می دهید: ریش تراش دوار فیلیپس مدل PHILIPS Shaver S7530

برچسب‌های محصول

برچسب‌های محصول

دیگران این محصول را با این برچسب‌ها نشانه گذاری کرده‌اند:

برای جدا کردن برچسب‌ها از فاصله استفاده کنید. برای جملات نقل قول تکی (') را به کار ببرید.